24PART
***Tina***
Neko je zvonio na vratima. Čula sam kako Jami priča sa nekim. Posle par sekundi ispred mene nalazili su se oni. Luka koji mi je plakajući potrčao u zagrljaj.
„Seko! Znaš li koliko si me uplašila? Mislio sam da te nikada neću naći. Zašto si me ostavila?"
„Luka! Nisam te ostavila, uvek ću biti tu.", odvojila sam se od njegovog zagrljaja i pokazala na njegovo srce.
„Tu si uvek i zauvek ali ja te želim pored sebe. Nećeš mi više pobeći!"
„I da ponovo pobegnem, našao bi me."
„Bi svakako bi.", rekao je i ustao. Tada se moj pogled usmerio prema Ani. Gledala me je pogledom koji se ne može definisati. Tu je bilo ljubavi, patnje, želje, straha, radosti, bola ali najviše je bilo suza koje su samo čekala da napuste njene oči. Od jednom me je stegla u zagrljalj kao nikada do sada.
„Ti si jedana najobičanija kretenka koju sam ikada upoznala ali ta ista kretenka mi je toliko nedostajala da bi prevrnula svet da je nadjem."
„I ti si meni puno nedostajala. Falila si mi puno, trebao mi je neko kao ti a nikoga nije bilo sem Jami-ja. On mi je pomogao oko svega."
„On te je odveo?", ubaci o se Naill
„Ne! Ja sam htela da odem a on mi je samo pomogao.", rekla sam te mi je i on prišao i zagrlio.
„Izvolite sedite.", ljubazno im je rekao Jami.
„Ne želiš nam predstaviti svog...", rekao je Luka pokazujući na Jami-a.
„On je James, moj prijatelj iz sirotišta. Pronašao me je skoro, nisam imala kada da vas upoznam jer je dolazio kod mene kada si ti radio."
„A zato ga nisam znao."
„A ko je Jami?", upitala je Ana.
„To je isto on. Samo što ga ja tako zovem."
„A sada je sve jasnije."
„Jami, ovo je moj brat Luka. Njega su dobili roditelji kada su me usvojili. On je moj mali braca. A ovo su Ana moja nabolja prijateljica ili boje rečeno sestra i njen... Da li mogu da kažem?", pitala sam Anu na šta je potvrdno klimnulaa glavom, „ i njen dečko Niall Horan."
„Drago mi je!", rekao je Jami. „ Horan, to sam već negde čuo... Ne mogu da se setim."
„Verovatno na televiziji ili u novinama, on je član grupe One Direction.", rekla sam.
„Aha!"
„Ako smo završili sa formalnostima, želeo bi te nešto pitati?", rekao je Luka
„Pitaj."
„Zašto si otišla?
„Ja....." tada sam osetila. On je bio tu. Njegov miris ispunio je moje nosnice. Koliko mi je samo falio taj njegov miris, miris na mentu.
***Harry***
Već sat vremena sedim u ovim kolima. Ne mogu više da čekam. Moram da je vidim ma kavkve god to imalo posledice. Izašao sam iz auta te se uputio prema kući. Ušao sam i čuo glasove koji dopiru iz jedne sobe. Išao sam prema glasovima koji su me dovele u veliki dnevni boravak. Niall i Ana su sedeli jedno do drugog dok je Luka sedeo u fotelji a onaj dečko na stolici. Meni ledjima bila je okrenuta ona. Njena plava kovrdžava kosa padala joj je polovine njenih ledja. Nosila je crnu odeću. Ček! Crna odeća? O tome je pričao Niall njen crn život. Svi pogledi bili su uprti u mene.
„Harry!", povikali su Niall, Ana i Luka te ustali.
„Ja više nisam mogao, morao sam da je vidim. Tina...", krenuo sam prema njoj te me je neki glas prekinuo.
ESTÁS LEYENDO
OUR ROAD [NIALL & HARRY][SERBIAN]
FanficOur road je priča o dve drugarice koje su odlučile da idu na jedno kratko putovanje u drugi grad kako bi upoznale svoje idole. Šta se desilo kada su ih upoznale? Da li su ih njihovi idoli razočarali ili ipak nešto drugo? Pročitajte priču i saznajte...