"SIRLAR"

981 62 2
                                    

GEÇMİŞİN YA PEŞİNİ BIRAKMASSA???

13.BÖLÜM

gece vakti ormanmı? ah asya ah yine hangi saçma bir filmi kafana taktın yani kıvanç ve orman birde rüya altıını çizerek söylüyorum sadece rüya.

yorganı ayaklarımla itikliyip yere attım esniyerek yataktan kalktım gecenin üçünde uyuyunca gözlerim balon gibi olmuştu ve çirkin kraliçe asya...  serenin yatağına baktığımda hala uyuyordu esnemeye devam ederken aynı andada yürüyodum biran duraksıyıp geri geri odaya girdim seren UYUYOR!!!

bu saatte horozlardan önce kalkan kız yatakta gidip yorganını çektim mırıldanarak defol dedi.

ASYA=tutku gelmiş kapıdaymış öptüm bay diyip lavoboya koştum çok geçmeden seren kapıya dayandı kendimi gülmekten alamadım aynanın karşısında ellerim saçlarımda duruyordum.

çok mutluyum bu çok ilginç sırıtmaya devam ediyorum hahha cidden mutluyum...

kapıyı açıp en sevdiğim şarkının sözlerini serenin suratına bağırarak söyledim...

"SENDE GÜL EĞLEN ÖYLE ACIKLI KONUŞMA HAYAT NEKİ SONUÇTA ANLIK BİR BULUŞMA"

serende gülerek lavoboya girdi dolaptan yavaş hareketlerle formamı çıkardım ve yatağın üstüne koydum.

üzerimizi değiştirip kahvaltı ettik daha doğrusu annemin elimize tutuşturduğu sandiviçlerden bahsediyorum ayakta kahvaltı.

kapının önündeki gazeteyi içeri koyup okul yoluna döndük ve kaldırımdan seren önde ben arkada ilerlemeye başladık.

telefonumun titremesiyle tökezliyip dizlerimin üstüne düştüm seren dönüp baktı ve kahkaha atarak önüne döndü.

üzerimdeki tozu atıp telefonuun ekranına baktım mesaj kıvançtandı  tüylerim diken diken olmuştu o rüyadan sonra normaldir dedi iç sesim.

evet korkunçtanda korkunç bir tabir varsa tamda öyleydi. birdaha tökezlememek için dikkat ediyordum

aynı andada mesajı okumaya çalışıyor ve küfürler saydırıyordum.

"konuşmamız gerek"

ne konuşucaz ya yani eymen görse yanlış anlar böylemi diyiceksin salak diye söylenen iç sesime kulak verdim evet tamda böyle söylemeyi düşünüyorum iç sesim de ve kendini rezil et diyince çok biliyosun sen diye bağırdım seren bir kez daha bana bakıp şizofren dedi

ordan kesinlikle öyle görünüyordum belki benide ecenin yanına yollarlar allahım yok yok iç sesimi kovalayıp klavyeye odaklandım.

"KONU NE?"

gönder tuşuna basıp ellerimi ceketimin cebine soktum düşen çanta kolumu düzeltip parka baktım  çocukken hanginiz bir kez olsun salıncağa binmedinizki tuhaf gelicek ama ben hiç binmedim genelde sokakta erkek çocuklarıyla maç yapardım....

birden çantamdan tutup beni kendine çeviren kişiyi aldırmadan göğsünü yumruklamaya başladım korkudan küçük dilimi yutabilirdim.

EYMEN=günaydın şekerfare diyip otuziki diş sırıttı ve aniden beni etrafında döndürüp öptü yanklarım kırmızıya ulaşırken içimden lanet olsun hazırlıksız öpüşme diye buna derim diye geçirdim.

ASYA=günaydın dedim kısık bir sesle eymende direk lafı uzatmadan söylüyim tutkuyla biraz işimiz var ilk derse gelemeyiz ama ikinci derse yetişirim diyip yanağımdan öptü ve arabasına bindi.

buda benim işime gelmişti arkasından el sallıyıp serenin koluna girdim yani doğal olarak gitmesi çok iyi oldu yoksa kıvancın yanına gidemez ve şu konuşucağımız konuyu öğrenemezdim.

YANLIŞ ROL ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin