☆Julia☆
Byłam totalnie wykończona, wzięłam prysznic i padłam na łóżko, odrazu zasypiając.
Rano obudził mnie znienawidzony budzik, tzn. Pora wstawać do szkoły. Zjadłam jabłko, ogarnełam się, ubrałam i wyszłam do szkoły. Dzień ten miał być ostatnim dniem życia Olivii, dlatego postanowiłam ją odwiedzić tuż po szkole. Była z niej fajna dziewczyna. Myślałam nad tym jak to jest być w tak ciężkim stanie jak ona. Ja nigdy nie złamałam nogi, a ona przeżyła tak wiele, napewno ją to męczyło, ale dzisiaj jej smutki i bóle odejdą... w szkole zobaczyłam najpierw znienawidzoną Effie, która kleiła się do Johna. Nigdy bym nie pomyślała, że z nim jest. Ale ominęłam ich szerokim łukiem i w oddali spostrzegłam wózek inwalidzki, a na nim chłopaka ze spuszczoną głową. Od razu do niego podeszłam, fakt, faktem, jestem wciąż na niego wkurzona, ale to mój przyjaciel, nie mogę zostawić go w chwili gdy jego Olivia umiera.
- Co jest? -spytałam, czułym głosem.
- Nie chcę mi się gadać.. - syknął i zaczął kierować się w drugą stronę korytarza, ale ja go powstrzymałam.
- Przecież widzę. Nie martw się Luke, zdążysz się z nią pożegnać. -uśmiechnęłam się do niego, ale on patrzył na mnie tak dziwnie, że zupełnie nie miałam pojęcia o co mu chodzi.
-Olivia nie żyje. - odjechał w inną stronę, a mnie zatkało to co właśnie usłyszałam.
Jak to nie żyje? Czemu się z nią nie pożegnałam!? Czemu dopiero teraz się o tym dowiaduje?
Pobiegłam za Lukiem by dowiedzieć się jakiś szczegółów, kiedy się to wydarzyło i dlaczego tak szybko ją odłączyli.
- Luke! Czemu ją odłączyli? Czemu, tak wcześnie? - łzy zaczęły zbierać się w koncikach moich oczu.
- Nie zdążyli jej odłączyć! Umarła, gdy się z nią pożegnałem.. Daj mi spokój! - krzyczał na mnie, a ja wciąż nie wiedziałam czemu jest na mnie tak zły.
- Czemu jesteś na mnie zły? - spytałam cicho.
Naszą rozmowę przerwał dzwonek na lekcje, ale Luke zdążył mi odpowiedzieć.:
- Widzisz, teraz rolę się zamieniły. Teraz to ty jesteś w związku, a ja jestem w tobie zakochany. - odparł i do końca lekcji już nie rozmawialiśmy.
~~~~~
No to dzisiaj pojawiły się aż 3 rozdziały! Wena do mnie wróciła! 😀
Ten rozdział nieco krótszy, ale myślę że się podoba. 💖
Nie zapomnicje o swojej opinii w komentarzu.
Buziaki ❤
PS. Co myślicie o wyznaniu miłości Luke'a do Julii ? 😍
CZYTASZ
Miłość na wózku | Skończone
Teen FictionJulia jest zwykłą nastolatką. Do jej klasy trafia chłopak na wózku inwalidzkim, który zawsze był typem bad boy-a. Ale czy coś się zmieni gdy bliżej się poznają?