"BEN SENİN HİÇBİRŞEYİNİM"

558 45 3
                                    

"MUTLULUK YANIMIZDAN GEÇTİ GİTTİ"

21.BÖLÜM

daha fazla direnemeyecektim nasıl olsa zorla götürecekti hemde bilmem gereken şeyler beynimi kemiriyordu yetişemezsek zaten bilemeyecektim neden bu kadar zorluyordu hayat beni ne yaptımki ben bedel ödüyorum sürekli eymene köpek gibi aşığım ve onun yanında olup sarılamıyarak kötü bir bedel ödüyorum babamı çok özlüyorum ve yalanlarla bedel ödüyorum bunları hakedicek ne yapmıştımki.....

bu artık sadece meraktı 19 yalan yılın merakıydı ece konusuna gelirsek asla pes etmiyicekti ve onun için yapabileceğim birşey yoktu.

EYMEN-seni bu denli düşündüren şeyi bilmek için herşeyi verirdim.dedi elindeki alçıya bakarak  çok acıyor olmalı elini tutup alçıdan çektim bir süreliğine göz göze geldik

ASYA-emin ol bilmek istemezsin dedim ve uçağa bindim koltuğa yerleşip kafamı cama yasladım 

seren meraktan deliye dönmüştür bile ondan ilk kez uzaklaşıyordum ve tutkuyla yaşadıklarını düşünürsek o tek başınaydı.umarım tutku onu en kısa zamanda getirir.

biran evel bu yolculuğun bitmesini dileyerek gözlerimi kapadım.

                        3 SAAT SONRA

"asya asya!!! gözlerimi araladığımda eymeni bulanık bulanık görüyordum gözlerimi ovuşturduğumda gülüyordu ve bana çok yakın bir mesafedeydi kalbim teklerken  iniş yaptığımızı farkettim ne kadarda uyumuştum öyle...

EYMEN-bıraksak bir sonraki seferide uyuyarak geçirirsin.

benimle dalga geçiyor demekki bu kadar  yakınlaşmıştık bir umut varmıydı hala herşeye rağmen zaten sevgiliyken bile uzaktık birbirimize ben ona daha yakın olmak istiyorum herkezden herşeyden çok.

ASYA-espiri yapabildiğine göre iyileştin diyip önümü kesen elini elimle sertçe indirdim  hafif bir inilti sesini duyunca gülümsedim.

merdivenleri teker teker indim artık ayağım zemindeydi bu rahatlatıcı...

EYMEN-bizim bağ evine gidiyoruz anen geldiğini bilmese daha iyi olur

ona şaşkınlıkla baktım şimdide üzerime koruma programı kuruyordu baskıcı egoist.

ASYA-pekala annemden saklanıcak kadar başım belada olmalı

EYMEN-bela falan yok küçük bir araştırma operasyonumuz var 

ASYA-başıma bela olucaksın yani??? bana "ne dedin sen "bakışları atıyordu dudağımı ısırmaya başladım ne zaman ondan tırssam böyle oluyordu şu çenemi bi tutamıyordum unuttunmu salak asya o seninle bir zamanlar dövüşücekti muhtemelen dayak yiyicektin ve ardından ilişkinizin yalan olduğunu idda etti bu ihtimali nasıl unutursun..... iç ses bu sefer kesinlikle haklıydı

EYMEN-ona güveniyormusun???

anneme elbette güveniyorum yani tabiykide bu ne saçma soru böyle sırf o annesiyle sorun yaşadı diye bende yaşıyıcak değilim o benim annem her nekadar ilgisi üzerimde olmasada.

yanımızdaki koruma arabanın kapısını açmış bekliyordu konuşurken çoktan havaalanından çıkmıştık bile çocuğa baktım çok gençtı ve yakışıklıydı gülümseyip "adın ne?" dedim. eymene bakıp konuşmak için izin istedi eymende başını salladı.

ZAFER-zafer efendim dedi eymene öldürücü bakışlar atıp arabaya bindim mafya gibi davranıyor snir ya..

yol boyunca  tek bir kellime dahi etmedim bilmem gerken okadar çok şey vardıki ama onu sıkboğaz etmek istemiyorum.elbet anlatıcaktı.

arabanın kapısı açıldığında seri hareketlerle indim siyah demir kapının arkasında oyuk taşlardan bir yol vardı yolun bitiminde iki yön biri arka tarafa gidiyor olmalı gözümü yerden ayırıp eve diktim lila en sevdiğim renkti  3 katlı en üst katta şirim bir çatı odası müthiş saksılarla süslenmiş küçük balkonu çok hoştu.

çelik kapının önünde camdan bir kapı daha vardı hemen ilerdeki küçük şelalenin yanında tahta oturma grupları harika bir hava katmıştı.

cam kapı açıldığında çelik kapının zaten açıldığını gördüm  siyah saçları beline uzanan uzun boylu kıza baktım bütün sevecenliğiyle gülümsüyordu  eymene sıkıca sarıldı dudağının üstünde ona çok yakışan bir beni vardı.

gözleri iri ve su yeşiliydi sanki geliceğimizi biliyor gibi  kapıda karşılamıştı bizi daha fazla kendimi tutamıyıp "meraba" dedim.

uzattığım elimi sıkıp "meraba" dedi kesinlkle geliceğimizden haberi olmalıydı yüzüm yine şaşkın halini alırken bu kızın kim olduğu fikri içimi titretiyordu 

ŞULE-adım şule eymen eşimin çok yakın bir arkadaşı bu evde yaşıyoruz daha sonra bunu anlatırım ama lütfen içeri geçin kapıda kaldınız.

eymen bizim bağ evimiz demişti ama herneyse bugün benim merak günüm herkes birşeyi erteliyor...

bizi içeri aldığında orta yaşlarda bir kadın ve genç bir kız gülümseyerek karşıladı evin yardımcıları olduğu kıyafetlerinden anlaşılıyordu ceketimi ve çantamı alıp "hoşgeldiniz" dediler...

zaferde bavulları bırakıp dışarı çıktı.

kolidordan geçip geniş ve beyazın hakim olduğu salona girdik çok hoş bir dekorasyon vardı sıcak tam bir aile eviydi. şömine kapalı demirleriyle tam koltukların karşısındaydı boydan camlardanda arka bahçe havuz ve mangalın olduğu bölüm gözüküyordu hoş çiçekli perdeler açık olan kapıdan gelen rüzgarla adeta dans ediyordu.

naftalin kokusu burnuma dolarken küçük bir kız  sesi odayı doldurdu.

TANEM-eymennnnnnnnnnn sonunda geldin diyip kucağına koştu.

ŞULE-bu benim kızım GÜLÜMSERKEN KÜÇÜK KIZLA GÖZ GÖZE GELDİK.

ASYA-meraba  diyip ona doğru eğildim oda koşup bana sarıldı oysa beni tanımıyordu bile küçük parmaklarını yüzünde gezdirip " asya hoşgeldin dedi" beni tanıyordu..

ASYA-beni tanıyormusun dediğimde eymeni işaret etti gülümseyip" bende tanem diyip bir öpücük bıraktı yanağıma.....

koltuklara oturup konuşmaya başladık şule tanemi alıp yukarıya çıktı.

EYMEN-nasıl hissediyorsun şekerfare...kulağıma gelen sıcak nefesle irkildim  vücudum alarma geçmişti kızardığımı hissettiğimde uzaklaştım....

                                                           - SEREN-

gözlerimi açtığımda karşımda kıvancı gördüm ve hızla ayağa kalktım noldu böyle başım zonklarken kıvanç koşarak sarıldı.

KIVANÇ-sonunda seni buldum

gözümden süzülen yaşları eliyle silip yüzümü avuçlarının içine aldı.

KIVANÇ-korkma ben yanındayım diyip tekrar sarıldı aslında beni en çok korkutanda buydu o yanımdaydı beni bayıltan çocuktaki koku kıvanca sarıldığımda burnuma dolmuştu...,

onu itkleyip koşmaya başladım ve tahmin ettiğim gibi peşimden geliyordu..

bu oydu ve kıvanç benim arkadaşım olamazdı.................

                                                              -ASYA-

geri çekildiğimi farkedince beni kendine döndürüp elimi tutu.

EYMEN-neyin var asya

ASYA-senin için hala endişeleniyorum ve birden aklıma geliyor beni bırakıp terk ettiğin gün şimdi neden etrafımda olduğun konusunda bir fikrim yok tek amaç babam olamaz eymen.

EYMEN-seni yeniden istiyorum asya evet çok kötü şeyler yaşadık ama sen benim dünyamsın senden vazgeçemem.

ASYA-ben senin hiçbirşeyinim eymen bu aşk öldü ben sana aşık değilim seni o gün bitirdim şimdi burdaysam tek sebebi babam................

VARLIĞIMIN DEĞERİNİ YOKLUĞUMLA ARAYANLAR;ARTIK ÇOK GEÇ SİZİN İÇİN....

KIZLAR YB GELDİ İYİ OKUMALAR:)))

YANLIŞ ROL ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin