Capitolul 5

111 24 15
                                    

23 August

-Hei.

-Ai uitat să adaugi "nepăsătoareo" pe acolo.

-Pf. Ce faci ?

-Ce aș putea să fac?Citesc.

"Își lasă capul în jos iar.Ceva s-a întâmplat,știu asta.Vreau să-l întreb ce are,dar tocmai el a zis că sunt aia nepăsătoare,probabil n-ar trebuii să fac asta."

-Ce..ce ai?

"Îl întreb fără să-mi dau seama.Îmi pasă prea mult,nu aveam cum să stau și să mă uit la el.Trebuia să-l întreb,cu toate că încercam eu să fac în așa fel să nu-mi mai pese.Era o excepție azi...doar azi...Și probabil și el era uimit de întrebarea mea,pentru că,își ridicase imediat capul din pământ și deschise gura în așa fel încât să zică ceva.Dar s-a oprit și a lăsat iar capul în jos."

-Deci,îmi spui ce ai?

-Nu cred că e nevoie să știi.Oricum nu e important.

-Ba este.Ce ai pățit?

-Am...am starea de a doua zii.Ți-am zis că nu e nimic grav.

-Ce e starea de a doua zii?

-Știi,sunt două tipuri de stări.Bad și good.Depinde de ziua respectivă.Cum ai starea din ziua respectivă este și a doua zii.Și eu acum o am pe cea bad.

"Mă uitam spre el și nu înțelegeam despre ce vorbea.Am stat câteva secunde bune ca să mă prind de fapt că,o făcuse din nou."

-Ce?Du-te dracu'!

-Tocmai din vina asta nu voiam să-ți zic.

-De ce dracu ai făcut asta iar?

-Nu ai cum să înțelegi..

-Nici nu vreau să înțeleg! Ești un idiot!

-Da,mersi.

-Măcar dacă n-o mai faci pentru Andrei sau pentru ceilalți,n-o mai face pentru tine!Te distrugi,omule.Nu ești conștient de asta.

-Nu mai făcusem asta de o lună și ceva,aproape două.

-Și? Ai promis.Trebuia s-o faci?

-Da.

-Poți face asta în continuare,nu-mi pasă!

-Puteam s-o fac și să te mint .Așa măcar ți-am spus.Puteam să zic că m-am ținut de promisiune și să nu fii fost așa.

-Puteai pur și simplu să n-o faci!Acum dă-te din fața mea!

-Pff,văd ce îți pasă de mine.Dacă îți pasă.

-Mie nu-mi pasă?Mie?Dacă nici mie nu-mi pasă....frate,cât de fraier poți să fii?Dacă nu-mi păsa de tine nu mă mai țineam după capul tău atât! Nu cred că e așa greu să înțelegi lucrul ăsta!

-Nu are nimic dacă fac asta din când în când.

-Și înainte tot din când în când,nu? Deja devine iar un obicei.

-Era înainte.Nu mai e.Acum am altele.Acum e doar din plăcere.

-Ce plăcere?Plăcere până devine iar un obicei?Și înainte era curiozitate,nu?Până a devenit un obicei!

-Poate.Oricum nu-ți pasă ce fac eu,deci..

-Ce idiot ești.Nici măcar nu-ți dădeai seama dacă am fost sau nu supărată și tot mie nu-mi pasă.

-De unde voiai să știu dacă nu mai vorbisem?Să ghicesc în stele?

-Păi tocmai.Dacă tu nu mă băgai în seamă,eu de ce s-o fac?

-Nu avea rost să te bag.

"Prin asta înțeleg "oricum nu-mi păsa de tine,nu avea rost să te bag în seamă" .E ok,probabil nu mă așteptam să zică asta.N-am mai zis nimic.Pur și simplu mă uitam în gol."

-Ok..

-Ce?

-Mă lași așa ...

-Ce voiai să mai zic?

-Nimic,nu mai contează.

-Pf..

"Așteptam să mai zică ceva,dar nimic.Pur și simplu stăteam acolo amândoi,uitându-ne unul la altul.Mă simțeam ca într-um film."

-Mă bucur că nu mai zici nimic.

-Ce voiai să zic când te pâfâi?

-Ce voiai să zic când zici "ce mai contează?"?

-Nimic.

-Ok,de acum n-o să mai zic nimic.

-Oricum nu îți pasă.

-Ție nu-ți pasă,nu mie.

-Așa crezi tu.

-Așa cred eu.

-Fiecare cu părerile sale.

-Tu de ce îmi reproșezi încontinuu că nu-mi pasă?

-Pentru că nu dai semne,dah.

-Da..și când dau își dă mama seama de semnele alea.

-Înțeleg,

-Mă bucur.

-Și eu.

-Nespus de mult.

-Extrem de mult.

-Bine!

-Ok!

"Și am plecat.L-am lăsat acolo singur,iar.Mă uitam în spate.Stăteai cu capul în jos.M-am întors când am auzit un "te iubesc" .Dar probabil doar mi s-a părut așa că mi-am continuat mersul.Deja deliram.Înnebuneam oare?El mă facea să înnebunesc.Știam asta cu siguranță.Dar îmi plăcea...al naibi de mult."

yes but noUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum