ARKADAŞLAR GEÇ YAZDIĞIM İÇİN ÖZÜR DİLERİM ANCA GİREBİLDİM VE YORUMLARI GÖRÜNCE ÇOK MUTLU OLDUN GERÇEKTEN OKUMAYA DEVAM EDİN LÜTFEN :)))
...................................................................................................................................................................................
Ne yapcağımı bilmiyordum evet daha önce bir çok kez tiyatroda yer aldım ama onun karşısında allahım bilmiyorum uyuşmuş giibiyim ve üstüne üstelik bu oyunuda bilmiorum nefeslerimizin çarpışıyor olmasıda cabasıydı gözlerim dudaklarına kayıyor saniyeler dakikalar geçmiyor gibiydi gibide diğil geçmiyordu işte besbelli. kalbim durucak lütten !!!
EYMEN= burda ne işin var ece nerde aklımı kaçırıcam sorunlu kız heryerde karşıma çıkmak zorundamısın hani bilerek yaptığını anlamıyormuyum.
ASYA=ne bilerekmi bak belim ağrıdı kaldır beni.
bir kaç saniye donuk yüzünü seyircilere çevirdi ve beni hızla yere bıraktı. sırtımın sert zemine çarpmasıyla belim yanmaya başladı.
eymene baktığımdaysa bundan zevk almışcasına sırıtıyordu..pislik.
yerden destek alıp kalktım ve suratına bakmadan sahneden çıktım.elimi yanağıma götürdüğümde ıslaklığı farkettim ağlıyordum oysa ben böyle birşeye ağlıycak biri diğildimki..eymenin sesi sahneden yükseldi.
EYMEN=lütfen kusurumuza bakmayın sahneye nasıl atladığını biilmiyoruz işte yeni çömezler.
başım zonkluyordu çömezmiş nasılda aşşağılıyor beni lanet olsun herşeye herkese en çokta annneme beni buraya getirdiği için ondan nefret ediyorum....gözyaşlarımı daha fazla tutamadım ve hıçkırıklara boğuldum.
EYMENİN AĞZINDAN...
şekerfare suratlı.....diye bağırmaya başladım. serdar kolumdan tutup biraz sakin olsana eymen dedi.
EYMEN=nasıl oluyim suratsız şey sahneye nasıl atladı birde üstüne kendini bilmiş bilmiş surat büzmeler kimse benim oyunumu bozamaz gösterime engel olmaz ben eymen atamanım.
SERDAR=bilmiyormusun be kardeşim kızlar sana biraz daha yakın olabilmek için elinden geleni yapar buda öyle bişey veririz dersini merak etme.
EYMEN=yok öyle bu iki oldu ikidir yoluma çıkıyor ama bende eymensem o şekerfareye aldığı nefesi bile zehir ederim.
ASYANIN AĞZINDAN...
akşam üstü eve geldiğimde seren meraktan deliye dönmüşcesine nerde olduğumu sordu.hiçbirşey söylemeden kendimi koltuğa bıraktım.kıravatımı çıkarıp yere attım.
SEREN=asya birşey söylüycekmisin nerdeydin.aklımı kaçırıyordum annen iki saattir arıyıp soruyor.
ASYA=nerde evde diğilmi??
SEREN=gecikicekmiş. asya gerçekten çok merak ettim.
ASYA=bugün başıma gelenleri bir bilsen seren meraklı gözlerini büyütüp noldu dedi.
ne olmadıki o uyuz eymen derken bile gözlerim doluyordu.
tiyatro seçmeleri için bakınıyordum hocalarda biri beni sahneye fırlattı saf saf bakınırken kendimi eymenin kollarında buldum birde üstüne azar işittim kovuldum ne sanıyorki kendini gerçekten seren o öyle söylüyünce ccanım çok yandı ben çok utandım rezil oldum seren beni kendine çekip sıkıca sarıldı.
biraz daha konuşup odaya çıktık banyoya girip ılık bir duş aldım ve dolabın üst köşesinden pijamalarımı çıkarttım saçlarımı açıp yatağa girdim.
eymenin o donuk yüzü gözümün önüne geldikçe içim tuhaf oluyordu düşünmüycektim düşünemezdim bizim aramızda dağlar vardı ve aşmayada hiç niyetim yok gözlerimi kapattım ve uykuya daldım.
ERTESİ SABAH...
güneşin gözüme yansımasıyla yorganı kafama çektim.serende aşşağı çekti.bu sefer yastığı kafama bastırdım.
SEREN=okul diyorum asya hani ikinci günden gelmiycem diyorsan anlarım.yastığı yere fırlatıp serene vahşi bakışlar attım o ise kıkırdıyordu
banyoya girip elimi yüzümü yıkadım ve aynaya baktım biraz daha dikleştim ve 32 diş sırıttım.
kimse beni üzemez diyip banyodan çıktım ve formamı giyindim saçlarımı topluyup son bir kez aynaya baktım.
SEREN=eh işte..
ASYA=salak. diyip aynaya döndüm güldüğünü görünce gidip ona arkadan sarıldım kardeşim diyip gülümsedim.
SEREN=pofuduk hadi gitme vakti çantalarımızı alıp aşşağı indik annem yoktu suratımda istemsizce bir ifade olştu bu biraz hüzün içeriyordu evden çıkıp okula doğru konuşarak yürümeye başladk.
okula vardığımızda derin bir nefes aldım eymen ve çetesi banklara yayılmış kahkaha atıyordu.
dünkü esmer kız beni görünce rol hırsızı diye bağırdı aldırmadan yürümeye devam ettim.
kahkahaların arasında eymenin sesini farkedebilmiştim seren duraksıyıp arkaya baktı bense devam ediyordum içeri giricekken yüksek bir sesle şekerfare diye bağırdı. arkamı döndüğümde çoktan bana ulaşmıştı.
EYMEN=bu okulda saklanamazsın heleki dünkü rezilliğinden sonra ah ne yazikki affetme duygum yok şu duygu yüklü hormonlarda bende çalışmıyor çok eğlenicez şekerfare çok diyip kahkaha attı.
söyledikleri içimi ürpertmişti evet ondan korkuyordum yüzündeki o donuk duygusuz ve intikam istiyen bakışlardan korkuyordum......
hiçbirsuçum olmadığı halde.................
MULTİMEDYA (asya ve eymen)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ ROL ...
RomanceYENİ BİR HAYATA BAŞLAMAK İÇİN ŞEHİR DEĞİŞTİREN BİR KIZ VE ONUN HAYATINI DEĞİŞTİRMESİNE YARDIM EDİCEK KÖTÜ BİR ÇOCUK KÜÇÜK BİR HATAYLA BİRARAYA GELİRSE NE OLUR???