3.

3.2K 193 15
                                    


Mi-am descălțat pantofii si mi-am târât picioarele obosite până în sufragerie , unde m-am trântit pe canapeaua mare si moale. Doamne , ce bine e să stai jos !

- Ayda , ai venit deja ? Se aude vocea mamei mele şi I-am aruncat un rânjet obosit când a intrat in sufragerie.

- Esti bine ?

Da , doar ca tocmai am aflat ca Vince v-a avea un copil cu o femeie pe care mi se pare ca o cunosc de undeva , si mai sunt si prietenii ei ciudati si suferința Sedei ..cum dracu să nu fiu bine .

- Mhm , am îngânat refuzând să ii explic motivul pentru care nu sunt deloc bine .

- Cred ca esti obosită. Du-te sus să te odihneşti.

M-am ridicat de pe canapea decizand sa ascult sfatul mamei. Un somn bun cu siguranță mă va ajuta in acest moment.

- Oh , şi scumpo ?

- Da ? M-am intors când eram gata sa ies pe uşă.

- Stii casa de vizavii ?

- Cea a soților Popescu ? Am întrebat si mama a aprobat usor din cap. Da , ce e cu ea ?

- Avem vecini noi , si am auzit că in seara aceasta dau o petrecere , imi facu cu ochiul si eu am injurat in barbă urcand la mine in cameră.

Perfet , s-a zis si cu planul meu de odihnă. De ce trebuie sa am vecini noi ? Nu vreau asta , vreau doar linişte. Cartierul ăsta era oricum destul de gălagios fara o alta familie petrecareața in el.

Am deschis usa de la camera si primul lucru pe care l-am facut a fost să fug practic până la fereastra  care ocupa un spatiu destul de mare pe peretele meu. Am tras draperiile si mi-am mijit ochii incercand sa deslusec vre-un chip în camera de vizavi. Sper din suflet sa nu stea nimeni in camera care are vedere spre a mea !
Insă speranța mea a fost spulberată când usa de la intrare s-a deschis si un tip a intrat inauntru , tinand o tigară intre degetele mâinii drepte.

Nu mi-am ferit privirea nici in momentul in care ochii lui s-au infiltrat in ai mei .

Se apropie cu pasi leneşi de fereastră şi o deschide , lăsand o rafală de vant sa ii mangaie fata si sa ii deranjeze cateva suvite rebele pe care le-a rearanjat imediat cu mâna in care tinea tigara. Dar se pare ca planul lui nu a fost atat de reusit. Ca intr-unul din filmele alea ieftine , totul s-a schimbat la 180°. Varful inflacarat al tigarii ii atinse pielea capului si acesta injura aruncand rapid tigara si aplecandu-se in fata , cu mana la arsura. Dar din nou totul a decurs prost. S-a aplecat putin cam mult , astfel capul I-a atins sticla geamului scotand un strigat exasperat de la acesta.

Mi-am potolit rasul care nu a intarziat sa apara si l-am intrebat pe un ton ragusit.

- Esti bine ?

- Ti se pare ca sunt bine ?

- Esti doar amuzant ! Am comentat facandu-i cu ochiul.

- Ei bine , las' ca vezi tu . Adam ! Misca-ti tatuajele alea incoace că trebuie să omorâm o fată ! Striga si am ras , crezand ca se preface , dar usa de la intrare se deschise di un baiat saten , inalt , cu ochii verzi si o multime de tatuaje care erau vizibile prin tricoul negru mulat , isi facu aparitia pe usă.

- Ce-i ? Intreaba pe un ton plictisit ?

- Fata asta râde de mine ! Se alintă baiatul cu o arsura in mijlocul fruntii , aratand spre mine.

Adam se apropie de fereastra si imi aruncă o privire lipsită de orice expresivitate. Nimici bucurie , nici ură , absolut nimic. Nu am mai intalnit niciodata o persoana care sa transmita atat de putine stari printr-o privire. Privirea lui era absolut..goală.

Ayda | Bantuita de iluziiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum