25PART
***James***
Kada je Srećica otišla u sobu, Harry je ostao zaledjen. Njegov pogled bio je prikovan za neku narukvicu na njegovoj ruci.
„Trebalo bi da krenemo.", rekao je Niall.
„Smem li da se pozdravim sa Tinom?", upitala je Ana.
„Naravno! Mi ćemo pričekati napolju.", odgovorio je Niall. Tada su Luka, Niall i Harry izašli. Pričekao sam da se Ana pozdravi sa Srećicom te i nju ispratio. Stajao sam posmatrajući nih četvoro. Harry mi je prišao, po njegovom izrazu lica mogao bih zaključiti da je ljut i povredjen.
„Ko god da si joj ili kakva god osećanja gajite jedan prema grugom, drži svoje odvratne ruke dalje od Tine. Ona je moja htela to da prizna ili ne."
„Druškane, mislim da si se malo zaneo. Ona te ne želi, sama ti je rekla."
„Ne budi siguran u to. Možda sada ne želi da me vidi ali ja znam da me još uvek voli. Ti nikada nećeš osetiti ljubav koju ona gaji prema meni. Nikada je nećeš imati, jer mi je ona sve. Ako ne sada biće moja jednog dana. Do tada ti predlažem da ne guraš nos tamo gde mu nije mesto."
„Misliš da te se plašim."
„Trebalo bi! Zbog nje...", rekao je te pokazao na Tinin prozor. Pogledi su im se sreli, tada je vratio njegov pogled prema meni. "Zbog Tine bih ubio svako ga bez obzira ko mi je i šta mi je.", rekao je te ušao u auto koji je Niall upravo upalio.
„Harry, nismo još završili! Neću ti dozvoliti da je još povrediš."
Samo mi se nasmejao te podigao dva prsta koja je položio na njegovu slepoočnicu te otišao.
~~~Niall-ov stan~~~
***Niall***
Odmarao sam na krevetu zajedno sa Anom. Bili smo preumorni, svo ovo traganje za Tinom, pronalazak i odlazak kod nje, sve nas je izmorilo. Ležala je na mojim grudima i igrala se rubom moje majice. Samo sam je ćutke posmatrao i mrsio njenu kosu.
„Razmišljala sam nečemu...", rekla je te podigla glavu kako bi me gleldala u oči.
„O čemu?"
„O Harry-ju..."
„Pored mene razmisljaš o Harry-ju?", rekao sam i napravio ljutitu facu.
„Ne! Niall, nisam na taj način mislila..."
„A na koji? Molim te!", rekao sam pokušavajući da mi osmeh ne pobegne sa usana.
„Niall! Sa tobom se ne može pričati. Uvek se ljutiš.", ustala je sa kreveta iznervirano.
„Dobro! Hajde, šalio sam se! Dodji!", rekao sam i potapšao mesto do mene.
„Znala sam. Oke, razmišljala sam o Harry-ju...", ja sam je ponovo prekinuo praveći ljutitu facu.
„Niall! Nemoj!"
„Oke! Oke! Neću više, obećavam."
„U redu! Onda kao što sam rekla razmišljala sam o Harry-ju i mislim da nije zaslužio sve ovo. Mislim da smo ga previše optužili."
„Kako?"
„Lepo. Mi smo došli na ideju da on ode, misleći da će Tina biti jača ali nije. Mi smo krivi što su se oni posvadjali. Mi smo ih razdvojili."
„Da...", rekao sam i spustio glavu."Mi smo to uradili. Ali ipak on nije trebao da izadje sa onom, da nije to uradio Tina ga ne bi videla, on bi se vratio i sve bi bilo kao pre."
YOU ARE READING
OUR ROAD [NIALL & HARRY][SERBIAN]
FanfictionOur road je priča o dve drugarice koje su odlučile da idu na jedno kratko putovanje u drugi grad kako bi upoznale svoje idole. Šta se desilo kada su ih upoznale? Da li su ih njihovi idoli razočarali ili ipak nešto drugo? Pročitajte priču i saznajte...