33PART
***Niall***
Gosti su nam prilazili i čestitali nam. Napokon mogao sam odahnuti bar na tren. Bio sam nervozan kao nikada u životu. Nisam osetio ovoliku nervozu čak i kada sam otišao na X Factor. Ali naši zaveti i Anin pogled koji govori da je sada tu pored mene zauvek, učinili su da ta nervoza nestane.
„Bum bum!!!", neko je proizveo glasan zvuk. Pošto su nam svi čestitali okrenuli smo se ka pravcu o dakle je zvuk dolazio. Tamo je stajao Louis i prstom udarao po mikrofonu.
„Liam ovo jebeno ne radi!", rekao je. Kada je shvatio da ga svi mi čujemo i da smo čuli šta je rekao, okrenuo se ka Liam-u i rekao: „Baš ti hvala.". Liam mu se na to samo nasmešio i odšetao na svoje mesto.
„Izvinite imali smo malih poteškoća, ali sada je sve u redu. Pošto smo se danas okupili kao bi ulepšali veselje našeg dragog Niall-a kao i njegove veoma lepše polovine Ane, vreme je i da to uradimo. Ja sam odlučio da ću ja biti organizator zabavnijeg dela venčanja tako da ću to i u raditi. Kao prvo pošto vidim da ste se svi smestili, želeo bih da još jednom čestitam mladencima i poželim im mnogo sreće,ljubavi kao i naslednike."
„Ujka Louis-e šta sam onda ja?", prekinuo ga je Theo koji dotrčao do mesta gde je bio napravljen prostor za muziku i igru a gde je na centru stajao Louis.
„Ti si najstariji naslednik i najlepši ali zar ne zeliš imati još braće i sestara od ujka Niall-a?
„Pa želim.", rekao je stidljivo.
„Eto znači Theo i ja vam želimo puno dece." Osmehnuo se Theu i gledao kao srećno trći do njegove mame. Louis je pogledao nešto na telefonu te se okrenuo.
„Da... gde sam stao? Aha! Verovatno mislite da svi ovde i da slavlje može početi ali postoje osobe bez koji ovo slavlje ne bi bilo kompletno.", rekao se i okrenuo se ka vili.
Kako smo Ana i ja sedeli preko puta tog prostora gde je Louis stajao morali smo se okrenuti levo prema vili.
Polako smo napustili svoja mesta i stali na centar prostora. I ja a predpostavljam i Ana smo bili iznenadjeni koga vidimo posle 6 meseci. Prema nama išli su Harry i Tina koja je bila iza njega ali su išli zajedno.
Harry je na sebi imao crno odelo kao i belu otkopčanu košulju. Na glavi je nosio crni šešir dok mu je kosa virila sa strane. Smešio se i polako prišao meni.
„Izvini što kasnim, duže!", rekao je te smo se zagrilili. „Čestitam uspeo si!"
„Mislio sam da nećeš doći, ali sada kada si ti tu ništa me višse ne može inenaditi."
„Ne budi tako siguran.", rekao je i upito mi vragolasti osmeh. Znam taj njegov osmeh, sprema nešto.
„Harry?!", Upitao sam, samo je podigao ruku kao znak da pričekam. „Šta se dogadja?"
Pomerio se u stranu tako da smo napokon Ana i ja mogli ugledati Tininu celu figuru.
„O moj Bože!!!" Bilo je ono što smo nas dvoje rekli.
***Harry***
Zbog gužve u saobraćaju Tina i ja smo jedva stigli u Irsku ali smo ipak stigli.
„Misliš da je u redu da se tek tako sada pojavimo?", upitala je zabrinuto.
„Naravno da je u redu. Iznenadićemo ih!", ohrabljivao sam je iako sam se i sam pomalo plašio kako će oni reagovati. Sešt meseci se nismo čuli, mislim jesmo ali ipak to je bilo preko telefona. Niall i ja smo se par puta čuli ali Tina i Ana nisu uopšte.
YOU ARE READING
OUR ROAD [NIALL & HARRY][SERBIAN]
FanfictionOur road je priča o dve drugarice koje su odlučile da idu na jedno kratko putovanje u drugi grad kako bi upoznale svoje idole. Šta se desilo kada su ih upoznale? Da li su ih njihovi idoli razočarali ili ipak nešto drugo? Pročitajte priču i saznajte...