34PART
Do kraja svog života
Svaki dan se budim pokraj anđela
lepšeg nego što se može rečima iskazati
Govorili su da neće uspeti, ali što su oni znali?
Jer, godine su prošle, a mi smo još uvijek tu
Nisam nikada ni u snovima mislio da bi se to meni moglo desiti
Dok stojim ovde pred svojom ženom
Ne mogu obuzdati suze u svojim očima
Oh, kako je moguće da imam ovoliku sreću
Mora da sam uradio nešto dobro
I obećavam da ću je voleti do kraja svog života
Kao da je juče bilo kad je rekla zdravo prvi put
Smešno kako vreme leti kada si zaljubljen
Trebao nam je ceo život da nađemo jedno drugo
Vredilo je čekanja jer sam konačno pronašao pravu
Nisam nikada ni u snovima mislio da bi se to meni moglo desiti
Dok stojim ovde pred svojom ženom
Ne mogu obuzdati suze u svojim očima
Oh, kako je moguće da imam ovoliku sreću
Mora da sam uradio nešto dobro
I obećavam da ću je voleti do kraja svog života
***Ana***
Dok je pesma išla moja glava bila je naslonjena na Niall-ovom ramenu dok je njegova odmarala na mojoj glavi. Pesma se završila te sam se odvojila od njega na tenutak ali sam ga ubrzo poljubila.
Bruno nam se naklonio te je muzika nastavila da svira a niall i ja smo otišli kako bi se zahvalili Harry-ju što je ovo organizovao.
„Harry hteo bih da ti se zahv...", krenuo j Niall.
„Ne još Niall, ne još...", rekao je Harry i ustao sa stolice. „Pusti me da sa svojom verenicom odigram jedan ples." Pruži je tini ruku kao što je Niall malo pre meni te otišli da plešu.
„Zašto ne još? Ne shvatam.", rekao je i okrenuo se prema meni.
„Veruj mi da sam isto toliko zbunjena ko i ti.", rekla sam mu iskreno.
Posle nekih dobrih dva sata igre, priče i smeha sa gostima došao je red i na svadbenu tortu.
„Gospodo molim da ustanete i aplauzom isratite dolazak mladenačke torte.", rekao je Louis i ovog puta isključio mikrofon. Svi gosti su ustali i aplaudirali dok je konobar pažljivo na kolicima vozio našu tortu.
„Nisi mogao manju naručiti?", našalili su se momci na Niall-ov račun.
„Nisam! Treba nahraniti vas trojicu.", rekao im je na šta su ga oni samo pogledali jer mu ništa nisu mogli prebaciti. Mi devojke smo se nasmejale a ubrzo i oni za nama.
Niall i ja smo isekli parče torte te kako običaji nalažu prvo smo se medjusobno trebeli nahraniti. Uzela sam mali komad i onda ga dala Niall-u. Spustila sam svoju kašičicu i čekala da Niall meni da mali komad. Uzeo je kasičicu u kojoj je bio mal veći deo parčeta i polako ga prinosio meni. Otvorila sam usta ali...
„Niall!", viknula sam kada je kasicinu sa tortom obrisao od moj nos i tako me umazao čokoladom od koje je bila torta. Pogledala sam ga ali se on smejao kao i svi ostali. „Sada ćeš ti da vidiš!", rekla sam i uzela ostatak tog parčeta te mu isto tako razmazala po nosu. Onda sam i ja krenula da se smejem.
KAMU SEDANG MEMBACA
OUR ROAD [NIALL & HARRY][SERBIAN]
Fiksi PenggemarOur road je priča o dve drugarice koje su odlučile da idu na jedno kratko putovanje u drugi grad kako bi upoznale svoje idole. Šta se desilo kada su ih upoznale? Da li su ih njihovi idoli razočarali ili ipak nešto drugo? Pročitajte priču i saznajte...