YANLIŞ ROL 2.BÖLÜM (TİYATRO)

1.8K 77 11
                                    

Bugün yine hayal gücümü kullanıp uyumalıyım..ama olmazki ne zaman gözümü kapatsam eymen önüme geliyor ve iyice akıl hastaları gibi davranmaya başlıyorum..

seren=il genelinde birinci sıraya girememen büyük şanssızlık olmuş.

asya=ne?

seren=eski okulumuzdaki son sınavı diyorum  sonuçlar oldukça düşük geldi.

asya=lanet sınavlar tamamiyle unutmuşum.pekte umursuyo sayılmam..yataktan kalkıp saçlarımı açtım ve banyoya girdim güzel bir duştan sonra üzerimi değiştirip kahvaltıya indim.

annem başını gazeteden hafifçe kaldırıp işe gitmem gerek kayıt işlemlerini yapabilirmisiniz müdüre telefonumu bırakmıştım zaten dedi ..kafamızı salıyıp birşeyler yemeye başladık.

yolun uzun olması işime gelmişti kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım.

okula vardığımızda bir süre öylece kapıda durduk  gözlerin üzerimde olmasına alışıktım her okul değiştirişimde bana ünlü hissi veriyorlardı ama alıştıktan sonra bitiyordu.

seren=şu lanet sınıfı bulmalıyız bukadar göz teması bana bile fazla.diyip okula girdi..panolara göz gezdirirken müdürün odasına vardığımızı farkettim.

odadan sinirle çıkan eymeni görünce gözlerim yine kocaman olmuştu. omzuma sertçe vurup aşşağı indi.

ettiğim küfürlere bile değmezsin pislik.dedim ve müdürün odasına daldım.

seren şaşkın şaşkın bana bakıyordu.

sınıflarımızı öğrenip kantine indik.pipeti ısırdığımı farkeden seren elimden alıp çöpe attı.

seren=daha birinci sınıfız son sınıflarla sorun yaşamamalıyız.

asya=canları cehenneme.

seren=eymenle o bakışmalarınızın anlamıda ne?

asya=ne bakışmasından söz ediyorsun sen....biz tartışırken tepemde bir gölge belirdiğini farkettim.seren ağzı bir karış açık çocuğa bakıyordu.

ben tutku diye bodoslama lafa girince kısık sesle asya dedim serene dönüp elini uzattı.serene hayretle bakıyordum bildiğin dibi dümüştü.

içeride bir ses daha yankılanınca kapıya döndü herkes esmer oldukça iyi bir vücuda sahip olan kız eymen diye çığlıklar atıyordu.tanrı aşkına gidip başka yerde anıramazmısın...

kantinde uzun soluklu bir sessizlik oluşmuştu.

sesli söylediğim şeyin hakeret içerikli olduğunu farkedince kafamı önüme eğdim kız hızla yanıma yaklaştı ve beni ayağa kaldırdı.

ece=sen ne dedin.

asya=burası okul dedim.

ece=dalgamı geçiyorsun seni ucuz sürtük.

benimle böyle konuşma hakkını kimden alıyordu bu sefer ben onun kolunu tutup sıkmıştım.

asya=bir daha o kelimeyi kullanırsan seni öldürürüm.

ece=bekliyorum diyip hızlıca kantinden çıktı.

elimi başıma koyup gidelim dedim tutku kolumdan tutunca  kendimi geri çektim.

tutku=onun kusuruna bakma.

asya=seren gidelim.

derste tanışma faslını geçince kafamı sıraya koydum lanet öğretmen birazcık susmayı dene.

zilin sesiyle herkes kendini dışarı attı seren yanıma gelip iyimisin diye sordu.

asya=her okulda birkaç sipastik vardır diyip gülümsedim.

seren=bencede ucuz sürtükler pahalı sürtüklerden daha onurludur hem diyince kendimi tutamıyıp kahkaha attım.

sınıfın kapısında bizi izliyen eymeni görünce yüzüm buz kesmişti.yavaş adımlarla yaklaşıp sıramın önünde durdu.

seren ben kantine inmeliyim diyip sınıftan çıktı.

bir süre öylece bana baktı.

asya=birşeymi söylüycektin.

eymen=bu okulda herkesin dilediyi şekilde konuşma hakkı yoktur.yeni gelenlerde bunu bilmeli.

asya=ne saçmalıyorsun o kız bana sürtük dedi madem herkes susucak ben konuşuyim kimse bna haketmediğim birşeyi söylüyemez bay ukala izin verirsen yanlız kalmak istiyorum.

eymen=adın ne diyip yan sıraya oturdu.çocuktaki rahatlığa bakya.

asya diyip yerime oturdum.

eymen=asya ilk günden vukuat.

asya=kesermisin sesini. yüz hatlarını incelerken birden ayağa kalktı.

eymen=görüşürüz asya diyip sınıftan çıktı.

bu neydi şimdi göz korkutma çabasımı pislik.

okul dağılırken aklıma sabah gördüğm afiş geldi. tiyatro seçmeleri vardı eski okullarımda hep katılırdım.şimdide denemekten zarar çıkmaz diye düşünüp salonu aramaya başladım.

 kapıdan içeri girdiğimde kadın bana dönüp burası kulis girişi dedi sert ses tonuyla özür diliyicekken yanına başka bir kadın geldi.

x=ece yetişemedi müdür bekliyor oyun için son beş dakika.

kadın bana dönüp lanet olsun dedi elimi kapıya uzatıp çıkıcakken bakarmısınız diyince geri döndüm.

beni omuzlarımdan tutup sahneye doğru itikledi bu işi başarırsan ne istersen yaparım tatlım çok önemli dedi ben hala ama ama diye sayıklıyordum.

kendimi sahnede bulunca kalp atışım hızlandı.büyük bir alkışın ardından herkes konuşmaya başladı tanrı aşkına burda ne işim var tam arkamı dönücekken kendimi birinin kollarında buldum.

eymen=senin burda ne işin var.

ve sanırım korktuğum şey başıma gelmişti...........

MULTİMEDYA (ASYA)

YANLIŞ ROL ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin