A váratlan látogató

2.2K 154 10
                                    

Miután Piper hazaért nem tudott magával mit kezdeni. Egész este Miss Chapmanen járt az agya. Az édesanyja érezte, hogy valami nincs teljesen rendben, de inkább nem firtatta a témát. A lány korán lefeküdt, de nem tudott elaludni. Több mint két órán keresztül forgolódott. Már épp álomba merült volna, amikor pittyegett a telefonja. Meglepődve kapta fel a fejét. Nem értette, hogy ki lehetett az ilyen későn. Soha senki nem írt neki. Odanyúlt az éjjeliszekrényhez, levette róla a telefont, és rányomott az üzenetekre.

Ismeretlen szám- Hello Pipes, Miss Chapman vagyok! Csak azért írtam mert meg akartam győződni róla, hogy minden rendben...és nagyon sajnálom a délutánt.

Piper mosolyogva olvasta az üzenetet. Fel akarta hívni a kistanárt, de félt, hogy esetleg megzavarna valamit. Több mint öt percig örlődött magában, aztán rányomott a hívás gombra. Kicsengett. A szíve egyre gyorsabban vert. Félt, hogy Miss Chapman nem veszi fel.

-Igen?-szólt bele a megszokott recés hang a telefonba.

-Szia...Piper vagyok...

-Pipes, Istenem de jó hogy hívtál! Annyira féltem hogy mérges vagy rám, vagy Jake beszólt, vagy én nem is tudom...

Piper felült az ágyban.

-Nyugalom. Rád soha nem tudnék mérges lenni...ja várj mégis, ha megennéd a kajámat, na akkor tajtékzanék.

Miss Chapman nevetett.

-Ezt megjegyzem.

-Ajánlom is. De mondcsak, hogy van anyukád?

A kistanár sóhajtott egyet.

-Tudod hogy mi volt a vészhelyzet?

-Na mi?

-Elfogyott a wc papír, és ő épp a klótyón trónolt.

A lány felnevetett.

-Ezt nem hiszem el.

-Nekem mondod? El kellett mennem a kisboltba, hogy vegyek neki ahelyett, hogy veled töltöttem volna a délutánt.

Pipert melegség öntötte el.

-Hát igen ez valóban szörnyű. Oh jut eszembe, honnan szerezted meg a számomat?

-Mrs. Mckenzietől...

-Csak úgy random odaadta neked?

-Nos mondhatni, hogy rokoni szálak fűznek hozzá...

-Neee

-De a nagynénim...

-Most vajon mit gondolhat rólam?

-Nem tudom, de remélem, hogy csak rosszat.

Piper érezte, hogy Spencer mosolyog.

-Szörnyű vagy...

-Tudom

A háttérből elfojtott férfi hang hallatszott.

-Pipes mennem kell...

-Jó persze...

-Hej fel a fejjel, már csak két nap és újra találkozunk!

Piper el is feleljette hogy péntek volt.

-Igyekszem...akkor jóéjt Spence!

-Jóéjt Pipes!

Miss Chapman lerakta a telefont. A lány visszafeküdt az ágyba, gondolatai megint elkalandoztak. Lecsukta a szemét. Sóhajtott egy nagyot.

Mikor felébredt már világos volt. Letámolygott a konyhába, ahol egy üzenet várta.

"Kicsim el kellett futnom a kórházba, nem tudom mikor érek haza... Kaja a hűtőben! Szeretlek"

Shakespeare SzerelmeWhere stories live. Discover now