Čím začít?

1.8K 106 8
                                    

Jmenuji se Charlotte a je mi šestnáct let. Jsem vysoká zrzka se zeleno-hnědýma očima.
Nesmím chodit do školy, nesmím se s nikým kamarádit a tak dále. Těch zákazů je tolik...

Jsem totiž elementární děcko, proto mi všichni vše zakazují. Bojí se, že na mě zaútočí zavrhlí, že normální děti se mnou budou v nebezpečí, atd., atd.

Abyste pochopili, jednou za čas se narodí dítě s nadpřirozenými schopnostmi. Potom může ovládat jeden ze čtyř živlů: zemi, vodu, oheň nebo vítr.
Na každém kontinentu je jeden zástupce živlu.
Před mnoha lety se mezi živly počítala i tma, jenže potom se to nějak zvrtlo.
Ostatní živly se rozhodli, že tma není živel, bla, bla, bla.
Potom byla bitva a teď se potomci tmavého živlu snaží nás zabít, jako pomstu.

V Severní Americe jsou všichni  elementární ještě děti, ale na jiných kontinentech jsou i starší.
Tady, tedy v Severní Americe ovládá vodu jistý chlapec Sebastian, který je starší než já. Proto je tu ještě Meg, která ovládá vzduch a Edgar, jehož element je zem.

Já ovládám oheň. Nesmím ho však používat před lidmi, což je někdy těžké. Hodně těžké.

Nikdy jsem se s ostatními živly neviděla, protože by nás prý zavrhlí lépe vycítili.
Jen vím, jak vypadají, protože doma máme jejich fotky. Opravdu nevím proč.

U nás doma tráví často čas Diana. To je něco jako moje učitelka, trenérka. Jako elementární dítě se musím umět bránit a musím skvělé ovládat svůj živel. Je to makačka, ale už jsem si na to postupem času zvykla.

Diana neumí ovládat žádný z živlů, ostatně jako každý trenér. Je totiž příbuzná nějakého elementárního.

Je pro mě něco jako kamarádka, ale to se brzy změní.
V sobotu mi bylo 16 a to všechny děti musí do školy.

To je jen tak pro info.
Snad se bude líbit.:)

NechtěnáKde žijí příběhy. Začni objevovat