"UYUŞUK"

721 53 5
                                    

Selam millet yine yeni bi bölümle karşınızdayım ama öncelikle okuyup yorum yapan herkese teşekkür ediyorum elimden geldiğince geciktirmemeye çalışıyorum birde bölümlere youtube kapandığı için şarkı koyamıyorum  yazdığımı eğer pc deyseniz dinlersiniz bu sorunu giderene kadar idare edicez şimdiden teşekkürler iyi okumalar:))))))

(MULTİMEDYA-ASYA-EYMEN-ARAS-ILGAZ)

16.BÖLÜM

Daha söylediği sözleri sindirememiştim  babam onun babası yüzünden ölmüştü bunu diyordu.benim babasız büyümeme neden olan katil onun babasıydı  nasıl? yani nasıl olur? sorsam söylermi?

karnıma bıçak gibi saplanan ağrılar beynimi döndürüyordu onu benden kötü bir kazanın aldığına yıllarca inandırılmıştım şimdi bunun doğru olmadığını söylüyor.

annem biliyormu? önemli olan biliyorsa kocasının katiliyle neden çalışıyor?

gözlerini kaçırıp "bunu böyle öğrenmeni istemezdim üstelik benden"dedi.

nefesini yüzümde hissettiğimde geri çekildim nasıl olur? bunu eğer biliyorsaki annemin anlatması gerekirdi ya sen sen nasıl öğrendin?

elini hafif çıkmış olan sakkallarına ardındanda saçlarına götürdü "annemden "dedi güçlükle.neyseki bu yalan değil diyip yere oturdum ve dizlerimi kendime çektim oda karşımda yere oturdu.

EYMEN=o biliyordu ve bana anlattı.   içimden binlerce şey geçiriyordum ama en önemliside annesinin bunu söylemek için buraya geldiğiydi saçma sırf bunu söylemek için gelmiş olamazdı.

ASYA=o nerden biliyordu?

"biliyordu işte" dedi umursamaz bir tavırla gözlerini benden kaçırması beni daha çok şüpheye sürüklüyordu. ve ayrıca umursamıyo oluşuda sinir ediyordu.

ASYA=ilk  öğrendiğinde bana gelmeliydin bunu ilk bana söylemeliydin.

EYMEN=öyle yada böyle öğrendin işte!! Ne farkederki?

ASYA=sana ne oldu eski iğrenç kişiliğine büründün bu kadar çokmu nefret etmemi istiyorsun senden merak etme çok yakında oda olucak diyip yerden kalktım ve büyük adımlarla salonu terk ettim.

çok geçmeden peşimden geldi kolumu tutup kendine çevirdi.

ASYA=bırak canımı acıtıyorsun. parmaklarını saniye hızıyla kolumdan ayırdı ve elini beline koydu sinirden yüz hatları gerilmişti heran patlıyıcak bir saatli bomba gibiydi.

etrafa göz gezdirip ne var diye kükredi.

herkes teker teker giderken tekrar bana döndü gözlerime baktığında biraz olsun yumuşamıştı.

EYMEN=bunu anlattım çünkü bilmen gerektiğini düşündüm artık biliyorsun bu olay benim sorumluluğumdan çıktı ne halin varsa görebilirsin eyvallah diyip sertçe omzuma çarparak kolidorda uzaklaştı.

olduğum yerde kala kalmıştım bu konuşan eymen olamazdı kesinlikle olamazdı.

EYMENİN ANLATIMI

iyi bok yedim ve ona herşeyi anlattım lanet çenemi tutamazmıydım sadece 10 dakika sakin kalamazmıydım he lanet olsun!!!!!

YANLIŞ ROL ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin