derse girişimizin üzerinden 10 dakika geçmişti ama odaklanamıyordum eymenin sözleri hala kulaklarımda çınlıyordu. "ÇOK EĞLENİCEZ ." neydi şimdi bu?
masamın üstüne hızla çarpan kitaba baktım sonra kafamı biraz yukarı kaldırdım. bu bu tiyatrodaki öğretmendi. oda beni tanımış olucakki tek kaşını kaldırdı.
adın ne ? diye sorunca birden ayağa kalkma gereği duydum kalemimi elimden bırakmadan ayağa kalktım.
asya.diye yanıtladım etrafımda biraz dolaştıktan sonra o gün öyle kaçıp gitmen hoşuma gitmedi asya dedi.
ASYA=kovuldum.
SERAP HOCA=eymen benim başrol oyuncum fakat kararları yinede ben veririm.
ASYA=özür dilerim o an ne yapıcağımı şaşırmıştım zaten tiyatroya katılma gibi bir niyetimde yok. diyip yerime oturdum herkesin gözü benim üzerimdeydi biraz sert çıkmıştım ve bana bağırmasını bekliyodum ama hiçbirşey demeden derse devam etmişti.
dersin sonlarına doğru bir çocuk sınıfa girdi bu sabah eymenin arkasında gördüğüm çocuklardan biriydi hocanın kulağına birşeyler söylüyip bana baktı ve sırıttı ardından sınıftan hızla çıktı.
hocada peşinden hiçbirşey söylemeden çıkınca seren yanıma geldi.
SEREN=asya iyimisin?
ASYA=diğilim şu halime bakarmısın seren ya lanet olsun!
SEREN=sakinleş asya bunlar senin suçun diğil ayrıc........
derken eymenin benim sırama doğru geldiğini gördüm sınıfa ne ara girmişti bu?
kolumdan tutup hızla ayağa kaldırdı. kolumu çekip nefretle ona baktım.
birden ellerini gömleğimin yakalarına getirdi ürpermiştim sıcak olan elleri boynuma değmişti.
içimde adını koyamadığım ve delice inkar etmek istediğim duygular oluştu.
heyecanlanmıştım dokunuşu beni öldürmeye yeterdi sanki. gözlerine bakıp bir süre birşey söylemedim..oda geri çekilmişti.
EYMEN=bakıyorumda baya sessizleştin o ukala tavırların falan gitmiş.
ASYA=neden benimle uğraşmak yerine senin peşinde kilometrelerce koşabilicek olan sürtüklerinle uğraşmıyorsun...
dediğim şeyden biraz tedirgin olsamda dik durmaya çalıştım.kafasını cama çevirip o erkeksi gülümsemesini yaptı.
EYMEN=belki senin gibi bir sürtük daha çok ilgimi çekiyordur.
yutkunup başımı öne eğdim ve tekrar kaldırıp ona baktım gözlerini kısmış sırıtıyordu.
ASYA=belki bu sürtük senden uzak durmak istiyordur he ne dersin dedim iğneliyici bir tonla.
o sırada sınıfa giren tutkuyu gördüm serene ne alaka der gibi bir bakış attım.
eymense daha çok sinirlenmiş bir şekilde tutkuya bakıyordu.bense hala ne olduğunu anlamaya çalışıyordum.
TUTKU=eymen git başka bir çöplükte eğlen..
EYMEN=tutku defol git..
TUTKU=eymen artık masum insanlara zarar vermekten vazgeç onlar kukla değil.
eymen hiçbirşey söylemeden geri çekildi.... ne oluyordu böyle ikisinin arasında herkes pür dikkat onlara bakarken eymen tutkuya sert bir yumruk geçirdi.
geriye doğru gittim ve serene baktım o ise yere düşmüş tutkuya bakıyordu.
TUTKU=dün geceyi hatırlamıyorsun değilmi??
eymen omuzlarını silkip arkadaki sıraya oturdu.
ayakta duran iki çocukta ayağa kalkmaya çalışan tutkuyu geri yere itti.
tam eymenin adamlarına göre bir davranıştı.
TUTKU=bunu herkesin içinde konuşmayalım.
EYMEN=yoo bence tamda burda konuşmalıyız diyip kahkaha attı.
TUTKU=kafanın bir dünya olduğunun farkındaydım ama hiçbirşeyi hatırlamıyıcak halde olduğunu bilmiyordum...dedi kaşlarını çatarak.
EYMEN=söylediklerini gerçekten anlamıyorum ama kafamın bi dünya olmadığından eminim dedi.
neydi bu böyle ikiside birbirinden nefret ediyordu belli ama onlar kardeş diğilmiydi yani öyleydiler seren öyle demişti çok tuhaf diye içimden geçirirken eymen tutkuya bir yumruk dha atmıştı.
ASYA=yeter eymen bırak onu..eymen bana anlamsız bir ifadeyle baktı.
ve hiçbirşey söylemeden sınıftan çıktı.bende peşine koşmaya başladım lanet herif biraz daha yavaş yürüseydin ya.
ASYA=eymen....diyip kolunu tuttum.
EYMEN=ne var şekerfare...
ASYA=niye benimle uğraşıyosun.
EYMEN=seviyorum..diyince yüzüm bi an donup kalmıştı.
EYMEN=seninle uğraşmayı seviyorum diyince istemsizce bozulmuştum.onun kolunu tuttuğumu farkedince kolunu çekti.
dilim tutulmuş gibiydi.
EYMEN= buyüzden işimi zorlaştırma diyip gitti. içimden ne kadar ondan uzak durmam gerektiğini düşünsemde bi yanım onun bu hallerine karşılık vermemi emrediyor gibiydi.
kolidorun tam ortasında durup düşüncelere dalmışken tutkunun bizim sınıftan çıktığını gördüm önüne geçip iyimisin dedim kafasını sallıyıp uzaklaştı.
EYMENİN AĞZINDAN...
deniz kenarındaki banklara oturup bugün olanları düşünmeye başladım.ne yapıyordum ben bu bir hırsmıydı intikammıydı.
yıllarca insanların acısından zevk almıştım ama bugün asyanın gözünde daha önce görmediğim bir şeyi gördüm inanmadığım birşeyi o masumiyeti...
tek inandığım aslında kimsenin masum olmadığıydı peki neden asya bunu düşündürtüyordu bana neden kafamın içine girmişti..
oysa sabah ondan deli gibi nefret ediyordum herkesten ettiğim gibi ona herkese baktığım gibi bakıyordum ne değişmişti....
tutku birde o vardı aptal önüme çıkıp engel olmaya bayılıyordu ama ben istediğimi aldıktan sonra pek bi yararı olmıycak kendine gel EYMEN ATAMAN sen herkesten nefret ediyorsun..
özelliklede şekerfareden...
ASYANIN AĞZINDAN...
annem yine akşam yemeğine gelmemişti...sinirle telefonumu elime alıp onu aradım ama açmıyordu.
ASYA=seren ben endişelenmeye başladım ne oluyor bu kadına önceden olsa bi haber verirdi.
o sırada bir araba sesi duydum hızla perdeyi çekip baktım annem bi arabadan inmişti müthiş spor bir araba serenle birbirimize anlamamışcasına baktık kapı açılınca diğer taraftan inen kişiye baktım.
karanlık olduğu için pek seçemiyordum.biraz ışığa doğru geldiğinde yanımdaki sehpaya çarptım.
SEREN=yok artık..
hayır hayır hayır diye bağırdım....o beni farkedince cama baktı siyah gözlüklerini çıkarıp gülümsedi...
ASYA=eymen...............................................
ARKADAŞLAR İŞTE YB GELDİ BEKLETMEK İSTEMEDİM....
MULTİMEDYA(asya,eymen,tutku,seren)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ ROL ...
RomanceYENİ BİR HAYATA BAŞLAMAK İÇİN ŞEHİR DEĞİŞTİREN BİR KIZ VE ONUN HAYATINI DEĞİŞTİRMESİNE YARDIM EDİCEK KÖTÜ BİR ÇOCUK KÜÇÜK BİR HATAYLA BİRARAYA GELİRSE NE OLUR???