Kapitel 5
Vi satt på bussen påväg mot en bowlinghall. Felix höll mig i handen ända tills vi var framme. Vi gick in och spelade bowling, jag vann.
- Haha ja vann! Sa jag
- Nybörjartur!! skrek Felix och
knuffade till mig lite retsamt.
Jag kysste honom och sen bestämde vi oss
för att gå runt på stan. Felix höll mig i handen hela tiden under tiden vi gick runt och kollade i affärer. Jag köpte en ny mascara och en tröja där det stod "I LOVE MY BOYFRIEND"
Efter det, så lämna han av mig vid bussen. Han gav mig en kyss och gick iväg. Jag vinkade genom fönstret. Han vinkade tillbaka.
När jag var framme gick jag hem och bytte om och åt lite mat. Pappa skrek från köket
- Lily! Kom ner ett tag! Skrek han
- ah vad är det ? Sa jah när jag var utanför köket.
- varför sa du att du sov hos Camilla när du inte ens gjorde de, jag har pratat med Camilla och hon sa att du sov över hos Felix, stämmer de ?
- nej.. Elr ja det gör de, men jag sa det bara för att du brukar säga att jag inte får sova hos killar!!
- det värsta är att du ljuger för mig
- men det var inte meningen!
- jag förstår dig. Men ljug inte mer.
- okej sa jag och gick upp på mitt rum igen. Jag smsa Felix
"Hej sötis, ska vi mötas vid plattan sen?"
Efter 5 min så svarade han med ett okej och en pussmun
Jag skrev att vi kunde mötas vid halv 8.
Han sa okej.
Jag gick ner för att ta lite mat sen gick jag till hallen och tog på mig mina vita converse och min svarta väst. Jag skrek hejdå. Och stängde dörren. Jag sprang till bussen. Men jah missa den. Nästa buss skulle komma vid halv 10 och det skulle vara försent så jag var tvungen att ta skogsvägen, jag var nervös.
----------------------------------------
YOU ARE READING
Smile or cry (felix)
FanfictionLilly träffar hennes drömkille, Felix sandman från the fooo och dem blir kära. Men vad händer sen. Ifall du vill veta så läs gärna. Betyder sjukt mycket. Varning sexuella scener. 13 årsgräns