VE SEN SEVGİLİ;
her sabah uyandığımda düşündüğüm ilk şey,
her gece zihnimde canlanan son şeysin!..
19.BÖLÜM
nefesimi dışarı verip beni süzen insanlara baktım hepsinin aklından geçen eymenin uzattığı eli tutup piste yürümemdi onlar için "olay" benim için "zorba"lıktı.
yine tehdit ediyordu beni öpmesine izin veremezdim ona hala aşıkken beni korkutup öpmesine izin veremem hala açık kahve gözleri yüzümdeydi her ihtimalde o kazanacaktı elini tutup ortaya doğru ilerledim
burası kulüptü tango yapabiliceğimizden emin değildim fakat kulağım uyumlu sesle uyuşmuştu elini kalçamın biraz üstüne koydu gözlerimiz birleştğinde ağlamamak için kendimi zor tuttuğumu farkettim.
bir ayağımı yere bıraktım parmak ucunda dururken eymen beni sertçe kendine çekti ayağım yerden kesilmişti bir kaç tur atmıştık ve ardından döndürüp kollarına bıraktı alkışlar yükselirken ondan uzaklaştım
EYMEN=teşekkür ederim
ASYA=bunu bir kez daha senin yüzünden rezil olmamak için yaptım gözümden yaşlar süzülmüştü koşarak dışarı çıktım.
gözüm iskeledeki yelkenlilere takıldı ve ellerindeki içki şişeleriyle kahkha atıp dans eden insanlara
bir süreliğinede unutabilirmiydik yaşananları yoksa hep hatırlıyıcakmıyız bize yapılanları ...
kolumu saran sıcaklıkla arkamı döndüm eymen elindeki şalı kollarıma bırakıp banka oturdu önünden geçip gitmeyi planlasamda kolumdan tutup yanına oturttu ve yüzüne bakmamı sağladı
ağlıyordu kısık sesi bütün bedenimi ele geçirmişti " üzgünüm" diyebilmişti.
ASYA=senden kurtulmak mümkünmü?
EYMEN=mümkün.
yüzünü incelediğimi farkedince denize döndüm.
EYMEN=güvende olman gerekiyordu başımı omzuna yasladım.
ASYA=güvende olduğum yer burası diyip gözlerimi yumdum.
EYMEN=iyi uykular "KALBİMİN TEK SAHİBİ" iyi uykular...
ERTESİ GÜN
telefon kulağımın dibinde üçüncü kez çalıyordu tek elle uzanıp komidinin üstünden aldım ve açtım
SEREN=nezaman uyanmayı düşünüyorsun asya akşam yemeğine yetişirmisin hani söylede boşuna beklemiyim dimi
ASYA=sanada günaydım canım dedim esnerken hızlıca yataktan kalkıp giyindim ve restoranta indim
eymenle gözgöze gelmemek için sarfettiğim çaba boşa gitmişti hızlıca yerime oturdum.
SEREN=günaydın dedi kocaman gülümsemesiyle.
ASYA=dün gece bizi gördünmü?
SEREN=sizden kastın eymen ve senmi tabiykide gördüm seni odaya bıraktı. tekrar eymene döndüğümde bana bakıyordu kızarmışdım lanet !!
kahvaltıdan sonra plaja indik senzloglara oturup beklemeye başladım yarım saat geçmişti ve ben hala oturuyordum.
SEREN=asya kremi uzatsana
ASYA= bunu sürmek yenmi aklına geldi amele gibi ortada geziceksin tabi beni dinleyen kim
ARAS=hile yaptın olum
KIVANÇ=yenilgiyi kabullenemedim desene şuna...
aras gelip şenzlongun ucuna oturunca kendimi yerde buldum tişörtümü suratına atıp denize koştum bir süre sonra suya alışmıştım yorulunca sırt üstü yattım.
ayağıma inen baskıyla ağzım açık suyun dibindeydim suyun üstüne çıkıp derin derin nefes almaya başladım eymende gülüyordu.
suya sinirle vurdum.
EYMEN=lanet olsun ölüyordum eymen!!
EYMEN=ama ölmedin ve hala sudasın sanki suda daha bi güzelsin.
ASYA=çok komiksinn
hızlıca bacağımın arasından geçip beni omzuna aldı ve denizden çıkardı yapma desemde beni dinlemiyceği için susmuştum.
EYMEN=evet geldik şimdi gitmeliyim senin şu yakışıklı arkadaşın kıvançla yarış yapıcaz ata binmeyi biliyorsa tabi diyip kahkaha attı benim konuşmama fırsat vermeden gitti.
ASYA=ne haliniz varsa görün!!
odaya çıkıp bir duş aldım ve havluyu alıp yatağa oturdum dolabın üstünde duran kağıt dikkatimi çekince alıp açtım.
NOT: "şanslı sürtük" tatil iyi geçiyordur umarım ama ben bu dört duvar arasında sıkıldım ve sana bir hediye yolladım umarım beğenirsin ve umarım yılanlarla aran iyidir"......
gözlerim şaşkınlık ve korkuyla kocaman açıldı bu eceydii koşup camdan baktım eymen attan düşmüş yerde sürükleniyordu.
ASYA=eymennnnnnn
"sessizliği dinle söyleyecek çok şeyi var".
KISA OLDU BİRAZ AMA DİĞER BÖLÜM DAHA UZUN OLUCAK İYİ OKUMALAR :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ ROL ...
RomanceYENİ BİR HAYATA BAŞLAMAK İÇİN ŞEHİR DEĞİŞTİREN BİR KIZ VE ONUN HAYATINI DEĞİŞTİRMESİNE YARDIM EDİCEK KÖTÜ BİR ÇOCUK KÜÇÜK BİR HATAYLA BİRARAYA GELİRSE NE OLUR???