3PART
***Tina***
Hodale smo niz jedan veliki hodnik pun ljudi koji su trčali na sve stane. Za mene i Anu vreme kao da je stalo, ništa se nije čulo, sva ta buka pretvorila se u naše ubrzane otkucaje srca. Ušle smo u sobu punu devojaka različitog uzrasta, koje su jedva čekale da upoznaju svoje idole. Moja ruka nije napuštala Aninu mada ni njena moju. Sedele smo na stolicama nasuprot jednih velikih vrata, grickajući svoje usne. Jedna od stvari koje su nam bile zajedničke bilo je to grickanje usana, kada bi god bile unezverene obe bi to radila nesvesno. Samo ta velika vrata delila su nas od ostvarenja naših snova, želja i momaka koji su obeležili naše odrastanje. Ubrzo na vratima se pojavio proćelavi čovek koji je rekao da možemo da uđemo.
Krenuo je tornado, sve devojke koje su bile u sobi navalile su na vrata gurajući se da što pre uđu u sobu. Ustala sam i krenula prema vratima, ali me je u tom trenutku sprečila Anina ruka.
„Čekaj, ne moramo prve da uđemo." rekla je Ana tihim glasom.
„U pravu si, ne želim da me Harry upozna sa polomljenim nogama i rukama.", izgovorila sam to i obe smo prasnule u smeh.
Red je došao i na nas, nesigurno smo zakoračile u sobu. Bila je bela, ispred nas se nalazilo platno za slikanje a ispred platna momci koji i dalje sumiraju utiske sa koncerta sa osmehom na licu.
„Hej,pa to su vaši dvojnici.", rekao je Liam prilazeći nam „ Ja sam Liam,drago mi je."
***Ana***
Predstavili su nam se jedan po jedan kao da ih ne znamo, kao da ih nikada pre nismo videle.
Prvih 5 minuta iskoristili smo da ih izgrlimo i uslikamo se sa njima. Nisam ni reč progovorila, ne znam za Tinu, ali ja sam se previše postidela i bila sam crvena u licu. Tina se samo smeškala i pričala sa Harry-jem, zapravo, svi su pričali sa njom jer je bila samouverenija od mene. Ja sam samo stajala sa strane i posmatrala ih.
U jednom trenutku Niall se okrenuo prema meni.
„Zašto stojiš sama, priđi nam, ne ujedamo.", rekao je i osmehnuo se, ne znajući da sam jako slaba na njegov osmeh. Uzvratila sam mu sramežljiv osmehom.
Opet se okrenuo prema meni posmatrajući moje lice. Gledao je u mene kao i prvi put kada je to radio na bini. Kao da pokušava nečega da se seti.
„Da li postoji mogućnost da smo se već sreli?", pitao je polako približavajući mi se.
„Ne." klimala sam glavu za negativan odgovor.
„Da nisi možda ti bila u muškoj svlačionici u jednom butiku danas?"
Ček šta? On je onaj momak na koga sam vikala da izađe iz kabine danas. Nikada u životu nisam pocrvenela kao tada.
„To ni....", krenula sam da kažem ali se Tina ubacila.
„Da, bila je. Ana, što mi nisi rekla da si već srela Niall-a?", upitala je začuđeno.Zatim je okrenula glavu prema Harry-ju :„Ček, to znači da je onaj crni Range Rover bio tvoj. Znala sam!!!", na šta je joj je Harry potvrdno klimnuo glavom.
Tina je Harry-ja, Liam-a i Louis-a opet okupirala pričom dok je Nialll i dalje gledao u mene tražeći odgovor.
„Umm...ja...huh..", prekinula me je zvonjava telefona.
„Halo", javila sam se na nepoznat broj.
„Dobar veče, zovemo iz bolnice, da li ste Vi Ana Smith, ćerka Anabele Smith?"
VOCÊ ESTÁ LENDO
OUR ROAD [NIALL & HARRY][SERBIAN]
FanficOur road je priča o dve drugarice koje su odlučile da idu na jedno kratko putovanje u drugi grad kako bi upoznale svoje idole. Šta se desilo kada su ih upoznale? Da li su ih njihovi idoli razočarali ili ipak nešto drugo? Pročitajte priču i saznajte...