Pipernek vasárnap este jutott eszébe, hogy másnap etikája lesz, és neki kell kiselőadást csinálnia. Szombaton, miután megpuszilta Miss Chapmant a nőnek megszólalt a telefonja. Jake kereste...eléggé ki volt rá akadva, ezért el kellett mennie. Azóta nem jelentkezett. A lány sóhajtott egyet, majd maga elé vette a számítógépet. A szerelemről kellett előadást készítenie. Elmosolyodott. Mr. Morgan az előző órán közölte, hogy romantikus kapcsolat kizárólag egy férfi, és egy nő között alakulhat ki... Piper úgy vélte, hogy ideje ezt az elméletet megcáfolni.
Másnap a suli előtt összefutott Mrs. Mckenzievel, aki a lány egészsége felől érdeklődött, illetve bejelentette, hogy óralátogatást tesznek, méghozzá etikán. Piper igyekezett minél gyorsabban lerázni a tanárt. A hasa görcsölt, és rettenetesen izzadt. Spencer is látni fogja a kiselőadását.
-Jól van jól van mindenki üljön le, ha kérhetném!-Mr. Morgan hatalmasat ordított.
Piper beült a padjába. Rohadtul ideges volt. Nem akarta, hogy Miss Chapman is lássa az előadását.
-A mai napon látogatóink érkeznek az órára, az osztályfőnök Mrs. Mckenzie, és Miss Chapman.
Ekkor kopogtattak az ajtón, a két tanár belépett, beszéltek pár sort Mr. Morgannal, aztán elindultak, hogy leüljenek. Piper padtársa aznap hiányzott.
-Megengeded, hogy ide üljek?-kérdezte Miss Chapman.
-Persze...
Spencer beült a lány mellé.
-Tehát ma is a szerelemről fogunk beszélni, és ebben a témaban hozott kiselőadást Piper Montgomery! Piper kérlek fáradj ki!
Miss Chapman meglepődve nézett Piperre, aki haldokló pillantásokat lövellt felé, majd kiment a táblához. Bedugta a pendriveját, és elindította a kiselőadását.
-Szóval helló a nevem Piper Montgomery, és a mai napon a szerelemről fogok nektek beszélni. Mint tudjuk a szerelem az egy olyan dolog, amit nem lehet leírni. Vannak, akik már óvodában rátalálnak, vannak, akik csak a gimiben, és természetesen léteznek örök agglegények, és öreglányok is.
Az osztály felröhögött, Miss Chapmannal együtt. Mr. Montgomery csak a fejét rázta. A lány tovább léptette a diát, a teljes képernyőt a meleg zászló töltötte be.
-Nos van a szerelemnek egy bizonyos formája, amiről sokan nem vesznek tudomást, vagy egyfajta betegségnek tartják. A tanárúr szerint szerelem kizárólag két ellentétes nemű ember között alakulhat ki...én ezt szeretném megcáfolni.
Piper ekkor Spencerre nézett, és rámosolygott, majd megint egy új dia úszott be, rajta két boldog lánnyal, akik a szivárvány színű zászló alatt, az ellenük tüntetők előtt csókolóztak.
-A szerelemnek többféle formája létezik. Nem tehetjük meg, hogy nem veszünk tudomást róla. A világ fejlődik, muszáj haladnunk a korral. Ki kell mondanunk, hogy melegek mindig is voltak, és lesznek is. Nem lehet őket elnyomni. Példál vegyük Leonardo Da Vincit vagy Shakespearet. Bátor férfiak, akik nem szerethették azt, akit akartak, mert az adott társadalom rájuk kényszerítette az elvárásait. Ők büszkék lennének a mai világra. A világra, ahol elfogadták a meleg házasságot, és ahol mindenki azt szerethet, akit akar.
Az osztály teljes csendben volt. Áhitattal figyelték Pipert. Mr. Morgan majd szétrobbant a dühtől.
-Utána olvastam egy bizonyos oldalon, hogy a rémesen kocka emberek mit gondolnak erről a témáról. Nos a legtöbbjük ezt egyfajta betegségnek tartja, vagy úgy gondolják, esetleg a szülőknek volt vagy van ebben valamiféle befolyásoló szerepe. Had nyugtassak meg mindenkit, semmiféle elváltozása, kiütése, vagy akármilyen fajta betegsége nincs a melegeknek. Semmi. Az egyetlen bajuk, hogy másképp gondolkodnak. Néha még kedvesebbek, és önzetlenebbek is mint az úgynevezett "normális" heteroszexuális emberek. És mit kapnak cserébe ezért? Tüntetéseket, homofóbokat, és olyan melegtáborokat, ahol megpróbálják belőlük kinevelni a homoszexualitást. Érdekes, hogy ők még csak véletlenül se próbáltak létrehozni heterotáborokat, ahol mindenkit meleggé varázsolnak. Mint már említettem engedélyezték a meleg házasságot, így egy homoszexuális pár akár családot is alapíthat. És itt jön a következő probléma. A homofóbok szerint egy gyereknek muszáj hogy legyen egy anyja, és egy apja. De kérdem én mi van ha az apa vagy az anya alkoholista, esetleg dorgfüggő? Akkor is jobbak az alkoholista szülők mint a homoszexuálisak? Nem hinném. És még egy valamit tisztázzunk, egy gyerek nem attól lesz meleg mert a szülei is azok. Ez egyáltalán nem befolyásoló tényező. A szerelemben nem az agyunk, hanem a szívünk választ...aminek valljuk be, nem tudunk parancsolni.
Piper annyira beleélte magát a kiselőadásba, hogy észre se vette, hogy még mindig síri csend volt, és Spencer olyan áthatóan bámulta, hogy úgyérezte, mintha a pillantása lyukat égetne a testébe.
-Ohh, és jut eszembe mielőtt feltennétek azt a bizonyos kérdést szeretnék mutatni egy videót, ami mindenre választ ad.
A lány elindította a videót.(https://m.youtube.com/watch?v=z3ECU6xtp68)
We're all the same
We just want to belong
So let me explain in the form of a song
What you're 'bout to find out
Got news to share
So sit yourself down, get yourself preparedIf this is hard to hear
Then you should hit replay
Cause I can guarantee it's harder for them to say
Who ever sent you this
Told me to say hello
Give you a hug and kiss
And also wanted you to knowThey're gay and today is the day that
You're finding out because they're happy this way
Oh gay, gay because
There's no reason, love's always in season
And love is love
(Ooh, Love is Love)
(Ooh, Love is Love)...(stb.)A számnak vége lett, és Piper meghajolt.
-Köszönöm a figyelmet!
Az osztályban egy percig hatalmas csend uralkodott, majd hirtelen bazi nagy tapsvihar tört ki. Voltak akik fütyültek, ordibáltak, sőt olyanok is voltak, akik felugrottak a helyükről és állva éljeneztek, köztük volt Miss Chapman is. Piper volt az első diák, aki szembe mert szállni Mr. Morgannal, és ezt mindenki értékelte.
-Elég lesz!-ordította el magát az etika tanár.
A tapsvihar lecsendesedett. Mr. Morgan fújtatva Piperhez ment.
-Kisasszony, ön nem teljesítette a feladatot, amit kértem! Emiatt egyesre értékelem a munkáját!
Piper elnyomott egy mosolyt.
-Rendben tanárúr...
-Nem hallotta? Egyest fogok adni!-mondta kétségbeesetten Mr. Morgan.
A lány elkezdett visszafele sétálni a padjához.
-Értettem tanárúr... De hogy őszinte legyek kurvára nem érdekel!
Az osztályban elnyomott röhögések hallatszottak. Miss Chapman kezét a szája elé kapta, így rejtve el a mosolyát. Piper beült mellé.
Mr. Morgan szólásra nyitotta a száját, amikor megszólalt a csengő. A diákok nagy beszélgetésbe kezdtek, úgyhogy úgy vélte, hogy majd inkább később elrendezi ezt az ügyet, így feldúltan elhagyta az osztályt. Mrs. Mckenzie utána rohant. Spencer Piper felé fordult.-Te egy állat vagy.
A lány nevetett.
-Köszi, ezt bóknak veszem.
-De most komolyan Pipes nem vagy normális. Kiakasztottad a világ legbunkóbb, leghomofóbabb tanárát. Plusz bevallottad neki, hogy meleg vagy.
Piper közelebb húzódott Miss Chapmanhez, és a kezét a kistanár combjára rakta.
-Most már legalább mindenki tudja, téged is beleértve...
A nő nyelt egyet.
-Öhmm....jut eszembe, ma korrepetálás négykor?
-Elterelted a témát... Jake is ott lesz?
-Nem.
A lány arcára mosoly ült ki.
-Akkor megyek.
-Nagyszerű, akkor úgyis tudod, hogy hol lakom csak csengess fel!
-Úgy lesz.
Miss Chapman telefonja rezegni kezdett. Mrs. Mckenzie hívta.
-Bocsánat ezt fel kell vennem.
És ezzel kirohant a teremből. Piper pedig újra egyedül maradt.
YOU ARE READING
Shakespeare Szerelme
RomancePiper Montgomery a Carlegan Katolikus Gimnázium legjobb diákja. Színötös tanuló. Azonban élete hatalmas fordulatot vesz, amikor megismeri az új irodalom kistanárát. Az élet egyre közelebb sodorja őket egymáshoz. Vajon képesek lesznek eltitkolni az é...