"BENİ HİÇ UNUTMAMANI İSTEDİM"

1.1K 62 7
                                    

Gözümü ondan ayırmadan sen diye kekeledim annem yanımdan hızla geçip eymene sarıldı ayakta durmakta güçlük çekiyordum.

SEREN=yani kapıda durmak yerine içeriye geçmeye ne dersiniz.

annem eymenin koluna girip geç lütfen dedi.içimden binlerce kez piç kurusu diye geçirmeme rağmen lanet sözcükleri suratına kusamıyordum.gözlerindeki o iğrenç bakış yine yerini alınca masaya tutunmak istedim ve birden masadaki bardak yere düşüp parçalara ayrıldı.

BETÜL=kızım sen iyimisin ??

kafamı anneme çevirdiğimde eli hala eymenin üzerindeydi.

EYMEN=asya bu aralar fazla dalgınsın  düşündüğün birşey olmalı...diyip imada bulununca tam bağırmak için kendimi hazırlamışken annem lafa atlıyıp siz tanışıyormusunuz dedi.

heh sen ayakta uyu eymenle iğrenç bir geçmişimiz oldu anne!!!!

diyemesemde içimden geçirmiştim iğrenç iğrenç lanet pislik ah tanrım tamam sakinim iyiyim ama bana biraz yardım etsenya..

SEREN=şey biz eymenle aynı okuldayız teyze ama siz nerden tanışıyorsunuz.

BETÜL=ben eymenin babasının şirketinde çalışmaya başladım serencim reklam editörleri artık benim.

eymen yüzüne yine o mükemmel gülümsemesini yerleştirirken kendimi daha fazla tutamayıp anneme bunu ben neden bilmiyorum diye çıkıştım.

BETÜL=çünkü hiç sormadın asya herneyse lütfen oturun artık acıkmış olmalısınızdır.

ASYA=gerek yok anne ben doydum diyip hızlı adımlarla odama çıktım serende peşime geldi kendimi yatağa atıp neredeyse 20 dakika tavanı seyrettim serende kapıyı aralamış ne konuştuklarını dinliyordu.

SEREN=ilginç yani eymen ve annen derken gülmeye başladı yastığı alıp kafasına fırlattım.

o sırada telefonun zili ötmeye başladı serenle aynı anda ekrana bakıp  "HADİ BE" dedik.

SEREN=umm şey ben lavaboya gitmeliyim diyip uzaklaştı.

telefonu elime alıp derin bir nefesin ardından açtım.

ASYA=alo

TUTKU=alo asya  ben tutku

ASYA=ımm evet yani evet tutku biliyorum.

TUTKU=numaramı kaydetmiş olucağını ummuyordum.

ASYA=seren kaydetmiş diyip bir kaç saniye bekledim.

TUTKU=seni merak ettim yani  öyle çıkıp gittim ve konuşamadık bende serene numaramı bıraktım.

ASYA=teşekkür ederim tutku bugün seni gerçekten merak ettim öyle gidince iyisin diğilmi?

TUTKU=bak ne diycem gelip seni alsam biraz konuşşak.

biraz düşündükten sonra aşşağıda eymenin olduğunu hatırladım gerçi unutmamıştım ya biraz uzaklaşmak şuan için iyi gelebilirdi.

ASYA=tabi neden olmasın ben sana adresi mesaj atiyim diyip telefonu kapadım.

ASYA=buraya gel seren diye bağırdım.

SEREN=şey bırakınca telefonunda masadaydı bende kaydetmek şeyisine-

ASYA=tutku gelicek birazdan diyince sevinir gibi oldu sonra biranda ben burda kitap okuyup  belkide müzik dinliyip herneyse uyurum dedi.

anlamsız bir ifade takınıp dolaba yaklaştım dar açık mavi pantolonumu ve bol beyaz kazağımı çıkardım bu kazağı giymeye bayılıyordum.

hızlıca giyinip aynanın karşısına geçtim  topuz olan saçlarımı açtım elimle düzeltip biraz daha oyalandıktan sonra montumu  alıp aşşağı indim annem ve eymen koltukta oturmuş sohbet ediyordu.

ASYA=anne bir arkadaşım gelicek bir saatliğine dışarı çıkıcam dedim.

BETÜL=kim o arkadaş?

ASYA=tutku eymenin kardeşi diyip yüzüme güzel bir gülümseme yerleştirdim  eymenin kulaklarından duman çıktığına yemin edebilirim seri bir şekilde evden çıktım tutku bir kaç dakika içinde gelmişti arabaya binip cama baktım eymen bakıyordu umursamaz bir tavırla tutkuya döndüm.

DEMEK OYUN İSTİYORSUN EYMEN BENDEN GÜZEL OYUNCU BULAMAZSIN.....

ERTESİ GÜN.......

ders bitince serenle kantine inip kahve aldık ve masalardan birine oturduk.

eymen bir grupla birlikte başka bir masada oturuyordu tutkuda aynı şekilde başka grupla başka bir masada birde ecede vardı yanına kendi gibi sürtükleri alıp başka bir masada yerini aldı.

SEREN=okula bak yani bıraksan birbirlerini öldürücekler

ASYA=buraya gelmek iyi bir fikir değildi ben demiştim demek istemem ama derken seren sözümü bölüp kabul haklısın burası cehennem dedi.

sinsice gülümseyip kahvemi yudumladım herkes bize bakıyordu git gide gerilmiştim.

eymen sandalyeye basıp masanın üstüne çıkınca herkes oraya döndü.

EYMEN=arkadaşlar biraz vaktinizi çalıcam ama söylemem gereken birşey var biliyorsunuzki asya arkadaşımız okula geldiği gibi benide karşısına aldı oyunu başlatan tarafın o olduğunu düşünürsek sonuçlarınada katlanması gerektiğini biliyoruz. diyince herkes bir ağızdan evet haklı diyip bağırışmaya başladı ayağa kalktığımın farkında bile diğildim hızlı adımlarla önünde durdum masadan inip yanıma geldi.

EYMEN=bu okulda eğer biri bana bulaşırsa bedelini öder şekerfare bu akşam bizim mekana gel ve bu hesabı kapatalım he????

SEREN=asya hayır lütfen

TUTKU=asya gel gidiyoruz.

EYMEN=OVVV tutku sen yine ayak altında dolanmaya başladın he 

TUTKU=bunu ona yapamazsın

ASYA=kesin sesinizi artık benim yerime karar almaktan vazgeçin senden korkmuyorum eymen bu akşam gelicem ve o hesap kapanıcak diyip  kantinden çıktım.

TUTKUNUN AĞZINDAN.........

eymene öfkeyle bakıyordum bunu ona nasıl yapar asya hayatında karıncayı bile incitmiyicek kadar iyi bir kız o dövüşemezki ama eymen onun aksine allah kahretsin....

SEREN=sen pisliğin tekisin eymen diyip koşarak kantinden çıktı.

EYMEN=ahh hatalar diyip oda çıktı..gerçekten o çok kötü birriydi bir kıza vurmayı düşünücek kadar kötü biri................

AKŞAM........ASYANIN AĞZINDAN....

serenle birlikte eymenin şu meşhur mekanına gelmiştik olucakları az çok tahmin ediyordum belkide burdan kanlar içinde belkide ah herneyse ondan korkmuyorum tamam biraz korkuyorum ama içimdeki bu nefret büyümeye devam ederse onu öldürebilirim.

SEREN=hadi dönelim asya bak burası hiç tekin bir yer değil.

ASYA=dönemem seren korktuğumu sanmasını istemiyorum.

depodan kahkahayla karışık alkış sesleri yükseliyordu kapıyı itikliyip içeri girdim.

kalabalığı aşıp eymenin önünde durdum bana iyice yaklaşıp  hoşgeldin şekerfare dedi ve sigarasını ağzına götürdü ardından dumanını yüzüme üfledi kıpırdamadan ona bakmaya devam ettim gruptan bir çocuk yaklaşıp sigarasını elinden aldı başka bir çocukta bana yaklaşıp montumu aldı vücumu korku sarıyordu dizlerim titriyordu ..

eymen arkasını dönüp tişörtünü çıkardı. bayılmak üzereyim...

EYMEN=başlattığın oyunu bitirmeye ne dersin diyip sırıttı........

İNSANLAR DEĞİŞİR

VE ONLAR GENELLİKLE "ASLA OLMAM" DEDİKLERİ İNSANLAR OLMAYA BAŞLARLAR...

MULTİMEDYA (asya,eymen,seren,tutku)

YANLIŞ ROL ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin