- Acum cât timp ati inceput sa primiți biletele ? ma intreabă polițistul privindu-ma incruntat.
- Nu stiu exact , am oftat. Acum cateva luni , cred ca vreo 3-4.
- Şi de ce ne înştiintati abia acum ?
Am tăcut . Nici eu nu stiu de ce am apelat abia acum la politie . Poate pentru ca lucrurile incepusera sa fie prea incurcate..sau pentru ca incepe sa imi fie ..frică.
- Domnisoara , noi vom face tot ce putem . Va vom pune locuința sub supraveghere si astfel vom identifica orice persoana vă va contacta .
- Bine , mulțumesc ! .
- Şi ce vrei sa facem azi Ayda ? Ma intreaba Ty lafaindu-se pe canapea .
- Baieti , nu va suparati dar as vrea sa dorm azi , intamplarile din ultimul timp m-au epuizat complet.
- Cred ca ar trebuii sa faci asta , intervine Adam. Hai Ty , sa o lasam sa se odihneasca , spune sarutandu-ma scurt. Sa ma suni daca ai nevoie de ceva
-Bine , am murmurat conducandu-i pana la usa .
Dupa ce au plecat am comandat o pizza pentru ca muream de foame , si mi-am promis ca dupa ce o sa mananc ma voi culca , pentru ca aveam mare nevoie de odihna . Nu dupa mult timp am auzit soneria , si am deschis luand cutia de pizza din mainile barbatului din fata mea si oferindu-i bani. Acesta doar imi ranji si ma lasa cu mana intinsa si cu banii in ea , urcandu-se in masina si demarand cu viteza. Ok , asta a fost ciudat , mi-am spus in gand , dar totusi nu imi puteam ascune un zambet . Pizza gratis!
M-am asezat pe canapea si am descis cutia , dar am ramas surprinsa cand am vazut ce continea . Nu era nici pe departe o pizza, sau ceva comestibil. Era binecunoscutul plic negru . Am pufnit , luandu-l.
Am remarcat f-ul de pe spatele lui imediat , asa ca l-am deschis totusi cu teama.
'' Frumoasa Ayda s-a gandit sa apeleze la ajutorul politiei ? Scumpa mea ,te-am infricosat ? Pentru ca daca da , asta era si dorinta mea. Dar sa nu crezi ca politia ma poate face sa ma indepartez de tine. Pentru a demonstra asta , uite , azi am fost chiar in fata ta , chiar in casa ta. Dar nu , nu sunt baiatul cu pizza''
Am inceput sa tremut convulsiv . Cum adica a fost chiar in fata mea ? Si daca nu a fost baiatul cu pizza atunci cine e ? Au mai ramas doar doua persoane Ty si Adam . Dar nu , nu au cum sa fie ei , ei sunt prietenii mei, ei ma ajuta sa il prindem pe acest nemernic . Sunt sigura ca doar se joaca cu mintea mea. Asa ca am facut urmatorul lucru care mi-a trecut prin minte, i-am scris si eu o scrisoare.
'' Draga F , nu stiu cine esti sau ce incerci sa faci , nu stiu ce este jocul acesta in care m-ai implicat dar iti spun doar ca nu iti voi permite sa te joci cu mintea mea . Eu sunt Ayda Mittchel si nimeni nu se poate juca cu mintea mea , nici tu nici nimeni alt cineva , asa ca daca vrei razboi , atunci iti declar razboi ! ''
Am pus biletul in plicul negru cu care eram deja atat de obisnuita, si daca aceasta persoana chiar ma urmareste si stie tot ce fac si unde sunt , atunci sunt sigura ca aceasta scrisoare va ajunge in mainile lui. Si astfel , am declarat razboi , sa vedem acum , cine va castiga ?
Buna , imi pare nespus de rau pentru ca da , stiu ca este un capitol scurt , da stiu ca contine greseli , si da stiu ca va asteptati la mult mai mult dupa atata timp in care nu am postat , insa chiar nu am avut timp. Insa acum este vacanta de vara, deci sa va asteptati sa postez mult mai des , si da , va puteti astepta si la o carte noua la care am inceput deja sa scriu . Cat despre Prostitutie , am ales sa postez cartea intreaga cand o voi finaliza, asa ca o voi scoate deocamdata. Va multumesc pentru intelegere si sustinere si va astept parerile !