"seni seviyorum"

583 52 2
                                    

     

"BİR TÜNELDEYİM UZUN VE KARANLIK AMA SONUNDA IŞIK YOK".

20.bölüm

                       -SEREN-

içeri sızan ışıklar kesildiğinde akşam olduğunu anladım yüzüme çarpan suyla kendime geldim ellerim bağlıydı maskesinden kurtulup bana dönen adamla gözgöze geldik.tutkuya dönüp "ragıp bey nasıllar"dedi. tutku zorlukla kafasını kaldırdı bilinci yerindeydi birşey söylemiyince adam çenesini tutup kaldırdı.

"bak koçum zorluk çıkarıcak konumda değilsin ben sorucam sen cevap vericeksin"dedi.birkaç adım geri çekilip bana baktı tokamı saçlarımdan ayırıp "aksi halde çok yazık olur" diyip güldü.

TUTKU-babamı uzun süredir görmüyorum

adam istediği cevabı alamayınca tutkuya sert bir yumruk attı ağzımdan panikle bir çığlık çıktı.adam bana yaklaşmaya başladığında ister istemez titredim.

TUTKU-onu bırakın

SEREN-hayırr 

adam ikimize bakıp sabır dilenmeye başladı onu ne kadar kızdırırsak okadarda zarar görücektik tutkuyu burda bırakamazdım zaten onlarda beni bırakmazdı salaklık edip maskelerini çıkarttılar ve bende onları gördüm.

SEREN-o burdaysa bende burdayım.

ne dedim ben ne ara bu kadar sahiplenici oldum kesinlikle ölücem...

        - ASYA-

hastaneye döndüğümde kimse yoktu eymende hala uyanmamıştı  baş ucundaki tekli koltuğa oturup elini tuttum gözleri açılınca oturduğum yerden kalktım 

ASYA-uyandın eymen beni duyuyormusun doktoru çağırıcam.tam hareket edicekken elimde bir sıcaklık hissettim.

EYMEN-dur ben uzun süredir uyanığım asya.

tabiya ben yokken uyanmıştı serenin mesajını ancak hastane kapısında farkedebilmiştim.

ASYA-canın acıyormu?

elimi dudağına götürüp bir öpücük kondurdu "artık acımıyor" dediğinde gözümden akan yaşa engel olamadım tekrar oturdum elimi sıkıca tutuyordu.

ASYA-çok korktum sana birşey olsaydı kendimi asla affetmezdim.

EYMEN-bunuda nerden çıkarttın ben attan düştüm asya sen orda bile değildin.

ASYA-ece benim yüzümden sana zarar verdi diyip başımı önüme eğdim bana doğru eğildiyinde onu yatırmaya çalıştım tekrar kalkınca "eymeennn"diyip yüzüne baktım ama beni dinlemiyordu.

ASYA-kolun kırık kaburgaların çatlak yatarmısın lütfenn.

EYMEN-eceden daha büyük bir sorunumuz var  bekir beyi bulmalıyız.. anlamsızca yüzüne baktım

ASYA- bekir beymi o kim?

beni kesinlikle dinlemiyordu içeriye giren adam "araba hazır efendim"dedi aklımı kaçırıcam ne oluyordu  böyle.

EYMEN-asya babanla ilgili gerçekleri öğrenmek istiyormusun

babammı ? şaşkınlığımı anlayınca "herşeyi öğreniceksin" dedi .

üstünü giyinip elimi tuttu ve hastaneden çıkıp arabaya bindik hiçbirşey söylemiyordu buda beni daha çok soru sormaya itiyor.

                     

                                    -SEREN-

yarım saattir yanlızdık ve tutku tek kelime etmiyordu bukadar sessiz kaldığım hiç olmamıştı.

SEREN-buradan kurtulmak için  bir planın varmı?

TUTKU-henüz değil  hangi aptal rehineleri hastanede tutarki bu işte bir terslik var.yüzümü buruşturup "günaydın "dedim bunu anlamak bukadar zor olamazdı heralde.

SEREN-sorunun sizin ailede olmasına hiç şaşırmadım.

TUTKU-emin ol sorun tek taraflı değil diyip sırıttı anlaşılan kapalı alan tutkuya yaramıyordu.

içeri giren adam ellerimizi çözdü  ve bir kaç adam daha geldi hatta biri oldukça gençtı arkamda birinin nefesini hissetmemle çırpınmaya başladım ağzımı kapatan mendil yere düşüp gözlerimin kararmasına neden oldu "bunun için üzgünüm" ses uzaklaştığında başım sert zemine çarptı ayak  seslri kesildiğinde gözlerimde kapandı.

       -ASYA-

ne havaalanımı kıbrıstan ayrılıyormuyuz ama seren kolumu kurtarıp eymene döndüm.

ASYA-aklınımı kaçırdın sen seren burda diğerleride hiçbiryere gidemeyiz.

yanımızdaki adam eymenin kulağına birşeyler fısıldıyordu artık çıldırma noktasındaydım benim bilmediğim birsürü şey dönüyordu.

EYMEN-asya bana güven herşeyi öğreniceksin burda kalamayız.

ASYA-sana güvenmiyorum daha önce o hatayı yapmıştım ayrıca sereni bırakamam.

EYMEN-tutku onun yanında ve bizim hemen gitmemiz gerek 

itiraz etmekte kararlıydım " hayır "diyip arkamı döndüm korumalar önüme dikilince iyice gerildim.

EYMEN-üzgünüm sana bir süreliğine el koyuyorum..........kaşlarımı çatıp seninle gelmek istemiyorum dedim.

sinirlendiğini hissettiğimde kaçmaya çalıştım pek başarılı oldum denemez kolumdan tutup gözlerime baktı.

EYMEN-baban yaşıyor olabilir tek bilgi kaynağımızda bekir oda ölmek üzere eğer biraz daha zorluk çıkarırsan seni bayıltıp zorla götürürüm ve benim için bir zevk olur.....

korkuyla kendimi yere bıraktım babam yaşıyor ve onu bulmanın tek yolu eğer yetişemezsek ölücek!!!

 not:seni her zaman seveceğim...

 iyi okumalar:))

YANLIŞ ROL ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin