A tánc

2.1K 139 1
                                    

Piper telefon csörgésre ébredt. Lassan kinyitotta a szemét. A nappaliban feküdt, a kanapén, és egy takaró volt ráterítve. Spencert nem látta sehol.

-Csak nem engem keresel?-kérdezte a nő, miközben besétált a nappaliba.

Piper csak kinyújtotta a kezeit, így jelezve, hogy ölelésre van szüksége. A kistanár mosolyogva befeküdt mellé, és átölelte. A lány befészkelte magát Miss Chapman nyakába, majd beszívta az illatát.

-Pipes, hét óra van, lassan el kell indulnunk a suliba...

-Még öt percet kérek...

Spencer elhúzódott a lánytól, és megcsókolta.

-Sajnálom, most indulunk. Csipkedd magad!

Ezzel Pipert is magával húzva felkelt a kanapéról. A lány próbált tiltakozni, de nem jött össze. Mielőtt elértek volna az iskolához Miss Chapman félrehúzta a lány, és hosszasan megcsókolta, majd összeérintette a homlokaikat. A lány sóhajtott egyet.

-Hiányozni fogsz Spence...

A kistanár egy puszit nyomott Piper orrára.

-Te is nekem tökmag...

A suli előtt szétváltak, hogy ne legyenek túl feltűnőek. Piper bement az óráira, ahogy Miss Chapman is. Ezt több mint két hétig játszották. Spencer minden reggel becsengetett Piperékhez, és együtt sétáltak az iskoláig. Több időt nem tölthettek együtt, hiszen az túl feltűnő lett volna...mégis vágytak rá.
A szalagavató napján a lány nagy lázban volt, ugyanis ő is szerepelt a nyitótáncban, amit gyönyörű szép esküvői ruhákban adtak elő. Azt még nem tudta, hogy ki lesz a párja, de annyira nem is érdekelte. Csupán egy személyre koncentrált.
Mikor belépett az iskola ajtaján, még rendes szakadt farmerban, és ingben volt. Úgy tervezte, hogy az öltözőben cseréli át a ruháját. Az egész műsor alatt nem látta Miss Chapmant, hiszen a fények szinte elvakították. A nyitótánc következett. Piper már nagyon izgult. A ruháját saját maga választotta. Egyszerű darab volt, mégis hercegnőnek nézett ki benne. Mire a színpad mögé ért már mindenkinek volt párja. Mrs. Mckenzie odasietett hozzá.

-Piper, édesem, sajnálom de Andrew lebetegedett...lehetséges, hogy...nos...nem fogsz tudni felmenni táncolni.

A lány szeme elkerekedett.

-De tanárnő már hónapok óta készülünk erre...

-Tudom, viszont meg kell értened, hogy most hirtelen nem tudok neked táncpartnert szerezni...

-Majd én táncolok vele.-jött a hang Piper háta mögül.

A lány 100 közül is felismerte volna... Spencer volt az. Odalépett a lány mellé.

-Dehát Spencer, mégis milyen tánc lenne az? Pipernek egy férfi kell!

-Nem azt mondtad, hogy nincs senki, aki elvállalja?

-Nos...de igen...de...

-Csodás, legaláb lesz valami változatos is a műsorban.

Mrs. Mckenzie lesújtó pillantást vetett Miss Chapmanre, majd elviharzott. A nő Piper felé fordult.

-Hölgyem, megtisztelne az első táncával?

A lány elmosolyodott.

-Örömmel.

A lámpákat lekapcsoltak, így teljes sötétség borult a teremre. Bár Piper nem látta a kistanárát tudta, hogy mellette van, ugyanis összekulcsolta az ujjaikat. A sor megindult, Miss Chapmanék is felvették a megadott pozíciót, és elindultak. Mikor a terem közepére értek, kigyulladtak a reflektorok, és elindult a zene. A koreográfia egyszerű volt, keringőzni kellett. Spencer Piper derekára csúsztatta az egyik kezét, míg a másikkal a lányét fogta. Így táncoltak, ritmusra. Amikor észrevették, hogy az egyik menyasszony ruhás lánnyal egy nő táncol nagy sugdolózás kezdődött a teremben. A legtöbben felháborodtak, és elkezdtek ordibálni. Piper nyelt egy nagyot. Nagyon félt, de amikor Spencer szemébe nézett megnyugodott, ugyanis a nő olyan nagy szeretettel nézett vissza rá, hogy az már szinte bűntetendő lett volna. Mikor a táncnak vége lett újra sötét lett a teremben. Spencer gyorsan kihúzta a tánctérről a lányt. Még hallottak pár hangfoszlányt abból, ahogy Mrs. Mckenzie elnézést kért a leszbikusnak tűnő tevékenységért. Piper nem látott semmit, úgyhogy követte a nőt. Miután kiértek a tornateremből Miss Chapman betolta a lányt Mrs. Mckenzie irodájába.

-Spence miért hoztál ide?

A kistanár közelebb lépett a lányhoz.

-Gyönyörű vagy...

Piper elpirult.

-Hát...köszönöm.

-Jól hallottam? Nem vágtál vissza gúnyosan? Hova megy ez a mai világ?

A lány nevetett, aztán közelebb húzta magához Miss Chapmant.

-Ne szokj hozzá...-közölte, és megcsókolta.

Rövid, gyengéd csóknak tervezte, azonban arra nem számított, hogy a másik nő bedurvul. A csók egyre szenvedélyesebb lett, és lassan elindultak a bőr kanapé felé. A kistanár belelökte a lányt a kanapéba, majd megállt. Piper száját bámulta.

-Mi van?-kérdezte a lány értetlen arckifejezéssel.

-Szétkenődött a rúzsod-válaszolta Miss Chapman vigyorogva.

-Gyere ide te idióta.

Spencer levágódott Piper mellé. A lány megfogta a kezét, és a tenyerén húzogatta az ujjait, majd minden figyelmeztetés nélkül a kistanárra nézett, és megszólalt:

-Azt hiszem szeretlek Spence...

Shakespeare SzerelmeWhere stories live. Discover now