"KAPANAN DEFTER" (SEZON FİNALİ)

627 51 7
                                    

ARKADAŞLAR 2 HAFTALIK Bİ TATİLE ÇIKIYORUM O YÜZDEN PEK SIK GİREMİYCEM BUNU SEZON FİNALİ OLARAK YAZIYORUM GELDİĞİMDE YANLIŞ ROL 2 ADLI BİR KİTABIMIZ OLUCAK DAHA FARKLI KONULAR VE YENİ KİŞİLERLE DEVAM EDİCEZ UMARIM  SEZON FİNALİ BÖLÜMÜM HOŞUNUZA GİDER HERKESE ŞİMDİDEN İYİ TATİLLER:)))))

23.BÖLÜM (SEZON FİNALİ)

Aylarca yada haftalarca onu kalbimde taşıyıp durdum.herzamanki gibi ona minnettardım.sevmeyi öğretmişti ama o gün umursamazdı.sanırım beni sevmediği günlerden biriydi. birden gitti çok birden.o gün anladımki aşklar ölmeden önce keman falan çalmıyor....

-SEREN-

ara ara yanan sokak lambasının altında oturmuş bir sigara daha içiyordum belki 3 belkide 4 olmuştu 4 dal sigara teyzem duysa büyük ihtimal küçük çaplı cinnet geçirirdi yada asya o duysa kesinlikle hey joker kuzenimin bedenini terk et derdi...ne tuhaf anılarım silik bir hal almaya başladı galiba yaklaşık 3 ayda çökmüştüm hala asyadan bir haber alamamış olmamız yada eymenin şu gizli asya defterini açmama konusundaki istikrarı onu bulma isteğimi gölgelemişti.

buradan gitmeden önce söylediği tek şey "ASLINDA HİÇBİR HİKAYE MUTSUZ BİTMEZ"olmuştu.

başımı kırık lambaya çevirip baktım gözlerim ışığın enerjisiyle açılırken bir yandada yanma hissi uyandırdı göz kapaklarım kapandığında  aklıma yine o an geldi 3 ay önce caddede tutkuyu gördüğüm an ne tuhaf belkide birşeyler ters gidiyordu en çokta kıvacın bunu yapmasına aldırış etmemiştik çünkü eymen kalbinin bir yerlerinde ondan zarar geliceğine hep inanmıştı.sanırım buaralar herşey monotonlaştı okul artık eskisi gibi değildi asya finallere bile kalmamıştı sanrım okulu bırakma fikri içime daha çok işliyordu dönüp baktığımda bu lanet şehirin bir mezarlıktan farkı olmadığını düşünüyorum...

ARAS-evet bende acaba hangi ışığın altında oturuyordur  diye düşünüyordum...sesin geldiği yöne döndüm bu çocuğun beni toplamaktan başka işi yokmuydu bir sevgilisi hayır hayır kesinlikle yoktu.

SEREN-herzamnki ışık sanırım bu kırık lamba bana benziyor...elimdeki sigarayı alıp yere attı ve mükemmel supralarıyla onu ezdi..

SEREN-lütfen yanlızlığıma ortak olma bana bile yetmiyor.

ARAS-bu saçma yasa bir son vermelisin tutku eminim başının çaresine bakmıştır asya ise o gerçekten yaşadıklarını hazmedicek kadar güçlü ve bunu atlatıcak yeni bir yılın başlangıcında burda olucak yeniden...derken üstüne basa basa söylemişti.

SEREN-peki tutku oda burda olucakmı?? sanırım asyanın gitmesini bir şekilde anlıyabilirdim ama tutkunun dönmeme sebebini düşündükçe içim dehşetle kaplanıyordu...

dönmemiş olması beni çok yıpratıyordu bir şekilde bunu atlatmam gerektiğini biliyordum  sadece seneye üniversiteli olucak olmanın verdiği heyecanı yaşamalıydım aras haklıydı bu yas bana hiçbirşey kazandırmıyordu.

-EYMEN-

taneme elimdeki rüzgar gülünü uzattım sevecen yüz ifadesiyle içimi ısıtıyordu gözlerime derin derin bakması tıpkı asya gibi bana her bakışı onu anlatıyordu gitmişti beni herşeye rağmen bırakmıştı evet bunu kesinlikle haketmiştim ama çaresizlik ve nerde olduğunu bilmemek canımı acıtıyordu.

YANLIŞ ROL ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin