Capitolul 26

55 11 4
                                    

-Ai de gând să o deschizi?

-E a ta,trebuie să o deschizi tu.

"O deschid încet ,nerăbdătoare să aflu ce se află înauntru. Ridic încet cutia și un zâmbet îmi apare instantaneu fără să vreau.E o floare.E o floare din acest copac."

-Eram sigur!

-De ce o floare?

-Ok,acum sunt sigur că vrei și explicația.Mai întâi deschide biletul.

"Dau din cap afirmativ ,analizând biletul.Îl deschid ușor și încep să citesc cu glas tare ,în timp ce mă privea cu atenție."

"Dacă vreodată o să vii aici și o să dezgropi această cutie
o să dai de acest bilet și de această floare. O să te întrebi ce sunt cu ele probabil.
Sper să fiu și eu acolo ,lângă tine,să-ți explic,dar în caz că nu sunt
o să-ți dai seama singură de asta.Dacă nu,caută-mă.
Cu drag,cineva care te iubește mult."

-Stai,ce?

-Ce,ce?

-Atât? Asta e explicația?

-Sincer ,nu.

-Atunci?

-Am scris asta în caz că o să ne îndepărtăm și speram să mă cauți pentru o explicație.

-Acum că ești aici,vreau explicația.

-În primă fază,chiar nu aveam idee la momentul respectiv ce naiba să pun în această cutie.Așa că în ziua respectivă când am încercat amândoi să rupem floarea și n-am putut,știind că asta e una dintre dorințele tale,mi-a venit o idee.Și uite așa am venit și am încercat să o iau,până am putut.

-Ai făcut asta pentru că asta era una dintre dorințele mele?

-Nu,de fapt nu.Știi,niciodată n-am putut să ajungem atât de sus încât s-o luăm.Și mereu cădea singură și se ofilea ,până ca noi să reușim. Și în acea zii,am spus că iubirea mea se bazează pe această floare.Dacă se ofilește rupând-o,dacă se ofilește în timp și în această cutie,înseamnă că ea moare.Dacă nu ,înseamnă că iubirea mea față de tine încă este.

"Mă uitam ba la el,ba la floare,confuză. "

-Nu...nu s-a ofilit.

"Spun mai mult în șoaptă."

-Tocmai din cauza asta am zis că o să-ți dai seama după ce o să deschidem și cutia mea.Ziceam că au rămas la fel ca înainte.Chiar dacă ne-am îndepărtat și n-am mai vorbit,ele încă au rămas acolo.Și aici nu mă refer doar la aceste obiecte,mă refer la amintiri și sentimente.

"Încep să plâng fără să vreau și mă ia în brațe. Aș putea să rămân așa,chiar nu m-ar deranja."

yes but noUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum