"UMUT KUŞLARI"

814 60 13
                                    

14.BÖLÜM

hiç bu kadar çaresz bir duruma düşmemiştm okulda olan tatsız şeylerden sonra haftasonu neredeyse eymenle hiç konuşmamıştık nasıl olduğunuda tutkudan öğreniyordum  onu aramaya cesaret edememiştim aramızda  mesafe olmasından nefret ediyorum  yanında olamamaktan nefret ediyorum.

gri hırkamı raftan indirip gyindim aklıma sürekli kıvancın söyledikleri geliyor amacını anlamak mümün değil.

aşşağı inip dergileri karıştırdım  annem ve seren doktor bahenesiyle evden çıktılar işin tuhafı ikiside aynı günde gidiyor bunu yiyicek  değildim ama uğraşmayada gücüm yok.

kendime kahve yaapıp cam kenarındaki koltuğa oturdum kollarımı dizlerime sardım  bu kadar sorunun altından tek başıma kalkmaya çalışıyorum yanımda kimse yok söz veren herkes bugün yok.

herşey sahte gibi geliyor aşk,güven ,sözler sadakat bile herşeyleri sahte gerçek olduğuna inandırdılar ve bunun ağırlığı üstümde  kötü bir rüya ve hiç uyanamıyıcak gibi hissediyorum ona olan aşkım gölgelerin arasında kalıyor bu yanlızlık beni biraz daha derine çekiyor  artık birbirimize güvenemiyorduk yaşadıklarımızın bize ders vermesi gerekirken daha fazla hata yaptırıyor gibi.....

onun için doğru kişi değilim oda benim için değil...

telefonumun titremesiyle elimdeki bardğı bırakıp telefonu aldım.

"KAPIDAYIM" perdeyi aralıyıp baktım herzamki gibi ışığın altında bekliyorddu  dar sihay pantolonu ve siyah kapşonlusu birde sırt çantasıyla turistlerden farksızdı. biraz ilerleyip kapıyı açtım gözlerimi ondan kaçırıp koltuğa oturdum oda hemen karşımdaki koltuğa oturdu. sakalları çıkmıştı ve bu onu çok hoş gösteriyordu.

gözlerimi ondan ayırıp konuşmasını bekledim.

EYMEN=ben belki konuşuruz diye düşünmüştüm

ASYA=elbette tabi konuşalım diyip ona baktım.

EYMEN=söylüyceklerimin yaşadığımız yani bizim aramızdaki ilişkiyle hiçbir alakası yok.

diyip kafasını çevirdi iyice meraklanmıştım elini çenesine götürdü ve bir kaç dakika sonra konuşmaya devam etti.

EYMEN=bu saçma bir oyundu imkansızdı ve biraz eylenmek istemiştim nasıl adlandırırsan artık ama aramızdaki hiçbirşey gerçek değildi 

nefesim daralıyordu söyledikleri kulağımda yankılanırken acıyla ona baktım.

ASYA=ne???

EYMEN=beni çok eğlendirdin şekerfare ama rüya bitti hoşçakal hızla evden çıktı.

kendimi yere bıraktım gözyaşlarımı daha fazla tutamadım günlerce içimde tuttuğum yeterdi artık deli gibi ağlıyordum.

EYMENİN AĞZINDAN

kendimi tutamayıp gözümden damlaların akmasına izin verdim. bunu ona yaptığım için kendimden hep nefret edicem ama onu kendimden uzak ttutmanın başka yolu olamazdı bittmek zorundaydı.

onunla geçirdiğim süre boyunca içimdeki iyiliği bulmuştum ama ben iyi olamam artık iyi olamam.

eve vardığımda kendimi yatağa attım gece yarısına kadar yataktan hiç çıkmadım kimsede gelmemişti.

yanlızlığmın bir kanıtı daha teselli vericek kimsen yoksa yanlızlığa mahkumsundur. yanlızsan kötüsündür tüm olay bu.

başını okşıyıcak bir annnen ve bir baban yoksa hiçbir kalabalık yanlız hissetmene engel olamaz.

yanlızsan yanlış giden birşeyler vardır.

SERENİN AĞZNIDAN

ev kapkaranlıktı  asya odadadır diye düşünnüp yukarı çıktım ışığı yaktığımda yorganı kafasına  çekti yerler peçeteyle doluydu kıyafetler dolaptan dökülmüş ve cam kırıkları vardı.

yanına gidip saçlarına öpücük kondurdum  " anlatmak istermisin" kafasını hayır anlamında sallıyıp arkasını döndü iyice meraklandım ama üstelemeyede niyetim yok  gece yarısı uyanıp tekrar baktım ama uyuyordu bende yatağıma dönüp uyudum.

ERTESİ GÜN

formalarıımı giyip güzel bir kahvaltı hazırladım asyada çok geçmeden kalkıp aşşağı indi.

SEREN=hadi kahvaltı edelim ve sen bana ne olduğunu anlat.

ASYA=dün nerdeydin dur ben tahimn ediyim tutkuylaydım dün eymen eve gelip herşeyin yalan olduğunu söyledi ve beni terk etti ona öylece inandım neden çünkü herzaman yanımda olan kardeşim dün yoktıu dün yanlızdım bu demek oluyorki artık hep yanlızım diyip evden çktı.

ağzım açık bir şekilde bakıyordum o haklıydı onun yanında değildim allah kahretsin ya.

OKUL (ASYANIN AĞZINDAN)

banklardan birine oturup bahçeyi seyretmeye  başladım yanıma oturan kişiye aldırış etmeden önüme bakmaya devam ettim.

ARAS=yanlızmı kalmak istersin

ASYA=oturabilirsin diyip ona baktım  son sınıflardan olmalıydı.

ARAS=bu surat ben terk edildim diyor doğrumu???

ASYA=okadar belli oluyormu?

ARAS=sakıncası yoksa adını öğrenebilirmiyim

ASYA=asya diyip bana uzattığı papatyayı kokladım

ARAS=bende aras diyip elini uzattı elini sıkıp ayağa kalktım oda kalkıp kulağıma eyildi.

ARAS=bu güzel yüze ağlamak yakışmıyor diyip uzaklaştı.

sakinliğimi koruyup okula girdim  tiyatro öğretmeni tam önümde durdu ve adımı tekrarladı onu geç farketmiş olmanın verdiği utanmayla kafamı kaldırdım.

SERAP=iyiisin asya

ASYA=evet hocam 

SERAP=seçmelere adını yazmışsın gelicek hafta elemeler var biliyorsun değilmi????

oha tamamen unutmuştum oha napıcam ben ya....

ASYA=evet yani evet biliyorum ben şarkı söylüüycem gülümseyip  peki sabırsızlıkla bekliyorum dedi ve gitti  bi bu eksikti ya aman ne güzel hayat....

sınıfa girip sırama ilerledim   fakat sıramda ılgaz oturuyordu sinirle çantayı atıp kalk diye çıkıştım. oda gülerek kalktı.

ILGAZ=bakın eymenin oyuncağı gelmiş biz bugün ağlarsın diye sana izin vermiştik diyince herkes bir ağzıdan gülmeye ve konuşmaya başladı başımı önüme eyip çekil diyebildim zorla.

ILGAZ=tabi çekilirim  çantamı yere atıp kendi sırasına döndü.

ona karşılık vericek halim yoktu  kafamı sıraya  koyup kulaklığımı taktım.

birinin beni dürdütklemesiyle doğruldum bu eymendi ayağa kalkı çıkıcaktımki kolumdan tuttu.

ASYA=dokunma ne var ne istiyorsun yine sendemi dalga geçiceksin oyuncağını rezil ettin mutlusundur umarım.

tepki vermeden bana sarıldı itiklemeye çalışsamda bu mümkün değildi kokusu burnuma dolarken gözümden damlalar süzüldü

onunda ağladığından eminim  ama bu hiç birşeyi değiştirmezdi itklemeye çalıştıkça odaha çok sarlıyordu 

artık sesli ağlıyordum  

ASYA=senden nefret ediyorum

cevap vermemişti  ellerimi beline sardım "sana güvenmiştim" dedim kekeleyerek.

"HAYAT OKADAR ACIMASIZKİ BAZEN DOĞRU OLANI YAPMAK İÇİN EN ÇOK SEVDİĞİMİZDEN VAZGEÇMEMİZ GEREKİR"

kızlar yb yazdım iyi okumalar lütfen yorumda yapın :)))

YANLIŞ ROL ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin