FAZLA BİR ŞEY DEĞİL BENİM SADECE SANA İHTİYACIM VAR...
12.BÖLÜM
kafamdan akan kan dudağıma kadar inmişti. tüm yükümü kollarıma verip doğruldum kafama aldığım darbeyle bayılmış olmalıyım ama buraya nasıl geldim hiç hatırlamıyorum ağaçların sıklaştığı cadddenin ışıklarının ulaşamadığı bir yerdi.
lanet telefonda belliki kaybolmştu. pes etmeyip ilerlemeye çalıştım ama bacağım sızlıyordu etraf okadar sessizdiki rüzgar olduğuna eminim ama bir yaprak hışırtısı bile duymuyordum.
sonunda biri beni kurtarmaya gelmiş olucakki adımı duydum biri adımı pes etmeden var güücüyle haykırıyordu.bu ses kıvanca aitti nerde olsa tanırdım daha fazla ilerliyemiyiceğimi anlıyıp dev ağacın dibine oturdum.
sesi boğuklaşmıştı uzaklaştığını düşünürken aslında kendimden geçmek üzere olduğum için sesin boğuklaştığını anladım.
ASYA=bu-bur-dayım
KIVANÇ=geldim asya herşey geçti.
EYMENİN AĞZINDAN
neredeyse bir saat olmuştu ama asya hiçbiryerde yoktu otoparktan çıkıp polislerin yanına ulaştım buranın küüçük bir belde olduğunu ve asyayı kısa zamanda bulucaklarını söylediler ama bu içimi rahatlatmamış aksine dahada telaşlanmama sebep olmuştu.
tutkuya serenin yanında kalmasını söylüüyip yanından ayrıldım kafamı orman yoluna çevirdiğimde kıvançı gördüm kucağında asyayla geliyordu
koşarak yanlarına ulaştım kapııyı aç araba dedi nefesi tükenmişti belli hızlıca açtım asyanın başına dokunup canım canım aç gözlerini diye bağırdım ağladığım için sesim bi hayli kısık çıkmıştı
diğer kapıdan arabaya binip asyanın başını kucağıma aldım....
EYMEN=asya burdayım güzelim dayan lütfen titrek dudaklarımdan cümleler döküülü vermişti.
ERTESİ SABAH...
gece boyunca gözümü bir kez bile kırpmamış asyanın baş ucunda beklemiştim neyseki korkulacak bir şeyi yoktu dikiş atıp taburcu olabiliceğini söylediler ama betül ve seren geceyi burda geçirmesi konusunda zorda olsa asyayı ikna etmişlerdi.
kıvançla konuşup teşekkür etmem gerektiğini biliyordum ama ben hayatım boyunca kimseye teşekkür etme ihtiyacı duymamıştım yinede yarım ağız bir teşekkürü hakediyordu.
eceyi bulup öldürme fikri aklımdan her nekadar çıkmıyor olsada asya bunu yapmama izin vermedi
üstüne üstlük onu şikayette etmemişti yinede bu cezasız kalıcağı anlamına gelmiyordu ailesine vericek bir hesabı vardı.
pişman olduğunu düşünmüyordum o tam anlamıyla spastiğin tekiydi.
öğlene doğru asyayı eve getirmiştik hernekadar dinlenmeye ihtiyacım yok desede vardı
biraz daha toparlanıp yarın okula gelicem demişti benim hayır dememin bir yararı yoktu fazlasıyla inatçıydı
akşam yemeğine kalmıştım ve betül ikimizin arasında olan şeyi sezmiş gibiydi ve sinirlenip ağır kelimeler kullanıyordu daha fazla uzatmıyıp eve döndüm ve uyudum.
ERTESİ SABAH ( OKUL)
ASYA=iyiyim diyorum abartmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ ROL ...
RomanceYENİ BİR HAYATA BAŞLAMAK İÇİN ŞEHİR DEĞİŞTİREN BİR KIZ VE ONUN HAYATINI DEĞİŞTİRMESİNE YARDIM EDİCEK KÖTÜ BİR ÇOCUK KÜÇÜK BİR HATAYLA BİRARAYA GELİRSE NE OLUR???