9PART
***Ana***
Kada su momci napustili sobu ostale smo samo Tina i ja. Ćutale smo, pognute glave gledajući u pod. Rane iz prošlosti bile su ponovo otvorene, bolele su jako kao nikada ranije. Tina je ustala sa kreveta i izašla iz sobe, moglo se čuti kako je trčala do dnevne sobe. Ostala sam sama, jedino što me je moglo smiriti bilo je crtanje. Posle 15 minuta Tina je ušla u sobu ali i dalje sa tuznim izrazom lica.
„Da li si dobro?", upitala je. U glasu joj se moglo čuti da će zaplakati ali nije, ostala je dosledna svom obećanju da nikome neće pokazati slabosti.
„Tina, boli me jako kao nikad pre. Dok sam pričala prisetila sam se svega i lošeg i dobrog što sam imala sa mamom. Jako mi nedostaje, želela bi da mogu još jedanput da je zagrlim i poljubim.", rekla sam i tada su nam se pogledi sreli.
„Znam i meni isto puno nedostaje ali sada moraš da nastaviš dalje. Ana sada nema nazad, bilo je šta je bilo. Pogledaj pre samo nedelju dana sanjala si o tome kako ćeš upoznati momka iz tvojih snova. A sada živiš sa njim, on se brine i zalaže za tebe kao da te poznaje ceo svoj život. Moraš biti svesna da smo svi uz tebe i da nisi sama, zajedno smo u ovome i uspećemo da prevaziđemo sve nevolje.", govorila je. Za sve je bila upravu kao i uvek, moram ostaviti prošlost iza sebe i nastaviti dalje.
„U pravu si. Hoćemo li na večeru ogladnela sam?", nasmejala se.
„Može i ja sam".
Otilšle smo na večeru. Niall je naručio pizzu, moje omiljeno jelo...
"Hej cure, taman sam hteo da vas zovem na večeru.", Harry je rekao blago se osmjehujući."Pizza je za večeru. Nadam se da volite pizzu?" dodao je.
"Hahaha naravno da volim pizzu, to mi je omiljeno jelo.", rekla sam.
"Ozbiljno?", pitao je Niall.
„DA! Pa zar nisi video crteže prosto je obožavam.", rekla sam osmehujući se.
Večera sa njih troje me je oraspoložila. Pričali smo o raznim zanimljivim temama. Bar su bile zanimljive dok Harry nije počeo temu o mom životu, a to mi nikada nije bila draga tema, o tome nema šta da se priča....
" Ana znaš-", zastao je da bi uzeo još jedan komad pizze i stavio ga u usta. "- Niall i ja smo pričali o tebi..." "O meni? Zar sam vam toliko zanimljiva.", pokušala sam da se našalim da bih razbila ozbiljnost koja je u tom trenutku bila na Harry-jevom licu.
"Ne Ana, ozbiljan sam. Saslušaj me!", saslušala sam ga. Pričao mi je o mojoj budućnosti, kako će mi pomoći da nađem posao.....
"Ali-", pokušala sam nešto reći ali me Niall prekinuo.
"Nema 'ali' Ana. Nemaš drugog izbora!", rekao je pomalo naglo.
"D-dobro. A kad ću saznati šta ću raditi?", uzvratila sam pitanjem.
"Poslije večere", Niall i Harry su rekli gotovo u isto vrijeme. Sve što sam uradila bilo je to da sam zbunjeno pogledala Tinu koja se smeškala.
"Ti si znala za ovo?", pitala sam je.
"N-e! Ne. Naravno da ne.", gledala je u tanjir dajući mi odgovor. Znala sam da laže. Poznajem je dovoljno dobro da znam da laže..
***Tina***
Nisam mogla više gledati Anu kako pati. Jedino što sam sad htela jeste da joj pomognem da bar na kratko zaboravi na situaciju u kojoj se nalazi. Trebao mi je savet, ustala sam sa kreveta i sjurila u dnevni boravak. Tamo sam zatekla Harry-ja i Niall-a kako sede i gledaju u jednu tačku kao da prelistavaju sve što smo im nas dve rekle.
KAMU SEDANG MEMBACA
OUR ROAD [NIALL & HARRY][SERBIAN]
Fiksi PenggemarOur road je priča o dve drugarice koje su odlučile da idu na jedno kratko putovanje u drugi grad kako bi upoznale svoje idole. Šta se desilo kada su ih upoznale? Da li su ih njihovi idoli razočarali ili ipak nešto drugo? Pročitajte priču i saznajte...