Oamenii sunt fiinte perfide. Oamenii sunt fiinte in care nu poti sa ai incredere . Oamenii sunt fiinte care te pot mintii fara pic de remuscari. Si avand in vedere toate asta , cum iti poti da seama cand un om spune adevarul ? Cum imi pot da eu seama daca sunt intradevar nebuna sau asta este doar un alt joc al societatii . Un alt joc al oamenilor care ma urasc .
Oricat as incerca sa dau un sens cuvintelor spuse de doctor nu reusesc . Nu reusesc deoarece stiu ca totul a fost real . Iubirea lui Adam , prietenia lui Alice si a baietilor.. eu stiu ca a fost real. Dar atunci cum am ajuns aici ? Si unde sunt prietenii mei ? Sa fie oare un alt truc de-a lui F ?
Ma dau jos din pat cu miscari incetisoare , fiind constienta ca cineva se afla in fata usii mele , pazindu-ma . Insa sunt singura in camera. Ma uit pe micutul geam al usii si nu vad pe nimeni nici pe cealalta parte . Asa e sansa mea !
Insa nu , usa este incuiata, iar otlelul din care este facuta nu imi permite nici sa sper ca as putea sa o sparg . Si inca odata ma intreb : cine sunt eu ?
Sunt Ayda? Sunt Camelia ?
Sunt nebuna ?
Oare..chiar am trait intr-o lume imaginara ? Sunt atat de distrusa incat sa imi imaginez o viata pe care nu as fi putut sa o am altfel ?
Perspectiva cuiva
Sunt eu , sunt creatorul . Sunt o persoana puternica , stiu asta . Pot sa schimb pionii jocului dupa bunul meu plac . Niciodata cartea aceeasta nu a fost despre Ayda sau Adam . A fost creata pentru a va induce in eroare...a fost o eroare. Totul a fost mereu doar despre o singura persoana . Si aceea sunt eu , creatorul jocului...Gabi !