"VE HERZAMAN O SON SÖZÜ SEN YADA BEN DEĞİL AŞK SÖYLEYECEK....
7.BÖLÜM
kalp atışım hızlanmıştı bu hesabı başka şekilde kapatsak falan olmazmı ah tanrım neden işimi zorlaştırıyorsun??
biranda bağırış sesleri çoğaldı geriye tökezledim ve kendimi yerde buldum hah bi rezil olmadığım kalmıştı eymen kollarını göğsünde birleştirdi ve o gülümsemesini takındı ardından elini saçına götürdü.
EYMEN=en azından korktuğunu bukadar belli etme
ASYA=ne korkması dengemi kaybet- birden kendimi eymenin kucağında buldum ona bukadar yakından bakma fırsatım olduğuna sevinmelimiyim yoksa şuanki temasımızdan dolayı bayılmalımıyım
ASYA=napıyorsun ya indirsene beni
EYMEN=sana daha önce çok konuştuğunu söyledilermi?
okadar çok gerilmiştimki biraz kollarını gevşettiğinde canımın acıycağını bilerek kendimi yere atttım.
neye uğradığını şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu yerden kalkıp o öfkeyle suratına sert bir tokat attım.
az önceki gürltü yerini sessizliğe bırakmıştı.
ASYA=bir daha sakın bana dokunma ve oynatma anladınmı ben senin oyuncağın diğilim hesap kapanmıştır iyi geceler.
adımlarımı hızlandırıp depodan çıktım serenin sesi kesik kesik bekle diyordu okadar hızlı yürüyordumki o koşmak zorunda kalmıştı.
SEREN=asya dedi kolumu tutarken sonrasında hiçbirşey söylemeden sıkıca sarıldı.
EYMENİN AĞZINDAN....
söylediği sözler karşısında ona karşılık vericek hiçbirşey bulamamıştım arkasını dönüp gittiğinde önüne geçip onu durdurmayı düşünsemde söylüyücek neyim vardıki??
tişörtümü üzerime geçirip bende depodan çıktım ve arabama bindim.
ilk kez sinirli diğildim ilk kez kendime hakim olup olucakların önüne geçmiştim neden benim hakkımda nefretten başka birşey düşünmeyen bir kız içinmi?
öfkemi hissettiğimde direksiyona sinirle yumruk attım beni niye bukadar endişelendiriyordu neden zihnimi kontrol altına alıyordu neden hiçbir soruma cevap bulamıyorum
biri sertçe cama tıklatınca kapıyı açıp arabadan indim.
SERDAR=nerdesin eymen ya bende seni arıyordum noldu kapattınızmı hesabı
EYMEN=ben diğil serdar o kapattı anlamamışcasına yüzüme baktı arabaya yaslanıp yere çöktüm.
serdarda yanıma oturdu.
SERDAR=bittimi bu oyuncak meselesi yani
EYMEN=iyi hissettiren insanlar bağımlılık yaparmı?
SERDAR=aşıkmı oluyorsun yoksa eymen ataman
gülümsedim ve kime dedim kafamı yukarı kaldırıp yıldızlara baktım evet yıldızlara aşık oluyorum dedim..
ASYANIN AĞZINDAN...
yatağın içinde bi o yana bi bu yana dönüyordum onu bu gece tamamen bitirmiştim ve aslada açmıycaktım ondan nefret etmeye başlıyorum başlamıyorum hatta evet ondan nefret ediyorum pislik.
SEREN=asya uyudunmu?? dedi kısık sesle yorganı aşşağı indirip karşı yatakta masum masum bakan serene hayır canım uyumuyorum dedim kıkırdayıp hızlıca yanıma geldi ve uzandı.
SEREN=bende uyumuyorum
ASYA=ne güzel artık uyuyamıyoruz dediğimde ikimizde güldük.
SEREN=bitti gitti işte
ASYA=ney?
SEREN=asya bitmedi dimi onu aklından çıkaramıyorsun
ASYA=ya seren ya uf diyip arkamı döndüm
SEREN=acaba aşklarıda devralırmı? kalp nakli yaptıranlar?
tekrar serene dönüp onu yere itikledim.
ASYA=çokmu kitap okuyosun sen kesin ondan oluyo bak yat uyuda kendine gel tatlı rüyalar...
ERTESİ GÜN..
alarmın o gıcık sesiyle yataktan sıçradım seren çoktan uyanmış hatta giyinmişti.
ASYA=haftasonu alarmmı kurulur kızım ya diyip yastığı serene fırlattım.
SEREN=bişeyler yapalım bugün kalksana asya ya
yorganı yere fırlatıp banyoya koştum elimi lavobonun kenarına koyup kendime baktım.
bugün nekadarda hoş bir gün...
saçımı açıp yüzümü yıkadım ve banyodan çıktım dolaptan kırmızı dar pantolonumu ve beyaz bol gömleğimi çıkarıp giyindim beyaz converslerimi ayağıma geçirdim ve hafif bir göz makyajı yaptım ardından en sevdiğim bilekliğimi taktim ve serenin çekmecesinden düzleştiricisini aldım saçımıda yaptıktan sonra aşşağı indim.
annem ve seren kahvaltıyı hazırlıyordu dolaptan portakal çıkarıp tezgaha koydum ve portakal sıkıcağını kendime çektim.
ASYA=günaydın anne
BETÜL=öğlen oluyor
ASYA=haftasonu erken kalkma gibi bir takıntım yok diyip karşılık verdim sıktığım portakal suyunu bardaklara koyup masaya yerleştirdim ardından kapıyı açıp sepette duran gazeteyi aldım.
SEREN=teyze bugün asyayla sinemaya falan gideriz diyordum işin yoksa sende gel.
BETÜL=eymenle buluşucam tatlım.diyince serenle birbirimize baktık.
ASYA=hangi filme gitsek seren diyip hızla konuyu değiştirdim
seren bir eylül meselesi diye atladı hemen bu kıza konu değiştirmek için laf attığımda lafı hemen yakalayıp konuya çeviriyorya ona hayranım doğrusu.
masadaki yerime geçip gazeteyi açtım gazetenin ilk sayfasında eymenin fotoğrafını görünce kapatıp yere attım annem ve seren bana şaşkın gözlerle bakıyordu.
SEREN=uyuyamadı ondan
ASYA=hadi oyalanma seren bak öğlen oldu seren gıcık gıcık bakıp önüne döndü
bugün serenle birlikte sinemaya gittik alışveriş yaptık yani olabildiğince bütün boş işleri yaptık.
otobüs durağına doğru hem sohbet edip hemde yürüyorduk bugün gerçekten benim için olağanüstü birşey olmadı diye sevinirken tutku ve muhteşem range rover'ı önümüzde durdu.
SEREN=bende ne eksik diyordum
ASYA=seren sussana diyip arabadan inen tutkuya yaklaştım.
TUTKU=rahatsız etmiyorum değilmi?
ASYA=hayır seni görmek güzel diyip zorlada olsa gülümsedim.
TUTKU=meraba seren diyince seren yarım ağız meraba diyip geçiştirdi.
TUTKU=yarın hepbirlikte paintballa gitmeyi planlıyoruz gelmek istermisiniz diye sorucaktım
serene baktığımda gitmek istediğini kafasını sallıyarak belli etti tutkuya dönüp neden olmasın dedim biraz daha konuştuktan sonra tutkuyla vedalaşıp otobüse yürüdüm tutkunun sesini duyunca tekrar döndüm.
TUTKU= şey BİR SORUNUMUZ VAR aslında eymen ve grubuyla oynuycaz asya diyince afallamıştım hayır ya cidden hayır olamaz olmamalı.........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ ROL ...
RomanceYENİ BİR HAYATA BAŞLAMAK İÇİN ŞEHİR DEĞİŞTİREN BİR KIZ VE ONUN HAYATINI DEĞİŞTİRMESİNE YARDIM EDİCEK KÖTÜ BİR ÇOCUK KÜÇÜK BİR HATAYLA BİRARAYA GELİRSE NE OLUR???