"AYRILIK"

726 57 8
                                    

(multimedya eymen ve asya-  )

"ÖYLE BİR YERDEYİMKİ ŞİMDİ  NE SENİ SEVEBİLİYORUM NE SENDEN BAŞKA BİRİNİ".

15.BÖLÜM

Zor olan ondan uzak kalmaktı  kokusunu her saniye daha derinden hissederken doya doya sarılamıyordum ona  biliyorum aslında hiçbirşey yalan değildi  bana hala aşık.

nedenini bilmediğim şekilde uzaklaşıyorduk  ayrılma kararı alarak bunu ispatlamıştı.

geri çekilip "lütfen git" dedim  bir süre gözlerime bakıp  istemsizce "peki" dedi.ve sınıftan çıktı

söylüycek birşeyin kalmamış olması nekadarda acıydı şüpheler yersiz çıkmış birde artık olmamamız gereken uzaklıktaydık tuttuğum nefesimi bırakıp sıraya oturdum.

sınıfa serenin girmesiyle yüzüne bakmadan kitabımı açtım ona kırılmıştım ama  sarılsa affedecek kadarda seviyordum onu.

sadece kötü bir dönemdeyim  ve yanlız olmamın bunu atlatmama yardımı olmuyordu.

SEREN=asya biliyorum bana kızgın- derken sözünü bölüp değilim dedim gelip kollarını bana sardı

"unut gitsin" diyip yüzüne baktım.

okul çıkışı serenle okulun yakınlarıdaki bir cafede oturup kahve içtik ve ona olan biteni anlattım  şaşkınlıktan ne diyeceğini bilememişti gerçi pek söylenicek birşey yoktu onunla birlikte olmamız yanlıştı annemde böyle düşünüyordu  fikirlerini söylemiyip sessiz kalışı bunu belli ediyordu.

ama seren eymenle ayrılığımızın sözde olduğunu idda ediyordu belkide doğruydu kalbim onun olduğu sürece herkesin bizi ayrı bilmesinin bir önemi yoktu.

SEREN=peki şimdi ne yapıcaksın.

ASYA=kendimi birşeyler yapmak zorunda hissetmiyorum o beni terk etti ben onu değil birşeyler yapması gereken o.

EYMENİN AĞZINDAN

ona gidip öylece sarıldım  hiçbirşey söylemeden dakikalrca durdum yaptığım mantıksız şeyler birbirini kovalıyordu.çok yakında benden nefret edicek ve benim yapabilicek birşeyim yok suçluyum onun hayatını alt üst ettim  ilk kez değer verdim ve bu benim ikinci kaybedişim 

ben kıvancın tehditlerine boyun eyicek biri değilim elbette ama bildiğim gerçeklerle onun yanında kalmam imkansız.

şişenin dibini gördüğümde bar taburesinden inip yalpalıyarak çıktım gecelerden artık nefret ediyor ve uyumuyordum.

iyi biri olmaktan ölesiye korkuyorum buyum işte korkak eymen !!!

onu özlüyorum "biliyorum" diyen sese döndüm biricik kardeşim beni toplamaya gelmiş ne tablo ama.

sigarayı yakmaya çalışırken parmağımı yaktım ve lanet olsun diye tısladım.

TUTKU=ölmek için iyi bir gece değil  hadi gidelim.

1 HAFTA SONRA

heyecandan heran bayılabilirim seren perdeyi aralayıp salona baktı.

SEREN=kalabalık. bugün seçmeler vardı hatta  çok az kalmıştı çıkıp şarkı söylüyücek ve beğenmelerini bekliycektim hiç umudum yok aksine salonda eymende yoktu iyiki yoktu kusardım falan iyiki yoktu yani.

unutmamam gerekir kıvanç ve arasta burda her ihtimalde gözleri üzerimde olucaktı ama arasın olması biraz olsun tedirginliğimi almıştı bütün hafta boyunca beni çalıştırmıştı ve biribirimizi daha yakından tanımıştık.

SEREN=son 10 dakika 

ASYA=olamaz sanırım çişim var diyip lavoboya koştum birazda orada oyalandım 

ve döndüğümde kendimi sahnedeki alkışlara bıraktım  ışığın bir tek aydınlattığı yer sandalye ve mikrofondu  oturup mikrafonu elime aldım.

müziği duymamla kalbimin yerinden çıkması bir oldu gözlerimi kapatıp söylemeye başladım birden kulağımı eymenin sesi doldurdu ışık onun üstünde yanıyordu elinde gitar vardı ve şarkıya eşlik ediyordu o an herkesi unutup ona konsantre olmuştum birlikte şarkı söylüyorduk ikimiz.....

tanrım  asla olmaz derken o yanımdaydı unutmamıştı üstüne benimle şarkı söylüyordu beni seviyordu hala.

şarkının bitiminde  heryer aydınlanmıştı ve herkes ayakta alkışlıyordu sanırım seçilicem yüzümdeki gülümseme yayılırken eymenin gittiğini farkettim .

jüriden gelen sesle oraya döndüm. seçilmiştim elemeleri geçmiştim ama aklım hala eymendeydi sahneden koşarak çıktım yoktu hiçbiryerde yoktu  arkamdan duyduğum ayak sesiyle döndüm eymen  basket sahasında diyen arasa gülümseyip koşmaya başladım.

evet ordaydı arkası dönüktü ona yaklaşıp teşekkür ederim dedi.

EYMEN=neden?

ASYA=sen olmasay-

EYMEN=başarırdın asya

ASYA=belkide başaramazdım

EYMEN=asya birdaha olmaz çünkü sen ve ben artık hiç olmamaısı gereken bbir durumdayız.

ASYA=neden eymen ben seni seviyorum biliyorum sende beni seviyorsun lüt-

EYMEN=babam senin babanı öldüren benim babamdı asya buna rağmenmi????

kulaklarımda uğulduyan  kelimeler tekrar tekrar yankı yapıyordu.....bizi ayıran  kesişmiş hayatımızmıydı???

"BİRİNİ SEVMENİN EN KÖTÜ GÜNÜ ONU KAYBETTİĞİMİZ GÜNDÜR".

kızlar yb geldi iyi okumalar umarım  beğenirsiniz yorumlarınızı bekliyorum.

YANLIŞ ROL ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin