A nagy lépés

2.1K 148 9
                                    

-Szia

-Spence te meg mit keresel itt?

A nő nem válaszolt, csak közelebb lépett a lányhoz, és megcsókolta. Piper először azt se tudta hol van, majd lehunyta a szemét, és visszacsókolta a kistanárát. A lány nyelve bejutásért esedezett, amit Spencer örömmel meg is adott neki. Egyre jobban elmélyítették a csókot. Miss Chapman beletúrt a lány hajába, Piper pedig a kezeit a nő farmerjának a hátsó zsebében nyugtatta, ugyanúgy, mint délután. Miss Chapman elkezdte a lányt hátrafele tolni, a nappali felé. A lábával becsapta a bejárati a ajtót, majd Pipert ledöntötte a kanapéra, és apró puszikkal hintette be a lány nyakát.

-Spence...-figyelmeztette Piper levegős hangon.

A kistanár felemelte a fejét. Pipert figyelte. Gyönyörű volt. A csókolózástól az ajkai fel voltak duzzadva, a szemei pedig csillogtak. Ekkor jött rá, hogy szerelmes a lányba.

-Spence...minden rendben?

Miss Chapman elmosolyodott, és egy apró puszit nyomott a lány orrára.

-Teljes mértékben.

Piper odébb tűrte a nő szemébe lógó aranybarna hajtincset, majd feljebb nyomta magát, és újra összeérintette az ajkaikat. Ez a csók lassúbb volt, és úgy tűnt, mintha órákig tartott volna. Miután szétváltak sokáig nem szóltak egy szót sem, aztán Piper megszólalt.

-Tudod hogy hogy hívják a szerelmes bárányt?

-Kérlek ne...

-Love juh.

Spencer nevetésben tört ki.

-Istenem miért, miért?

A lány vigyorgott.

-És hogy állítják meg a szerelmes bárányt?

-Pipes nem akarom tudni.

-Állj love juh!

A kistanár Piper fejéhez vágott egy párnát.

-Ez nagyon fájt.-mondta a lány, színlelt fájdalommal.

-Kb. úgy mint nekem a poénjaid.

-Neeee... Ez szép volt Spence kezdesz fejlődni.

-Jó hatással vagy rám.

-Igen tudom.

Miss Chapman felült, és az ölébe húzta a lányt, majd összekulcsolta az ujjaikat.

-Spence...miért jöttél ide igazából?

-Miután elrohantál szakítottam Jakel, és el kellett tűnnöm a házból, mert elkezdte a falhoz a csapkodni a vázákat, meg a törékeny dolgokat... Először csak bóklásztam a környéken...de nem tudtalak kiverni a fejemből...szóval idejöttem, hogy bocsánatot kérjek...

Piper elmosolyodott.

-És te mindenkit lesmárolsz, ha bocsánatot akarsz kérni tőlük?

A kistanár a szemét forgatta.

-Nem, szóval érezd magad megtisztelve.

-Tudod, néha azért te is irritáló tudsz lenni, főleg amikor bev.....

Spencer nem bírta tovább, úgyhogy egy újabb apró puszit nyomott a lány szájára. Piper meglepődve vigyorgott.

-Nem nézünk valamit?-kérdezte a kistanár, hogy elterelje a témát,  miközben Piper próbált kényelmesen elhelyezkedni az ölében.

-Nézhetünk...mit szeretnél?

-Választhatsz.

-Hát jó... Egy szoknya, egy szoknya?

-Komolyan? Egy nyálas romantikus film?

-Nem olyan rossz...ráadásul pont illik a szituációra.

-Miért is?

-Mert a csaj elhagyja a pasiját egy másik nőért, akibe beleszeret...

Spencer próbálta leplezni a mosolyát.

-Tudod mit? Indítsd be.

Piper nagy vigyorgás közepette elindította a filmet. Az első fél órában még ébren volt, aztán érezte, hogy lecsukódnak a szemei. Ehhez persze hozzájárult az is, hogy Miss Chapman a haját simogatta. A film végére már csak a kistanár volt ébren, aki a kanapé végén lévő takaróval betakarta a tanítványát, majd egy puszit nyomott a homlokára, és ezt suttogta:

-Azt hiszem szeretlek Pipes...

Shakespeare SzerelmeWhere stories live. Discover now