Del 4 ❤️

1.1K 13 3
                                    

Tidigare: Jag kysste honom på halsen och gav ett litet sugmärke, han skratta till och vi båda somnade.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Kapitel 4

----------------------------------------

Jag vaknade av att Felix telefon ringde, det var min favoritlåt som ringsignal. "Trumpsta" jag sa att han skulle svara, men han orkade inte de så han skulle ringa upp när han hade lust. Han pussade mig på kinden och log.

Klockan var 4 på eftermiddagen på en lördag. Jag kände för att hitta på ngt kul. Jag sa det till Felix och han sa att vi kunde åka till en bowlinghall. Jag sa okej bara för jag har aldrig i hela mitt liv kört bowling.

Efter "lilla konverstationen" bestämde jag mig för att kolla ifall jag hade fått ngt på mobilen. Det hade jag naturligtvis fått.

• 2 missade samtal från Camilla

• 1 missat samtal från pappa

• 57 gillade ditt inlägg på instagram

• och 4 snaps från Camilla och Johanna min andra bästa vän som bor i Uppsala.

Jag bestämde mig för att ringa upp pappa och berätta att jag sov hos Camilla för att han inte tycker om att jag sover hos killar även fast jag är 15 år gammal.

Pappa sa okej och att det fanns mat i kylen ifall jag blev hungrig.

Jag sa okej och la på. Jag gav Felix en puss på munnen och han la sig över mig och började hångla. Jag kunde inte stå mot. Där efter så slutade vi. Jag vart väldigt hungrig så vi gick ner och gjorde våfflor med sylt och sprutgrädde. Det slutade med att vi lekte med grädden på golvet och hångla.. Igen.

Det kändes bra att ha Felix som en kompis elr var han min pojkvän?

Jag frågade honom ifall han hade känslor för mig på det sättet och han sa helt rakt och ärligt att han tyckte om mig och han ville att jag skulle va hans flickvän.

Jag sa visst och gav han en kyss. Vi plockade undan allt vi hade stökat ner och la oss i soffan och kollade på family guy.

Efter programmet så gick vi upp. Som tur var hade jag mitt smink och plattången i väskan. Så jag kunde fixa mig normalt. Jag tog bort det gamla sminket och sminkade på mig lite lätt men snyggt och platta håret. Sen gick jag till elementet i vardagsrummet och tog mina kläder, det hade torkat som tur var. Så jag satt på mig kläderna och då så såg jag att Felix hade min favoritkillparfym "DIESEL" kan jag få ett sprut av din parfym skrek jag till Felix! Visst, vänta tycker du om killparfymer? Hahaha, jag varför inte sa jag och tog några sprut från parfymen. Jag kramade om Felix och vi gick tillsammans till bussen.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Smile or cry (felix)Where stories live. Discover now