26PART
***Niall***
„Ana, ovo je preusko!", žalio sam se na kreaciju koju me je naterala da probam. Ne volim kada me svlače i oblače kao lutku. Šta god obučem sam uvek iz prve ispadne dobro.
„Nije! Baš lepo izgleda...", rekla je namestajući nešto oko mog vrata te odjedanput spustila ruke. „Ma koga ja zavaravam, već tri dana sastavljam ove kreacije i ne mogu ih nikako sastaviti. Sve mi se smešalo. Najbolje da im javim da ne mogu prisustvovati. Neka pronadju nekog drugog."
„To nećeš uraditi ni luda. Ja ću ti pomoći!"
„Kako?"
„Zvaću Lou! Ona iako je frizerka i šminkerka ima dosta smisla za modu. Kao model evo mogu ja, zvaću i Liam-a, Louis-a i Harry-ja. To će ti pomoći jer si tako i ranije radila, smišljala si na osnovu nas četvorice."
„Vredi pokušati." rekla je te svoj pogled vratila na papire sa crtezima. Posle nekih dva sata svi su bili tu sem Harry-ja.
„Gde je Hazza?", upitala je Lou koja je sedela na stolici i birala boju kreacija.
„Ne javlja mi se. Zvao sam ga deset puta dok se na kraju nije uključila ona govorna pošta."
„Hoću li uspeti bez njega?", upitala je Ana.
„Pored mene ovakvog...", rekao je Louis, „...ne treba ti Harry."
„U redu! Hahaha moći ću sa vama."
***Ana***
„Ana, ima ideju! Daj mi ovu majicu.", Liam je pokazao na sivu majicu te je obukao.
„Mislim da bi ti ova jakna pre dobro išla uz to.", dodala sam mu crnu jaknu sa rukavima na kojima su visili lančići.
„Još i ove pantalone...", rekao je te zgrabio crne farmerke, „...mislim da sam gotov."
„Louis, ti bi mogao ovo odelo.", rekla sam te mu pružila svetlo sivo odelo. Nije bilo obično odelo kao za poslovne ljude već ono za neki izlazak.
„Ispod bi mogla neka bordo crvena majica.", dodala je Lou i prislonila bordo crveno platno ispred sibog sakoa.
„Savršeno!", uskliknuo je Louis.
„Ja ću ono.", dodao je Niall i izvukao belu majicu sa bordo- crvenim rukavima.
„Mislim da imam takve pantalone, tu negde!", pretutala sam po stvarima. „Da, evo ih!" uzela sam ih te mu ih pružila.
„Ana, to su tri još 4 i gotovi smo."
„Još tri i gotovi smo."
„Kako?"
„Imam već jednu ovde.", rekla sam te izvukla crnu košulju. Napred je imala vatrena srca crvene boje dok je pozadi bila ukrašena isto vatrnim srcima samo plave boje.
„Baš je moćna!", dodali su.
„Mislila sam da bi Harry-ju odgovarala, uz one njegove crne farmerke."
„To bi bilo ne prevazidjeno i njemu bi se svidelo.", dodao je Louis.
„Znači još tri."
„Tako je. Hmmm....htela bih nešto drugačije. Nešto šaljivo."
„Medved!", dodala je Lou.
„Želim picu!", dodao je Niall isto kada i Lou.
„Ha! Imam ideju! Mogu na ovu zelenu majicu staviti sliku medveda koji jede picu."
YOU ARE READING
OUR ROAD [NIALL & HARRY][SERBIAN]
FanfictionOur road je priča o dve drugarice koje su odlučile da idu na jedno kratko putovanje u drugi grad kako bi upoznale svoje idole. Šta se desilo kada su ih upoznale? Da li su ih njihovi idoli razočarali ili ipak nešto drugo? Pročitajte priču i saznajte...