-Azt hiszem szeretlek Spence...
Miss Chapman közelebb hajolt a lányhoz.
-Én is szeretlek Pipes...
Ekkor kicsapódott a tanári ajtaja, és egy sereg rendőr rohant be rajta.
-Hölgyem kérem emelje a kezét a magasba!
Spencer szeme elkeredett, de úgy tett, ahogy mondták neki.
-Mi folyik itt?-kérdezte értetlenül Piper, miközben a tekintete Miss Chapman, és a rendőrök között cikázott.
Az egyik rendőr bilincsbe rakta a kistanár kezét, míg a másik felhúzta Pipert a kanapéről, majd távolabb vitte. Az ajtón Mr. Morgan lépett be.
-Lám, lám... Ezt azért nem gondoltam volna magáról Miss Chapman. Diákokat csábít el leszbikus tevékenységre ezzel megrontva őket... Nagyot csalódtam magában...
-Nem tudom miről beszél-szűrte a szavakat fogai között Spencer, miközben majd szétrobbant az idegességtől.
Mr. Morgan felnevetett.
-Természetesen nem tudja. Szerencsére az egyik kedves tanítványa...hogy is hívják? Ó igen Josh Anderson sikeresen megfigyelte magukat, miközben minden reggel együtt sétáltak, illetve egyéb dolgokat csináltak, és továbbította az információkat nekem.
-Maga állat-ordította Miss Chapman, és próbált kiszabadulni a rendőr szorításából mindhiába.
Piper le volt fagyva. Az arcán egy könnycsepp gurult végig. Mr. Morgan felé fordult.
-Miss Montgomery önt természetesen senki sem hibáztatja, hiszen tudjuk, hogy úgy kényszerítette bele ez a nő, ebbe a leszbikus játékba.
A lány felemelte a fejét, és ránézett Mr. Morganra.
-Senki...ismétlem senki nem kényszerített ebbe bele. A saját döntésem volt, vállalom érte a felelősséget.
Mr. Morgan elmosolyodott.
-Akkora sokkban van, hogy össze-vissza beszél. Ha ennek az egésznek vége kötelezni fogom, hogy menjen el az iskolánk pszichológusához. Szüksége van rá.
-Bassza meg magát.-közölte a lány, miközben farkasszemet nézett Mr. Morgannel.
A férfi nem válaszolt, csak a rendőrökhöz fordult, és a következőt mondta:
-Főhadnagy, kérem vigye innen ezt a leszbikust!
-Johnson hozza a nőt!-ordított a főhadnagy, mire a Spencert fogó fiatalember elkezdte lökdösni a kijárat felé.
-Ne ne vigyék el!-kiabálta Piper, miközben próbált kiszabadulni a rendőr szorításából.
Mikor már Miss Chapman majdnem az ajtón túl volt a lány megemberelte magát, és tökön rúgta a fogavatartóját. Kikerülte az utána nyúló kezeket, Spencerhez rohant, és megcsókolta. A nő nagy erővel csókolta vissza, tudta, hogy valószínűleg ez lesz az utólsó. Két rendőr választotta őket szét, Mr. Morgan pedig fejcsóválva figyelte őket. Újra elindultak, Piper most már nem tudott kiszabadulni, ugyanis hárman fogták le. Csak nézte, ahogy Miss Chapman egyre távolodik tőle. Úgy vélte a kistanárnak még egy dolgot tudnia kell mielőtt elviszik, így utána ordított:
-Szeretlek Spence!
A nő menet közben könnyes szemmel hátranézett, és alig hallhatóan suttogta:
-Szeretlek Pipes.
YOU ARE READING
Shakespeare Szerelme
RomancePiper Montgomery a Carlegan Katolikus Gimnázium legjobb diákja. Színötös tanuló. Azonban élete hatalmas fordulatot vesz, amikor megismeri az új irodalom kistanárát. Az élet egyre közelebb sodorja őket egymáshoz. Vajon képesek lesznek eltitkolni az é...