16.

2.6K 166 28
                                    


Dupa o luna.

A trecut o luna de la tragicul accident . Alice este inca in coma si pe zi ce trece starea ei se inrautateste . Nu am gasit un donator compatibil iar asta ma face sa imi pierd orice speranta . Si chiar acum am primit un telefon . 

-Alo? 

-Buna ziua , sunt doctorul Kingston . Am sunat sa va anunt ca domnisoara Smith s-a trezit din coma.

I-am sunat pe prietenii mei si am plecat de indata la spital . Cand am intrat in salon Alice era intinsa pe pat si un doctor o examina si ii punea o serie de intrebari . Ne-am asezat pe scaunele de la perete . 

-Cum te cheama?

-Alice Smith.

-Cati ani ai?

-21 . Luati-mi buletinul si uitati-va , de ce imi puneti atatea intrebari stupide?

Am inceput sa radem auzindu-i tonul . Doctorul s-a resemnat si a parasit salonul . De indata ce s-a inchis usa am sarit de pe scaun si am imbratisat-o strans . Era atat de slabita incat imi era frica sa nu o rup in doua.

-Ayda , a spus cu o voce ragusita . Putem vorbii un moment ... singure . 

M-am uitat suspicioasa la ea dar le-am facut semn baietilor sa ne lase singure.Cum am inchis usa a inceput sa se scuze .

-Imi pare atat de rau .

-E in regula , am linistit-o . Am inteles de ce ai facut asta , Mike ne-a explicat . 

-Nu Ayda , sa nu aveti incredere in Mike . E o persoana falsa , rea!

-Poftim? Ce a facut Mike?

-Nu stiu exact , dar stiu ca e implicat in toata chestia asta , mai rau ca mine .

-Nu inteleg .

-Cred ca Mike ... eu l-am vazut in seara aceea ... era in casa . Era in casa cu voi .

-Poftim? Ba nu , eram doar eu , Ty si Adam .

-A fost acolo Ayda ! Tu nu intelegi , el a fost celalalt "F" , cel care m-a impuscat.

-De unde stii ? , intreb ingrozita . 

-L-am vazut . A fost ultimul lucru pe care l-am vaut .

-Esti sigu-

-Putem sa intram ? Intreaba Adam bagandu-si capul pe usa salonului .

-Ayda ! Intervine Mike , intrand in salon . Am gasit asta ! spune intinzandu-mi un plic negru , si am stiut din start ce contine . Sau asta credeam .

L-am deschis crezand ca este o alta scrisoare dar am ramas socata.Inauntrul plicului se afla o cheie.

-O cheie ? ,intreb nedumerita. 

-Da-mi-o putin , spune Alice hotarata . 

A inceput sa o analizeze . 

-Stiu ce e , mi-a spus "F" , indirect , desigur . Aceasta cheie este un Hnak .

-Han ce ? , intreaba Adam .

-HNAK , H-N-A-K , spune Alice stresata.

-Ce semnifica asta ? ,intreaba Ty .

-Este un simbol al lui "F" , spune analizand cu atentie cheia . 

-Ba , mai este un bilet aici , exclama Ty .

-Ce scrie ? sarim toti . 

- " Cand cutia se va gasi,zambetele va vor pieri "  -F

-Omul asta e un psihopat , am exclamat nervoasa . 

Toti aveau expresii crispate , dar a lui Mike parea doar speriata.

-Mike , te simti bine ?

-Da , de ce nu as fi bine ? ,se agita.

-Pari speriat , am constatat si dupa ce mi-a spus Alice il priveam altfel pe Mike . Probabil Adam a constatat asta pentru ca ma privea suspicios .

-Sunt doar obosit ! 

-De ce ? Unde ai fost in ultimul timp ? Nu prea ai stat cu noi .

-Ayda , ma mustra Alice . 

Cand Mike a vrut sa spuna ceva telefonul i-a sunat

-Da ? a raspuns nervos . 

Mike s-a uitat la numele apelantului si s-a incruntat .

Ne-am speriat la reactia lui Mike si l-am intrebat ce s-a intamplat dar el nu ne-a bagat in seama intrebarea si a trantit usa in urma lui .


POV Autor.

Au trecut cateva zile de cand Alice a fost externata din spital si de cand Mike a primit acel telefon dubios . Gasca celor cinci prieteni a inceput incet - incet sa se destrame . Mike nu a mai dat niciun semn de viata , iar acest lucru era neobisnuit firii lui prietenoase . 

In urmatoarea zi Alice a fost trezita de soneria telefonului . Ea a luat telefonul in mana fara sa se uite la numele apelantului , a raspuns somnoroasa . 

-Domnisoara Smith , s-a auzit o voce de barbat . 

Era doctorul acesteia care a sunat-o la prima ora a diminetii , dandu-i o veste extraordinara . Dintre toti prietenii ei unul singur a fost compatibil . Rachel .

In acelasi timp soneria Aydei a sunat . Ea s-a trezit din cauza soneriei insistente , mergand cu pasi apasati catre usa sa vada cine o deranjeaza la prima ora a diminetii .Cand a deschis usa nu era nimeni asa ca , cand a vrut sa inchida usa s-a uitat in jos , iar apoi a observat pe presul ei un plic negru .





Ayda | Bantuita de iluziiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum