BELKİDE HERŞEY OLMASI GEREKTİĞİ GİBİDİR

1.1K 68 5
                                    

BİLİYORUM SANA GİDEN YOLLAR KAPALI ÜSTELİK SENDE HİÇ SEVMEDİN BENİ...

6.BÖLÜM

Ders şu dakika umrumda bile diğildi aklım hala kapının önünde eymene söylediğim sözdeydi.incinmiş olabilirdi çünkü ben olsam çok kırılır ve benden intikam alırdım..söylediğim şeye gülerken tutkunun ön sıraya oturduğunu gördüm ne ara zil çalmıştı be.

TUTKU=seni güldüren şey nedir...bu çocuk bu kadar ciddi konuşunca kendimi kötü hissediyordum ama eymen ciddi konuştuğunda istemsizce gülesim geliyordu.

ASYA=seren yani seren birşey söylemişti.

TUTKU=asya seni tanımak istiyorum daha önce eymenin bu denli uğraştığı bi kızı görmemiştim ikinizin arasında ne var.

ASYA=asıl bu soruyu ben sormak istiyorum ikinizin arasında ne var.

biraz duraksıyıp başını önüne eğdi ve konuşmak için kendini topladı.

TUTKU=eymen ve ben anlaşamayız.annemiz ve babamız ayrı. onlar ayrıldığından beri eymen hırçın asi serseri bir çocuk oldu babamdan para dışında birşey görmemeside onu bu duruma daha çok sürüklüyordu  acılarını başkalarının acılarıyla örtüyordu.insanları sadece kullanır bizde ev dışında pek karşılaşmamaya bakarız daha fazlasını bilmiorum kardeşiz ama sözde diyip konuşmasını bitirdi.

ağzım bir karış açık ona bakıyordum eymenin bu tavırlarının nerden geldiğinide öğrenmiş olduk.kafamda bir sürü şey canlanmıştı acımı görmek ona zevkmi veriyordu yani.

TUTKU=peki sen asya neden bu şehir?

ASYA=annemin işi yoksa burda olmak beni mutlu etmiyor.dediğimde suratı düşmüştü kafasını sallıyıp ayağa kalktı ve sonra görüşürmüyüz dedi evet diyip gülümsedim.

sınıftan ayrılmasını izlerken aklım yine eymene gitmişti neden sürekli birşey düşünmek istediğimde aklıma o geliyordu.

SEREN=çünkü düşünmek istediğin o diyip 32 diş sırıttı yüzüm bembeyaz olduğunda ne dedim.

SEREN=diyorumki sesli düşünmeye son ver.

kendimi tutamayıp kahkaha attım. sıraya elindeki broşürü bıraktı  TİYATRO SEÇMELERİ elime alıp incelemeye başladım.

SEREN=katılmalısın

ASYA=o olaydan sonra ne yazıkki hayır.

seren umursamazca kafasını çevirdi katılmayı istiyordum elbette ama eymen işin içinde olunca hayır diyesim geliyor.

...............................................................................................................................................................................

EYMENİN AĞZINDAN....

en arka sıraya sinmiş görünmemeye çalışıyordum fakat bu bile yetmiyordu artık sınıfa girenler sanki beni görmek için giriyor gibiydi yada bazıları sırf ben varım diye geliyordu.

sıkıcı boş hayatları benim üzerimeydi.kafamı sıradan kaldırıp kitapları yere attım ve ayağa kalktım  kalpsiz eymen diyip iç geçirdim.

kolidorda ellerim cebimde ilerliyordum ufak bir el omzuma dokununca geri döndüm.

ASYA=eymen biraz konuşabilirmiyiz?

EYMEN=neden?

ASYA=ihtiyacım var.

ona hayır demeyip elini tuttum şaşırmıştı herkesin bize baktığını hiçe sayarak bahçeye çıktık  arabanın kapısını açıp bin dedim itiraz etmmeden bindi.

kısa bir yolculuktan sonra onu en sevdiğim yere getirdim   güzel bir çiçek bahçesi yapılmış ön kapının bulunduğu yoldan geçtik elini benim elimle buluşturduğunda gülümsüyerek ona baktım kafasını kaldırıp oda aynı şekilde bna baktı.

ASYA=burası çok güzel..

EYMEN=acıktığımda buraya gelirim diyip kahkaha attım o ise hala bana bakıyordu hayran hayran.

biraz yürüdükten sonra göl kenarındaki masaya oturduk.

ASYA=eymen sen cidden çok tuhafsın.

EYMEN=sende tuhafsın birşey değişmiyor diyip sırıttım.

ASYA=iki farklı kişiliği taşımak zor olmuyormu?

EYMEN=sana bağırmamımı tercih edersin?

ASYA=soruya soruyla cevap vermek ha diyip kahakaha attı iyi kaçış yolu.

neredeyse yarım saat geçmişti yemek yiyip birbirimize bakmak dışında iki kelime bile etmiyorduk.

sessizliği bozmaya karar vermişken ayağa kalktı.

EYMEN=nereye?

ASYA=artık dönelimmi?

biranda değişmişti sanki tedirgindi ayağa kalkıp yanına gittim önüne düşen saçını kulağının arkasına bıraktım elini elimin üstüne koydu ve itikledi.

ASYA=bunu yapma lütfen ikimizde buranın dışındaki gerçeği biliyoruz.

EYMEN=haklısın benimle konuşman gereken şey neydi? diyip eski halime döndüm.

ASYA=annem ondan uzak dur eymen canımı onla acıtma. dediğinde kahkaha attım ve biraz daha yaklaştım kalbinin atılışı burdan duyuluyordu duddakları titriyordu.

EYMEN=demek bu huzur kısa sürdü tamam olsun diyip kafamı yana çevirdim hala alayla gülüyordum.

ASYA=işte bu eymen bu sen farklısın sen herneyse ben gidiyorum diyip hareket etmeye başladı sessizce uzaklaşmasını izledim.

...................................................................................................................................................................

ASYANIN AĞZINDAN...

masayı hazırlamada anneme yardım ediyordum ikidebir gülümsüyip harika oldu dimi diyordu.

SEREN=ben bakarım diyip çalan kapıya doğru koşmaya başladı bende kafamı açılan kapıya çevirine büyük bir sarsılma yaşadım müthiş takım elbisenin içindeki eymenmiydi ben yanlışmı görüyordum hayır hayır doğru bu  eymenin ta kendisiydi gözlerimden alev çıkarken o bana bakıp sırıttı.

EĞER BİRBİRİMİZ İÇİN YARATILMIŞSAK ENİNDE SONUNDA BİRBİRİMİZİN OLURUZ...

MULTİMEDYA (ASYA VE EYMEN)

YANLIŞ ROL ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin