12

387 19 2
                                    

12PART

***Ana***


Sledeći dan otišla sam kod Tine, nisam je videla 20-ak dana.
Pozvonila sam na vrata i sačekala da mi neko otvori vrata. Nakon par sekundi, Tina je otvorila sa iznenađenim izrazom lica.
"Ana. Otkud ti?!? Izvoli, uđi!", gotovo je vikala.
"Došla sam da pričamo o nečemu.", rekla sam ulazeći u stan u kom su živeli Tina i njen polubrat.
"U redu.", nasmejano je odgovorila.
"Danas je nešto posebno sretna, pitam se zašto?", pomislila sam smješkajući se. Videvši da je Harry tu sa njom, neke stvari su mi bile jasne.
"O, Harry, i ti si tu.", rekla sam odvraćajući pažnju Harry-ju koji je gledao u Tininu sliku koja je stajala uramljena pored tv-a. Nasmejala sam mu se dajući mu znak da sam videla šta radi...
"Pa, Ana, o čemu si htela pričati?"
"Hmm, idemo na ručak pa ću ti reći."
"Oke, idem da se spremim pa idemo.", Tina je rekla idući prema svojoj sobi.
"Ja ću vas odvesti.", dodao je Harry znajući da ne vozimo ni Tina ni ja.
"Može, nema problema.", zahvalno sam mu odgovorila.
Sačekala sam da Tina ode malo dalje kako bi popričala sa Harry-jem jer primećujem nešto što drugu ne.....
"Kako si Harry?", nisam odmah htela početi sa temom koja mi je bila na umu pa sam ga pitala uobičajno pitanje..
"Dobro. Trenutno smo na prazničnom odmoru i dobro je.", odgovorio je ne sluteći na sledeće pitanje...
"Znaš Harry, primetila sam nešto...."
"Šta??", pitao je pomalo nervozno.
"Da li se tebi sviđa Tina??", spustio je glavu ne govoreći ništa, ne dajući mi odgovor...
"Harry, znam da ima nešto, nešto što osećaš...", i dalje je ćutao.
"A kako to znaš?", napokon je progovorio na šta sam se osmehnula.
"Hmm, odakle da počnem.... Od samog načina na koji gledaš u nju, njene slike, način na koji razgovaraš sa njom..."
"Dobro, priznajem, Tina mi se sviđa, ali molim te nemoj joj ništa reći, ne želim da uništim naše prijateljstvo!!!"
, odgovorio je gledajući me u oči.
"Ne brini, neću joj ništa reći, samo jedno znaj..... Ako je stvarno voliš, bori se za nju, možda će u početku izgledati kao da ne osjeća ništa, ali to je samo izvana, iznutra je drukčija.... Harry.... Dovoljno je poznajem i znam da joj nešto značiš, zato ne odustaj i bori se sa nju, ona je vrijedna toga."
Nasmešio se i taman kada je htio nešto da saopšti, Tina je ušla.


***Tina***

Otišla sam da se presvučem. Ana je došla sa rečima da trebamo da razgovaramo i to me pomalo brine. Otvorila sam ormar i posmatrala šta da obučem. Nisam jedna od onih koje brinu kako izgledaju, nisam baš ljubitelj haljina ali zato farmerka i te kako jesam. Izvukla sam svetlo plave farmerke i nežno narandžastu košulju, kosu sam zavezala u punđu i stavila malo parfema. Dok sam obuvala cipele zveckao je privezak sa narukvice, nasmejala sam se tome.

Kako sam se bližila dnevnoj sobi čula sam Anu kako priča ali kada sam ušla priča je prestala.

„Spremna sam, možemo da krenemo.", rekla sam i poprimila poglede svih u prostoriji. Harry je stajao ne skidajući pogled sa mog tela.

„Harry oči su mi gore. Idemo li?", rekla sam mašući rukama.

„Da, naravno.", odgovorio je prolazeći pored mene sa malim smeškom na licu.

„Šta je sa njim?", upitala sam Anu.

„Stvarno ne znam.", rekla je ali mislim da nešto skriva.

Seli smo u auto. Stvarno mi je nedostajao osećaj voziti se u njemu. Volela bih kada položim da imam ovakav auto.

„Devojke dokle...", upitao je Harry.

„Do Marsa.", rekla je Ana gledajući u telefon.

„Do Marsa!", rekli smo Harry i ja u isto vreme, gledajući u Anu.

OUR ROAD [NIALL & HARRY][SERBIAN]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon