10PART
***Ana***
Nakon što je Simon otišao bila sam toliko zbunjena da nisam ni primetila da nema nikog u kući. Čula sam glasove koji su dopirali sa balkona. Bili su to Tina i Harry. Otišla sam do njih i pozvala ih unutra da im saopštim sjajnu vest.
"Tina, Harry, uđite unutra. Želim vam reći nešto, ali ne mogu ovde jako je hladno.", pozvala sam ih. Izgleda da sam ih pekinula u nečemu, pošto sam videla da je Harry hteo nešto da kaže ali nije.
"Šta se desilo?", Tina je pitala pomalo zabrinuto, ne sluteći o čemu je reč... Ušli smo u kuću. Harry i Tina su seli gledajući u mene, čekajući da počnem pričati.
"Gde je Niall?", pitala sam.
"Evo me!", viknuo je silazeći niz stepenice. Seo je pokraj njih dvoje. Počela sam.
"Simon je rekao da sutra dođem-"
"Kada?", prekinula me Tina.
"Pa, sutra ujutro. Dogovorićemo se-"
"Šta ćeš raditi?", ovaj put me Niall prekinuo.
"Još ne znam to...", odgovorila sam.
"Kako misliš 'ne znam to'?", Harry je dodao.
"Pa to vam pokušavam reći svo vreme..... Ne znam još, ali 100% sam dobila posao. Koji? To ću sutra saznati."
„To su sjajne vesti Ana. Baš mi je drago zbog tebe.", rekla je Tina grleći me jako.
„Tina, lakše malo. I Harry-ju i meni je drago zbog Ane ali je nećemo ugušiti zagrljajem.", dodao je Niall na šta smo se svi nasmejali.
„Trebali bi ići na spavanje. Ovo je bio dug i naporan dan za sve.", govorio je Harry dok je zevao.
„Upravu si. Laku noć svima.", rekle smo I otišle u moju sobu.
~~~Sutra dan(Ponedeljak)~~~
„Ana! Ustani zakasnićes!", Niall je bukvalno upao u sobu vikajući da se probudim.
„Budna sam, već 15 minuta.", rekla sam ustajući izkreveta u njegovoj pidžami. Iako mi je Tina donela moju, u Niall-ovoj sam se osećala sigurnije.
„Niall-e! Kretenu jedan. Kako tako upadaš u žensku sobu.", vikao je Harry koji je stajao na vratima. „Možda je Ana budna ali Tina sigurno još spava.", stišao je ton pokazujući na Tinu.
„Ako neko pored vas troje može da spava, on je junak.", rekla je Tina pomalo ljutito, ali smo se nas troje tome nasmejali.
„Izvini Tina, ali stvarno sam morao da zovem Anu. Ne bi valjalo da zakasni na prvi dan svog posla." Na šta mu je Tina digla dva prsta u znak mira idalje držeći glavu na jastuku.
„Zvao si me i budna sam. Hajde sada izadji da se obučem.", govorila sam gurajući ga kroz vrata zajedno sa Harry-jem. Dovoljno je bilo što me je već jedanput video polugolu u kabini, ne bih volela da me još jednom vidi.
„Dobro kad budeš spremna izađi napolje, čekaću te kod auta.", rekao je Niall na šta sam klimnula glavom.
***Harry***
Niall i Ana su otišli na sastanak pre pola sata a Tina još spava. Ne bih voleo da je probudim, neka spava.
Došao sam u dnevnu sobu i video telefon na stolu.
„Bože, Harry stvarno si skrenuo.", izgovorio sam naglas iako nikog nije bilo. Prošlo je već pet dana kako se nisam čuo sa porodicom, moram ih nazvati.
YOU ARE READING
OUR ROAD [NIALL & HARRY][SERBIAN]
FanfictionOur road je priča o dve drugarice koje su odlučile da idu na jedno kratko putovanje u drugi grad kako bi upoznale svoje idole. Šta se desilo kada su ih upoznale? Da li su ih njihovi idoli razočarali ili ipak nešto drugo? Pročitajte priču i saznajte...