-Spence?
A nő megállt a széksorok közötti folyosón, és felnézett az emelvényre. Piper lélegzete elakadt. Egyszerűen gyönyörű volt. Miss Chapman egy apró mosolyt küldött felé. A lánynak több se kellett, leviharzott a dobogóról, és Spencer felé rohant. A nő is elindult, így félúton találkoztak. Megálltak egymás előtt. Egyikük sem mozdult. Majd a kistanár törte meg a csendet.
-Pipes...
A lány megölelte, és könnyezni kezdett.
-Azt hittem, hogy sose látlak többé...
Miss Chapman belemosolygott a lány hajába.
-Nincs akkora szerencséd.
Piper elhúzódott tőle, és összeérintette az ajkaikat. A tömeg nagy része felhördült. A nő mosolyogva tovább mélyítette a csókot. Piper belehelyezte a kezeit megszokott helyükre, Miss Chapman farmerjának a hátsó zsebébe. Spencer ellazult, és beletúrt a lány túl tökéletes hajába. Piper alig hallhatóan nyögött egyet.
-Befejezni! Befejezni!-jött az ordítás a lány háta mögül.
Miss Chapman megtörte a csókot. Mr. Morgan vágtatott feléjük dühtől izzó fejjel. A nő megfogta Piper kezét.
-Maga mégis mit képzel mit csinál?
-Oh tudja csak épp erre jártam, úgyhogy beugrottam életem szerelméért, de már megyünk is.
A lány próbálta elfojtani a nevetését.
Mr. Morgan azonban nem hagyta annyiban.-Úgy véli, hogy csak úgy idejöhet, és visszacsábíthatja az undorító kis játékába szegény Pipert?
Spencer a lány felé fordult.
-Pipes visszacsábíthatlak az undorító kis játékomba?
Piper vigyorogva válaszolt.
-Hát nem tudom Spence...szerintem már megtetted.
A két nő nevetésben tört ki.
-Elég! Piper most azonnal visszamész a helyedre, maga meg eltűnik innen, mielőtt megint hívom a rendőrséget!
-Jajj jó is, hogy mondja. Ugyanis már itt vannak. Tudja ezalatt a pár hónap alatt egész jóba lettem velük, valamint nyomoztam is egy kicsit. Emlékszik még Serena Mitchellre?
Mr. Morgan kezdte kínosan érezni magát.
-Öhmm...nem tudom, hogy miről beszél...
-Valóban? Csak mert ez diáklány tett egy vallomást még tavaly a rendőrségen, hogy megerőszakolták, de nem tudták beazonosítani a tettest. Mondhatni, hogy a leírás kissé illett Önre. Így, hát, tudja, szóltam pár jó szót az érdekében.
A férfi hátrálni kezdett.
-Rám akarja fogni! Nem én voltam! Maga egy leszbikus boszorkány!
Miss Chapman elröhögte magát.
-Ha maga mondja. Hé Larry itt van az emberük!
Két rendőr tűnt fel a színen, akik bilincsbe verték, és elvitték az ordítozó, kapálodzó férfit. Piper a kistanár felé fordult.
-Szóval akkor indulhatunk?
Spencer már épp szólásre nyitotta a száját, amikor meglátta Josht. A tekintete elsötétült.
-Spence?
-Egy pillanat, valamit még el kell intéznem...
Azzal megindult a fiú felé, aki épp a haverjaival dumált. Mikor odaért a zakójánál fogva felhúzta a fiút a székről, így szemmagasságban voltak.
-Tegyél le ribanc!-ordította, miközben a lábaival kapálódzott.
Miss Chapman ledobta a földre. A fiú először nem kapott levegőt. Fájdalom nyilallt a gerincébe. A kistanár fölé hajolt.
-Na ide figyelj elmondom mi lesz. Békén hagyod a barátnőmet, cserébe nem gyilkollak meg. Áll az alku?
A fiú nem tudott megszólalni, csak bólogatott.
-Nagyszerű-mondta Spencer, majd visszasétált Piperhez.
-Akkor mehetünk?
A lány elmosolyodott, és összekulcsolta az ujjait a kistanáréval.
-Húzzunk el innen.
YOU ARE READING
Shakespeare Szerelme
RomancePiper Montgomery a Carlegan Katolikus Gimnázium legjobb diákja. Színötös tanuló. Azonban élete hatalmas fordulatot vesz, amikor megismeri az új irodalom kistanárát. Az élet egyre közelebb sodorja őket egymáshoz. Vajon képesek lesznek eltitkolni az é...