Del 9

759 11 2
                                    

Tidigare: Jag kysste Felix direkt efter att vi gick ut från klassrummet. Jag kände att det här skulle vara bästa sommarn någonsin.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Kapitel 9

Jag vaknade av att Felix tryckte sina mjuka läppar mot mina. Jag blev varm i hela kroppen. Gud vilken skön känsla att vakna upp med.

Jag kramade om Felix och gnuggade mig sedan i ögonen. Jag reste mig upp och sträckte mig efter mobilen. Jag fick tag i den och tänkte spela lite. Jag tänkte spela flappy bird. Jag blev sur på Felix för att han gjorde så att jag dog hela tiden. Vi gick upp ur sängen och gick in i badrummet. Jag ville göra de, ifall ni vet vad jag menar ;)

Felix satte sig på toastolen och klappade på sina lår. Jag trodde att jag skulle komma och sätta mig hos honom så jag gjorde de. Jag satte mig på honom och han kysste mig. Jag besvarade kyssen och som ni vet så slutar det oftast med ett strul. Efter ett tag kände jag ngt hårt åka upp rakt i fittan.

- Felix ? Sa jag och kollade på honom

- ah? Sa han och blev generad.

- har du stånd ?

- ja.. Men det får jag alltid eftersom du är så sexig.

Jag gav honom en kyss, vi skrattade under den långa romantiska kyssen.

- det är du som är sexig sa ja.

Han gav mig ännu en lång kyss utan skratt. Jag stoppade kyssen och bad honom vänta.

- vart ska du ? Sa han

- vänta, jag kommer om 3 sekunder sa jag och låste upp badrummsdörren.

Efter ett tag så kom jag tillbaka med en kondom i handen. Han nickade och tog min hand och drog mig mot hans sovrum. Han puttade mig mot sängen och låste dörren. Han la sig över mig.

VARNING SEXSCEN!!!

••••••••••••••••••••••••••••

Han kysste mig och vi började hångla, medans så tog vi av oss kläderna.

Han tröck in den och körde den ut och in. Jag stönade och drog naglarna in i hans rygg. Han körde snabbare. Jag stönade och hånglade samtidigt.

Felix stannade inte, han körde bara på. Jag kysste honom. Han stannade och drog ut den.

- vill du inte mer ? Sa han

- jo men ta de lite lungt.

Han skrattade och gav mig en kyss.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Jag log mot honom och försökte resa mig upp. Men han låg fortfarande över mig så det var svårt. Han skrattade och försökte göra sig tyngre än vad han va.

Jag skrattade och kittlade honom på magen och han skrattade och blev helt röd i ansiktet. Han kittlade mig och jag skrattade så mycket så jag fick ont i magen. När han gav upp så reste vi oss upp och fixade oss. Jag sminkade mig lätt och platta håret. Jag satte på mig mina ljusblåa shorts och ett vitt linne med spets. Och jag tog några sprut från Love Spell och gick ner för att kolla vad Felix gjorde. Han sa

- grattis älskling på årsdagen!

- Awe tack, dsm sa jag och gav honom en kyss.

Han hade tänt ljus och gjort pannkakor med frysta bär som var tinade och nutella.

- vad fint du har gjort älskling sa jag

- visst sa han och log och bad mig sätta mig ner.

Han kollade rakt in i mina ögon och log. Jag reste mig upp och tog hela nutella burken i handen och en sked. Jag gick mot vardagsrummet och satte mig på golvet med en filt under mig och öppnade burken.

Felix kom springande efter och satte sig. Han tog av min tröja och jag tog av hans. Han klämde på mina boobs och la nutella på min mage. Han slickade upp det. Jag skrattade för det kittlades.

Jag la nutella i hans navel och slickade upp de. Jag tog en sked och riktade den mot Felix. Han öppnade munnen och jag drog sakta skeden mot hans mun. Han gapade större och han tog tag i min hand och kysste mig. Och drog sakta handen på min magen och forsatte neråt. Han drog in handen innanför mina trosor och böjde två fingrar och stack in. Jag stönade och han kysste mig. Det kändes underbart. Fyfan vad skönt. Jag kysste honom och han pussade försiktigt mina bröstvårtor. Jag skrattade och gav honom en lååååång kyss.

Smile or cry (felix)Where stories live. Discover now