Rok później
☆Julia☆
Siedziałam na tylnym siedzeniu, i patrzyłam przez szybę, zdając sobie sprawę z tego, że wyjeżdżam na długo do Meksyku - studia się zaczęły. Przyglądałam się ulicom i przeróżnym rzeczom, aby jak najdłużej utkwiły mi w głowie.
- Kochanie? - wyrwał mnie głos mamy.
- Tak, mamo? - spytałam, odwracając się i patrząc na jej szarawe oczy.
- Będziemy tęsknić. - kiedy to powiedziała, łzy zaczęły cieknąć po jej policzkach.
- Mamo, ja też będę. I proszę Cię, nie płacz bo to tylko 10 miesięcy, zresztą będę przyjeżdżać na święta... Nie wyprowadzam się na stałe. - uśmiechnęłam się sama do siebie.
- Dobra dziewczyny, wysiadamy. - po dłuższej chwili, ozwał się głos taty.
Dworzec, był przepiękny. Zawsze chciałam takie rzeczy projektować, a na studiach architektonicznych będę miała taką możliwość.
Pełno zabieganych ludzi, śpieszących się na pociąg czy metro. Rodzice, pożegnali się ze mną i pojechali, niestety nie mogli poczekać na mój odjazd bo goniła ich praca. Usiadłam na podłodze, i czekałam, czytając książkę...
☆Luke☆
Odporadziłem Sophie i wracałem spowrotem w stronę wyjścia, gdy ujrzałem dziewczynę siedzącą tuż przy torach. Widząc nadjeżdżający pociąg z na przeciwka szybko podjechałem do dziewczyny. Mocno ją przyciągnąłem do siebie, tak aby jej nogi nie stykały się z torami. To zdarzenie trwało błyskawicznie.
Dziewczyna, swoją głowę, położyła na moich kolanach i zaczęła szybko oddychać.
- Wszystko okej? - odezwałem się, wkońcu.
- Luu-ke? - rzekła przeciągliwym głosem i szybko wstała, przyglądając się mojej sylwetce.
Tak naprawdę, dałem sobie z nią spokój. Po śmierci Olivii, nasz kontakt się urwał, po mimo tego, że widywaliśmy się w szkole. Z tego co wiem Julia, przestała spotykać się z Philipem, ale czy to prawda?
☆Julia☆
To wszystko stało się tak szybko.: ktoś pociągnął mnie do tyłu, ja usłyszałam odgłos pociągu tuż przed sobą i wtulona w kogoś zaczęłam od środka panikować.
Nagle wyrwał mnie głos, osoby na której kolanach trzymam swoją głowę.
- Wszytko okej?
Zaskoczona, znanym mi głosem zapytałam przeciągliwie.:
- Luu-ke?
Nie czekając, na odpowiedź, oderwałam się od niego i wstałam na równe nogi.
Chwilę wpatrywaliśmy się sobie w oczy. Po czym rzekłam, nieco nieśmiale.:
- Dziękuję. - chciałam od niego odejść, ale zatrzymała mnie jego ręką.
☆Luke☆
- Wyjeżdżasz? - wskazałem na jej dwie dość spore walizki.
Chwilę minęło zanim coś z siebie wydusiła.:
- Do Meksyku, na studia. - przygryzła wargę.
- To, kawał Ameryki. - rzekłem, prychając.
- No cóż, podążam za swoimi marzeniami. A ty gdzie się wybierasz, bez bagaży? - powiedziała, już śmielej.
- Jaa? Nigdzie. Odprowadzałem kuzynkę.
- No tak. Będę musiała już lecieć. - sięgnęła po swoje walizki i ruszyła w przeciwną mi stronę.
- A twój peron, nie jest tu gdzie siedziałaś? - zdziwiony uniosłem jedną brew.
☆Julia☆
Dobra, złapał mnie na kłamstwie, super!
- Ah tak! - uśmiechnęłam się.
On zaś znowu prychnął.
Znowu stałam i patrzyłam w jego oczy, a on robił to samo. Po chwili, ujrzałam nadjeżdżający pociąg.
- O mój - wskazałam na maszynę.
- Julie? - Tak dawno nie słyszałam tego z jego ust.
Po chwili przyciągnął mnie do siebie i połączył nasze usta w długim i namiętnym pocałunku.
- Spotkamy się jeszcze, prawda? - Jego głos brzmiał tak wspaniale ale i tajemniczo.
- Wszystko w swoim czasie. - posłałam mu szeroki uśmiech i weszłam do pociągu.Kiedy pojazd ruszył, długo jeszcze się odwracałam i na niego patrzyłam.
Na mych policzkach zaczęły spływać łzy. Ale czego?
Szczęścia? Radości? Smutku? Niepokoju? Tęsknoty?
~ ~ ~ ~
CZEŚĆ 💖
Nie wiem czy się tego spodziewaliście, ale to był ostani rozdział "Miłość na wózku".
Niestety czy stety, taka kolej rzeczy.
"Coś musi się skoczyć, aby coś mogło się zacząć." 💕
Wiem, że powieść ta miała dużo wad, ale nie będę ich wymieniać. Pomimo tego, podobała się wam za co bardzo dziękuję. 😢😘
Dlatego już niedługo, druga część tej oto powieści. Nie kończę z historią Julii i Luke'a, wręcz mogę powiedzieć, że to dopiero początek. 😃Kiedy 2 część się pojawi, dam znać! ❤ Zdradzę tylko tyle, że będzie ona o wiele bardziej dopracowana od tej.
- dłuższe rozdziały.
- więcej opisów.
- więcej bohaterów.
- więcej emocji i uczuć.
❤ ❤ ❤
Dziękuję za.:
☆Gwiazdki
☆Komentarze
☆Wyświetlenia
☆Za dotrawnie do końca pierwszej części.
Love u Queen_of_the_books_
CZYTASZ
Miłość na wózku | Skończone
Novela JuvenilJulia jest zwykłą nastolatką. Do jej klasy trafia chłopak na wózku inwalidzkim, który zawsze był typem bad boy-a. Ale czy coś się zmieni gdy bliżej się poznają?