Az évkezdés

4K 196 9
                                    

-Jól van gyerekek mindenki foglaljon helyet-Mrs. Mckenzie ideges volt, látni lehetett rajta.

Az osztály, amit idén kapott tele volt idiótákkal, de most úgy őszintén mit is várt egy csapat 18-19 éves gyerektől. Mind éretlenek. Egytől egyig.

-Tanárnő kérem, ma miről fogunk tanulni?-kérdezte Piper.

Piper Montgomery az osztály egyetlen normális diákja. Színötös tanuló. Magatartása és szorgalma kitűnő. Ennélfogva mindenki utálja.

-Nos Piper azt terveztem, hogy ma fejest ugrunk Shakespeare életrajzába. De mielőtt ezt elkezdenénk szeretnék bemutatni nektek valakit.

Az ajtón egy nő lépett be. Mindene tökéletes volt. Hosszú barna haja, és tengerkék szeme az előtte ülő diáksereget kutatta. A fiúk fütyültek. A lányok irigykedve nézték.

-Miss Chapman, ezentúl kistanárként fog részt venni az irodalom óráinkon. Kérlek fogadjátok szeretettel, és ne bunkózzatok vele.

Piper nyelt egyet. Nem értette miért de hirtelen izzadni kezdett. A gyomra görcsölt.
A kistanár helyet foglalt a terem jobb sarkában, és onnan figyelte az eseményeket.

-Akkor címnek felírhatjuk hogy Shakespeare élete. Tehát ez a híres fiatalaember....

Mrs. Mckenzie szavai elmosódtak Piper fejében, csak az újonnan érkezett nőt tudta bámulni. Hirtelen Miss Chapman ránézett. Tengerkék szemeit belefúrta Piper meleg barnáiba.
Piper sóhajtott egyet.

-Piper ha kérhetném ide figyelj!

Piper a tekintetét gyorsan elkapta a kistanárról. Még mindig pillangók repkedtek a hasában.
"Mi a szar van velem?"-gondolta, miközben igyekezett nagyon erősen a táblára koncentrálni.
Egy papírfecni landolt az asztalán. Egyetlen mondat állt rajta.

"Ez egy nagyon nehéz év lesz."

Köszöntök újfennt mindenkit:) Újra elkapott a hév, úgyhogy egy új történetet kezdek😸. Gondolom sejtitek, hogy miről fog szólni, úgyhogy kérem a homofóbokat hogy most távozzanak! A többieknek pedig jó olvasást kívánok😻.

Shakespeare SzerelmeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang