- Cum te-ai încurcat cu pocitul ăla ? Maraie Alice inca nervoasa in timp ce ne-am asezat pe una din canapelele negre aflate in sufragerie.- Eu si Cam am fost impreuna si inainte de accident !
- Ce ? Asta nu e adevarat ! Tu nu ai fost impreuna cu el ! Nici nu l-am mai vazut in viata mea. Eu credeam ca te-ai cuplat cu el dupa accident.
- Nu , pâna si mama mi-a spus ca noi doi am fost impreună.
- Asta e o minciună !
Ce naiba ? Cum adica e o minciună. Mama nu m-ar mintii niciodata , cu atat mai mult pe un subiect atat de important. Dar totusi , asa se explica lipsa atractiei pe care o simt fata de el.
- De ce m-ar mintii ?
- Probabil asta a fost o incercare esuata de a te face sa iti lasi in urma adevaratul trecut.
- Probabil - si pentru a doua oara in seara asta usa se trantii cu putere de perete , lasand la iveala o Seda beata .
M-am ridicat repede in picioare si am fugit langa ea , prinzand-o de bratul drept care ii era ingrozitor de rece si tragand-o cu putere inauntru.
Am vazut-o pe Alice fugind pe scari , probabil sa caute un hanorac sau ceava calduros pentru Seda care era uda leoarcă. Se pare ca afara se pornise ploaia. Dar , ce e cu Seda in halul asta ? Venise pe jos ?
- Seda , ce s-a intamplat ? Ce cauti aici ? Si ce e cu tine in halul asta ? Am bombardat-o cu intrebari dar o singura privire atintita spre ea mi-a confirmat ca nu e in stare nici sa se tina pe picioare.
- Seda ? Apare si Vince de undeva din multimea de oameni care nu se sinchiseau sa ne bage in seama. Ce a patit ?
- Nu stiu , e beata si..
- Vincee , exact persoana pe care vroiam sa o vad - rosti propozitia combinand doua sughituri si niste balbaituri incoerente .
- Seda , ce naiba e cu tine in halul asta ?
- Nimic , ce vrei sa spui ?
- Esti beata ! Am raspuns nervoasa.
- Ba nu , nu sunt ! Protesteaza imediat. Unde e Garcia ?
- Sunt aici ! Raspunde Vince incruntandu-se . Ok , bautura ti-a afectat si privirea ?
Seda rase la remarca rautacioasa a lui Vince si se apropie usor de el , unduindu-si spatele ca o felina in momentul in care ambele maini ii atinse abdomenul. Fara sa lase loc de alte gesturi sau cuvinte se impinse in el cu o forta uriasă si isi lipii buzele de ale sale , facandu-l sa se balangane pe picioare.
Uimire. Asta e cuvantul care descrie starea de spirit a tuturor. Pana si ritmul alert al muzicii isi capata un ton mai scazut. Toti privira muti scena . Dar o persoana o privea mai intens decat toti.
Din capatul scarilor , cu un hanorac negru in mana Alice privea perplexa scena din fata ochilor ei. Vince se dezmeticii si o prinse pe Seda de solduri , dand-o jos de pe el.
- Alice ! Rosti incepand sa inainteze spre scari dar aceasta il oprii , ridicand mana. Ochii ii erau plini de lacrimi .
- Alice , asculta , eu -
- Cum ai putut ? Ţipă asurzitor. Esti cea mai josnică peroana Vince Garcia .
- Eu nu -
Alice se Intoarse pe calcaie fara sa mai spuna nici un cuvant si cand facu primul pas piciorul ii aluneca pe parchet si aceasta cazu pe scari , rostogolindu-se până jos.
Am expirat ingrozita , gata sa fug spre ea , dar balta de sange care zacea la picioarele ei m-a oprit instantaneu.
- Copilul..am soptit inca in transa . Mi-am intors privirea spre Vince si el privi mut totata scena din fata lui , nefiind capabil sa miste un muschi.