-Malia ! Malia, deschide ochii!
"Îl simt aproape de mine.Mă ia în brațe. Deja nu mai puteam,nu mai puteam să ţin în mine tot râsul, nu mai puteam să-mi ţin respiraţia, așa că am bufnit într-un râs așa cum n-am mai făcut-o demult. "
- 1-0 ,fraiereee!
- M-ai speriat, idioato!
- Asta pentru că nu mă asculţi.
"Încă mă ţinea în brațe când aproape mă oprisem din râs. Stai, ce? Glumeeesc. Nu puteam să mă opresc din râs. Efectiv râdeam cu lacrimi. "
- Nu e amuzant deloc.
- Nici tu n-ai fost amuzant când ai fugit așa.
- Provocarea era provocare.
- Provocarea era parcă să te bat, din câte îmi amintesc, nu să te alerg, geniule.
- Trebuia să mă alergi și să mă prinzi, apoi să mă baţi.
- M-ai bătut tu deja.
- "M-ai bătut " gen ai câștigat sau "m-ai bătut " gen m-ai luat...
- De câștigat ,am câștigat eu,e 1-0 pentru mine.
- De când așa? Parcă eu făcusem regulamentul.
- Asta nu înseamnă că n-am voie să trișez sau să-l schimb puțin... mai mult.
"Ne ridicăm de jos și încep iar să râd. Ok, știu, poate par enervantă și dacă eram în locul lui posibil să fi reacționat și eu la fel, dar mă jur că în momentele alea chiar nu puteam să mă abțin să nu râd, cum nici acum nu pot. "
- Haha, hai să râdem.
- Ar fi trebuit să te auzi. "Malia!" , "Malia, deschide ochii! "
- Repet, m-ai speriat.
- Nu e vina mea că ești tu idiot și mă pui să alerg atât după tine și să nu mai pot să respir.
- Nu e vina mea că ești tu fraieră și nu joci corect. Ai trișat.
- Puteai să alergi în continuare, te prindeam și eu din urmă... dacă nu plecam acasă.
- De ce crezi că mă uitam mereu în spate? Ca să văd dacă nu cumva mi-am pierdut telefonul? Mă uitam ca să văd dacă vii. Plus că atunci când te-am văzut acolo pe jos am crezut că ajung și eu leșinat lângă tine și nu are cine să sune la salvare.
- Stai, ce?
- Ce, ce?
- Chiar așa de mult îți păsa de mine?
- Nu, chiar nu îmi păsa deloc, te lăsăm să mori acolo și eu plecam acasă și uitam ziua aia.
- Mai știi... Totuși am 1-0,deci mă simt mândră.
- Și eu mă simt mai bine când știu că n-ai pățit nimic.
"Ok, acum chiar nu știu ce să mai zic. Pur și simplu nu știu. Ar trebui să zic ceva? "
- Hai,te duc acasă, e târziu.
"Nici nu-mi dădusem seama când s-a întunecat. Am fost prea prinsă în "jocul lui genial " încât am uitat să mă mai uit la ceas. "
CITEȘTI
yes but no
Short Story"Nu știu. Nu știu dacă trebuie să renunț sau nu. Nu știu ce e cu mine. Nu știu dacă iubesc sau nu. Da, dar nu... Nu vreau să-l pierd. " "Am realizat că m-am îndrăgostit de tine datorită indiferenței tale. Datorită ţie, pentru că îţi ascundeai senti...