TÜM HAKLARI BANA AİTTİR İZNİM OLMADAN KİMSE KULLANAMAZ HER HANGİ BİR ALINTI OLURSA ŞİKAYETTE BULUNURUM.
Ayakta kalabilmek için içtiğim 3.kahveden sonra tekrar cama yaklaştım neden herşeyi geride bırakmak zorundayızki neden yüzleşmek varken kaçıp gitmek zorundayız yeni bir okul yeni bir ev yeni insanlar herşeyi unuttururmu yada ben unutmaya hazırmıyım hayatta aldığım bu rolün nesi yanlıştıki..
kimbilir aklından neler geçiyor ama anneme güvenmek zorundayım herşey izmirde daha güzel olucak biliyorum dediiği için diğil ona güvenmeye ihtiyacım var hepsi bu hadi bakalım asya git ve uyumaya çalış dedim kendime uzun kolidorun sonundaki odama girip başucumdaki lambayı söndürdüm..
boncuğa göz kırpıp kendimi uyutmaya çalıştım.....
ERTESİ SABAH...
zilin sesiyle kendimi yerde buldum..gözlerimi ovuşturup küfürleri saydırmaya başladım..kapıyı açar açmaz seren beni itikliyip içeri girdi ayakta uyuyor olduğum için bir süre boşluğa baktım..sonra kapıyı kapatıp serene döndüm.
seren=asya kırmızı bavulmu? siyah bavulmu?
asya=seren yumrukmu? tokatmı? seren umursamaz tavırlarıyla odama girdi.
bende peşinden ayaklarımı yere sürterek içeri girdim.bana dönüp anımsayamadığım bir tıslamayla vücudumu süzdü..
seren=ay asya ne yakışıklı çocuklar vardır şimdi orda dimi? teyzem iyiki beni burda bırakmadı yani muhtemelen bıraksaydı kıyameti koparırdım..
seren ve ben kuzendik teyzem öldükten sonra babasıyla yaşamaya devam etti ama annem ona herzaman kucak açtı o benim kız kardeşim oldu aynı okullara gittik ve şimdi izmirdede aynı lisede olucaktık bu müthişti ama seren fazla deliydi ona ayak uyduramıyordum..
asya=biraz daha uyuyabilirmiyim? seren sorumu gereksiz bulduğu için cevap bile vermeden yatağımı toplamaya başladı.bende gidip yüzümü yıkadım..birlikte kahvaltı yapıp eşyalarımızı hazırladık ve yola çıktık.
kimseyle vedalaşmak istemiyordum böyle olmaması gerekirdi buraya binlerce hayal sığdırmıştım.herşey farklı olucaktı burayı seviyordum.ve şimdi gitmek zorunda olmak bana saçma geliyordu.
aslına bakarsanız burada birdaha kıvançı göremiycek olmamın sitemlerini yapıyordum ama onu uzaktanda sevebilirdim diğilmi??
asya=kıvanç basket sahasındamıdır?
seren=ımm kıvanç bugün kampa gitti çalışıcaklarmış..yüzümü astım ve arabaya bindim kafamı cama yaslıyıp kulaklığımı taktım benim için hayatın anlamı müzikti..ruhumu dnlendiririm hayal kurarım düşünürüm saçma olan herşeyi düşünürüm müzikle kurduğum bağlantı yüzümde gülümseme oluşturur.
uzun ve yorucu bir yolculuktan sonra izmire gelmiştik.bizim sokaklarımız gibi olmasada burası gerçekten harikaydı. arabadan inip markete girdik. annem geçen hafta evi yerleştirip taşınmayıda bugüne bırakmıştı.oyüzden dolap tam takır kuru bakır anlıycağınız.
serenle birlikte dişfırçalarına uzandık sonra birbirimize bakıp güldük elimdekini serene uzattım.
seren=kimseye söylemek yok.
asya=ne zaman söyledimki seren ayıcıklı dişfırçası kulladığı- ağzımı eliyle kapattı...sussana diye kızdı.
kahkaha atıp annemin yanına döndüm.
asya gidip süt alırmısın tatlım..hızlıca süt almak için arka tarafa geçtim.
seren=şurdaki çocukları görüyormusun.
asya=görmüyorum.
seren=bakarsan görürsün..şu simsiyah giyinen çocuk varya
asya=eee
seren=onu gazetede gördüm ben ragıp atamanın oğlu eymen ataman....serenin işaret ettiği yere döndüm. gerçektende simsiyah giyinmişti.
cenazemi var diye dalga geçince seren kolumu cimcikledi...tekrar çocuğa döndüm....elimdeki süt parmaklarımın arasından kayıp yere düştü çocuk gözlerini dikmiş bana bakıyordu.
anlayamadığım bir his bedenimi ele geçirmek üzereydi elini çenesine koydu ve gözlerini hafif yukarıya kaldırıdı.ben hala ona baktığımın farkında bile diğildim müthişti tam anlamıyla kusursuz tanrının bir mucizesi diyince seren kendini tutamıyıp kahkaha attı kendime geldiğimde serene dönüp afferin sana zaten azıcık aklım var bırakta bana kalsın diyip marketten çıktım ve arabaya bindim.
hala aklımdan çıkaramadığım o silüet cama iki kez tıklattı.gözlerim yuvalarından çıkmıştı..
asya=lütfen gitsin lütfen lütfen...
KIZLAR YENİ HİKAYEM UMARIM BEĞENİRSİNİZ...DEVAMI İÇİN İYİ ŞEYLER DÜŞÜNÜYORUM BEĞENİRSENİZ DEVAM ETTİRİRİM.))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ ROL ...
RomanceYENİ BİR HAYATA BAŞLAMAK İÇİN ŞEHİR DEĞİŞTİREN BİR KIZ VE ONUN HAYATINI DEĞİŞTİRMESİNE YARDIM EDİCEK KÖTÜ BİR ÇOCUK KÜÇÜK BİR HATAYLA BİRARAYA GELİRSE NE OLUR???