17

2.1K 137 11
                                    


     ,, Ştiţi ce se spune despre speranţă? aduce mizerie eternă. Baftă cu dezlegarea ghicitorii Gaşca lui papuc''

   Am privit încruntată pe verandă si nu am fost surprinsă să o vad goală. Dar ceva mi-a captat atenţia.
O cutie de mărime medie, cu bine cunoscutul F roşu tronând pe ea.

Am luat-o cu mâinile tremurând şi am dus-o în casă. Nu m-ar mira ca înăuntrul ei să se afle un cap de mort.
Dar am deschis-o tot cu teamă. Înăuntrul cutiei se aflau mai multe poze cu mine si... un băiat?

Un băiat care arăta exact ca mine si... parea de aceeasi vârstă. Am strans cutia mai bine in brate si m-am uitat in jur , sperand sa vad persoana care a pus cutia aici , insa nu era nimeni.

Am expirat simtind o durere acuta in strafunful sufletului. Am intrat in casa si am asezat cutia pe masuta din sufragerie. Insa un lucru nu imi dadea pace. Am mai privit odata poza , intorcand-o pe toate partile , si atunci am vazut . Pe spatele ei , scria cu tuş negru si un scris foarte cunoscut 
Forest Finlay.

M-am incruntat confuza. Ce vrea sa insemne asta ?

Nelamurita si speriata in adevaratul sens al cuvantului am luat telefonul si l-am sunat pe Adam , care a raspuns imediat.

- Ayda ?

- A revenit ! am decarat repede de parca el ar stii la ce ma refer eu.

- Poftim ? Cine a revenit ? Confuzia era clara in glasul lui.

- F , si de data asta e diferit , am rasuflat speriata. Mi-a trimis o cutie in care este o poza cu mine de cand eram mica , dar mai este cineva in poza aceea. Un baiat , care seamana foarte mult cu mine. Pe spatele pozei scrie ceva , crezi ca poti investiga ce inseamna ?

- Ce scrie ?

- Forest Finlay !

- Poate e denumirea unei paduri ? propune Adam derutat . Nu stiu , promit ca ma voi interesa si te anunt in data ce aflu ceva.

- Bine , multumesc , am soptit inainte de a inchide .

M-am asezat pe canapea privind in continuu poza . Ceva era ciudat , de unde are psihopatul ala acceasta poza ? Si eu de ce nu am mai vazut-o pana acum ?

Am oftat stresata. De cand a luat viata mea o intorsatura atat de mare ? Si ce se presupune ca trebuie sa fac ?  Oare sa merg la politie ? Si ce sa le spun ? As face orice sa scap de acest psihopat.

Cand ma gandeam sa il sun pe Adam sa vad daca nu a gasit nimic , cineva a batut la usa. Speriata m-am ridicat de pe canapea si am privit usa nestiind ce sa fac .
Oh , Doamne , Ayda devii paranoica  , mi-am spus in gand si am mers spre usa . Cand am deschis-o , am ramas uimita . Mai bine nu o deschideam !

Mama si tata se uitau cu ochii mari la mine de dupa prag . Mama s-a repezit la mine pentru a ma imbratisa , dar am respins-o , dandu-ma un pas in spate.

- Ce cautati aici ? V-ati amintit si voi ca aveti un copil ? am intrebat cu maxilarul  inclestat.

- Ayda , acum am aflat ca ai fost eliberata , suspina mama.

- Acum ? am ras nervoasa . Sunt convinsa ca acum ati aflat ! Cum puteti sa fiti atat de falsi si de ipocriti ?
- Ayda , puiule , intervine tata.

- Termină , I-am taiat-o nervoasa. Defapt , va rog sa ma scuzati ! Aceasta este casa voastra , puteti sa intrati ! Plec eu !

- Linisteste-te ,  nu ti-a cerut nimeni sa pleci !

- Nu dar ai- , bazaitul telefonului meu mi-a intrerupt replica . Nu aveam de gand sa raspund dar m-am razgandit cand am vazut numele lui Adam.

- Ayda , poti sa imi mai spui odata ce scria pe poza ?

- Forest Finlay , am rostit clar si raspicat pentru a intelege. Am vazut fata mamei mele cum se schimba la culoare.

- Ce ai spus ? Sopteste cu gura uscata si tata si-a pozitionat o mana in jurul umerilor ei incercand parca sa o sustina pe picioare. 

- Poftim ? Intreb confuza

- Numele...de unde stii numele ala ?

- Aa , e ... m-am oprit brusc . Se comporta ciudat. Il stii ? Cunosti posesorul numelui ?

- Cred ca ar fi timpul sa ii spunem , ofteaza tata si o ghideaza pe mama in casa , pe canapea. Ochii mamei s-au umplut de lacrimi.

- Ayda , puiule ,  cand v-am nascut  - am intepenit , cum adica v-am ? - eram cea mai fericita femeie din lume. Erati amandoi in bratele mele , apoi am adormit. Cand m-am trezit am dorit sa va vad , dar in salon te aflai doar tu. Am intrebat unde este baietelul meu si mi-au spus ca a murit.

- Baietelul ? Adica am un frate ? Am intrebat total naucita si am realizat ca si eu plangeam.

- Aveai , a murit !

- Si eu de ce nu am stiut pana acum de asta ? Strig disperată ! Nu vi se pare corect sa fi stiut si eu asa ceva ?

Dar totusi un gand nu imi dadea pace , prin avalansa de durere produsa de ceea ce aflasem. De unde stie F de fratele meu ?  F...Forest .. doar nu e el ? Nu are cum ! E mort ! Dar dacă nu a murit ?

*NEEDITAT *    



Ayda | Bantuita de iluziiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum