"ADAYA YOLCULUK"

718 50 8
                                    

17.BÖLÜM

insanın hiçmi şansı olmaz ya herşeymi bu kadar boktan olmak zorunnda? özenle doldurduğum açık çayları tepsiye dizip yanınada kurabiye koydum eniştemin buraya geliş sebebi ziyaretten çok kontroldü .

annemle derin bir sohbete dalmış olmalarını fırsat bilip sereni bir kenara çektim.

ASYA=geliceğinden haberin varmıydı?

SEREN=tabiykide hayır bilsem söylemezmiyim bu çok ani oldu.

ASYA=ne kadar kalıcakmış?

SEREN=ne biliyim ben asya gel gidelim yanlarına diyip koltuklara ilerledi bende peşinden gidip tekli koltuklardan birine yerleştim.

eniştem konuşmasını bölmeden anneme istanbuldaki işleri anlatmaya devam etti

İHSAN=anlıycağın sorun sadece malların gitmemesi değil betülcüm bu nakliyat işleri zor 

konudan bir haber olan seren ve ben işlerinin bozuk olduğu için buraya geldiğini düşünmeye başlamıştık ama neyseki yarın akşam dönüceğini söylüyünce derin bir oh çekmiştik.

böylece gecenin sonuna varmış ve odalarımıza dağılmış olduk  ortada bir sorun kalmamış olması beni biraz olsun rahatlattı 

ERTESİ GÜN

serenin istemiyoruz baba lütfen gerek yok demesine rağmen eniştem para vermişti yanağına öpücük kondurup evden çıktık kaldırımdan yürümeye başladık serenle dalmış bir şekilde sohbet ederken birden aras ve kıvanç yolun öbür ucundan göründe haliyle şaşırmış bir şekilde onlara bakıyordum.

ARAS=günaydın mahallenin güzel kızları.

SEREN=sizede günaydında kıvanç hayırdır dedi.

KIVANÇ=arkadaşız diyip gülümsedi ve bana döndü aras sereni alıp önden yürümeye başladı bizde arkadan gidiyorduk bir süre sessiz kalıp sonunda konuşmaya karar vermiştim sonuçta uzun zamandır onu görmüyordum.

ASYA=nerelerdeydin.

KIVANÇ=o gün sana karşı olan tavrımdan dolayı çok utanıyorum bir süre yüzüne bakamıyıcağımı düşündüm sadece bak asya senden hoşalınıyorum ve o çocukla olmanı istemiyordum kendimce saçmaladım farkındayım özür dilerim.

cümlesi bittiğinde ister istemez kendimi gülümserken buldum bir gün kıvançtan bunu duyucağım aklıma gelmezdi oda gülümsediğimi görünce güldü. ona dönüp affedildin dedim onun iyi niyetli biri olduğunu biliyordum benim iyiliğimi düşünüyordu ondan şüphelenmem yersizdi okula vardığımızda bahçedeki kalabalık dikkatimizi çekti  sınıflar kendi sıralarına girmiş serap hocayı dinliyordu  bizde kendi sınıfımız arkasına geçip olan bitenden habersiz beklemeye başladık.

birara gözüm eymenlerin sırasına takıldı kıvanç ve tutku konuşuyordu ardındanda eymen gelmişti kalbimin ritmi bozulunca önüme döndüm onu her gördüğümde böylemi olucak ne zaman bitecek yersiz heyecanlarıım titremelerim.

SERAP= çocuklar bize bir çok öğrenciden talep gelmeye başladı şu gezi konusunda herkesin ne kadar çok gitmek istediğini biliyoruz havalar oldukça ısındı ve bu kararın yerinde olduğunu düşünüyorum bu seneki gezimiz kıbrıs adasına olucak hazırlıklarınızı yapmaya başlayın.

serenle gözlerimiz kocaman açılmıştı birbirimize sarıldık.

SEREN=olley be sonunda kafa dinliyicez.

aras koşarak yanımıza geldi.yokmu  bana bir alkış diyince gülmeye başladık serenle yanağına sulu bir öpücük kondurduk o sırada kıvançta yanımıza geldi 

YANLIŞ ROL ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin