☆Luke☆
Rozumiem, że można się zdziwić i wogóle, ale takiej reakcji się nie spodziewałem. Wiem, że Julia jest z dobrej rodziny, która zawsze ją wspierała..., i to co jej powiedziałem mogło być dla niej szokiem, ale ja miałem zupełnie inne dzieciństwo. Dlatego powinna mnie zrozumieć.
Wyjechałem z jej domu bez słowa, nie chciałem już jej dręczyć. Dam jej czas.
☆Julia☆
Veronica była moją kuzynką, najpierw zbieżność tych imion wydawała mi się przypadkowa, dopóki nie usłyszałam imienia Thomas. Był chłopakiem mojej siostry ciotecznej. Veronica dwa lata temu zginęła w wypadku ze swoim chłopakiem i znajomymi. Nie chciałam, żeby Luke mnie źle odebrał, przez to wyrzucenie go z mojego domu. Prawda jest taka, że Veronica była najlepszą kuzynką na świecie, pomimo swoich wygłupów, i tak ją kochałam. I bardzo mnie to zabolało, gdy usłyszałam, że to Luke zawinił... Pomimo tego nie chcę go przekreślać, bo moje serce wciąż o nim myśli, ale mózg podpowiada mi zupełnie co innego.
Godzina 9.10
Wstałam z łóżka, myśląc nad tym czego wczoraj się dowiedziałam. Poszłam do łazienki wziąć szybki prysznic i założyć jakieś luźne ciuchy. Wkońcu jest sobota więc nie trzeba cudować ze stylizacją. Zeszłam na dół do kuchni by zrobić sobie śniadanie.
- Hej, córciu! - odezwał się tata, pisząc coś na swoim laptopie, to jego ciągłe patrzenie w ekran kiedyś go wykończyć.
- No, hej, hej tatku. - ozwałam się nieco zasypanym głosem.
-I jak tam, zabawa? Udała się? - spytał puszczając mi oczko.
- Ehh.. mm. No nie było źle. Tort był pyszny, muzyka bardzo fajna, no i ludzie świetnie się bawili. - rzekłam, zajadając się pysznymi tostami z serem.
- Gdzie mama? - ozwałam się po chwili.
- Pojechała na zakupy, bo lodówka pusta. A ty co dzisiaj robisz? - wstał z kanapy i wkońcu zaczął patrzyć na mnie, a nie na ekran laptopa.
- W sumie nie mam planów. -mówiłam, dosłownie zasypiając na krześle.
- Ejej, nie zasypiaj mi tu, bo jeszcze spadniesz z tego stołka, i coś sobie zrobisz. - powiedział opiekuńczy głos mego ojca, który następnie się ze mną pożegnał i wyszedł do pracy.
Nagle podeszła do mnie Rubi, mój kochany psiak. Stwierdziłam, że wyjdę z nią na spacer, tak więc założyłam bluzę, buty oraz smycz Rubi i wyszłam z nią na dwór.
☆Luke☆
Poprosiłem Effie o spotkanie, bo chciałem wiedzieć co jest z Julką. Tak więc po 10.00 wyjechałem do Starbucksa.
Jechałem przez park, gdy nagle w oddali dostrzegłem dziewczynę z psem na smyczy. Jej sylwetka bardzo mi kogoś przypominała więc podjechałem, by zobaczyć kto to.
☆Julia☆
Ktoś od tyłu mnie dotknął, a ja wystraszona przeklnęłam, co robię naprawdę rzadko.
- Kurwa mać! - zdenerwowana, obróciłam się i zobaczyłam Luka.
- Przepraszam, nie chciałem cię wystraszyć. - odrzekł, znowu patrząc mi wprost na oczy.
- Nie nie szkodzi.. Poprostu się wystraszyłam. - lekko się uśmiechnęłam co trwało tak krótko, że chyba tego nie zauważył. Chciałam, już odejść gdy zatrzymał mnie jego głos.
- Nie wiedziałem, że przez tą wczorajszą rozmowę tak zareagujesz. No ale, nic zbieram się, cześć księżniczko. - uśmiechnął się i odjechał.
Czemu on mówi do mnie w taki sposób. Nie jestem jego księżniczką, nawet nie znamy się tygodnia. Czemu on odbiega w tak daleką przyszłość? Ale, nie powiem, że mi się to nie podoba. Nikt nigdy tak do mnie nie mówił. Zresztą o czym ja myślę. I szłam dalej z moim pieskiem.
☆Luke☆
Kurwa! Krzyknąłem wjeżdżając na jakąś dziurę w drodze. Kiedy wkońcu dotarłem do Starbucksa byłem zbawiony. Zobaczyłem Effie, która gadała z Johnem, dosłownie trzymali się w objęciach, a ja myślałem, że zaraz zwymiotuję. Kiedy Effie mnie zobaczyła, od razu odkleiła się od pana tłuste włosy i podeszła do mnie.
- Cześć, chciałeś ze mną rozmawiać. Szczerze mówiąc, nie mamy o czym. Bo nie rozmawiałam z Julką odkąd od niej wyszłam wczoraj. A coś z nią źle? - spytała ze śmiechem, a ja zastanawiałem się czemu jej tak humor dopisuje.
- Co cię tak bawi?
- Naiwność Julki mój drogi. - śmiała się jeszcze głośniej.
- Co kurwa? - Krzyknąłem, tak niespodziewanie, że momentalnie podskoczyła na krześle.
- Dowiesz się w swoim czasie, na imprezie u mnie, kochanienki. - uśmiechnęła się szyderczo, a ja miałem ochotę jej przypierdolić.
- Taka z ciebie przyjaciółka? - udając zdziwienie, zapytałem.
- Luke, twoja Julcia jest piepszoną materialistką, w dodatku jest bezuczuciowa i pusta. Jej rodzice, są tacy nadziani, że nawet nie wiesz. Ona nie rozumie naszego życia bo ma wszystko czego chcę. Kumasz?! - powiedziała dosłownie krzycząc, żebym przestał się martwić o Julie.
- Czemu udajesz, że ją lubisz, czemu spędzasz z nią wolny czas, czemu kurwa się z nią "przyjaźnisz"!? -odwarknąłem jej.
- Dla czystego zysku. Jest naiwna, daje mi wszystko czego chcę. A na urodziny? Kupuje mi drogie ciuchy czy kosmetyki. Stary, daj se z nią spokój.
- Kurwa wszystko się pierdoli! - odszczkałem.
- Życie, kwiatuszku.
- Wiesz co Ci powiem? Masz kurwa świętą rację! Gdyby nie była pusta poszła by ze mną na ten głupi spacer i zrozumiała by to co jej ostatnio powiedziałem. Idziesz dzisiaj ze mną się nachlać? - spytałem ją.
- Czemu nie. Mogę być twoim pocieszeniem.
Usiadła mi na kolanach, a ja ją pocałowałem. Nie wiem czemu to zrobiłem, ale tak mi tego brakowało.
Nie mogłem się powstrzymać.
☆Effie☆
Usiadłam mu na kolanach. Nie powiem, że mi się nie podobał. Specjalnie gadałam Julce, że powinna się z nim umówić, żebym potem miała satysfakcję z jej niepowodzenia.
Jego pocałunek był totalnym zaskoczeniem, ale kiedy złączyliśmy nasze usta, poczułam, że Luke to ziomek, który napewno lubi się dobrze bawić i wygłupiać. Było cudownie przez te dwie minuty tego pocałunku.
- Jesteś cudowna. - wyszeptał mi do ucha.
○○○○○○○○○
Dzięki za nominacje ilovesummer493
10 faktów o mnie.
1. Kocham języki obce 💗
2. Neymar 😍😂
3. Zawsze bałam się pokazywać innym swoje literackie prace, ale wkońcu się jednak do tego przekonałam 😁😂
4. Jestem w 2 gim 😃
5. Mam sentyment do starszych osób 😢
6. Kocham zwierzęta, w szczególności psy 💖💖
7. Marzę by odwiedzić USA 💕
8. Nie nawidze cynamonu 😂
9. Kocham długo spać 😉
10. Justin Bieber 😍Pytania
Zima vs lato?
Lato, bo nie cierpię gdy jest zimno na polu xd. Lato bo są wakacje! 😂💕
Owoce vs warzywa?
Owoce bo są słodkie w smaku 😂
Wattpad vs blogspot?
Zdecydowanie wattpad 😙Ja nikogo nie nominuję 😂💖
-----
Mam nadzieje że rozdział się podoba 💜 Queen_of_the_books_
CZYTASZ
Miłość na wózku | Skończone
Teen FictionJulia jest zwykłą nastolatką. Do jej klasy trafia chłopak na wózku inwalidzkim, który zawsze był typem bad boy-a. Ale czy coś się zmieni gdy bliżej się poznają?