Tidigare:
Vi låg där ett tag och skrattade och prata inan vi somnade.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Del 20 (sista kapitlet på ögonkastet)
1 MÅNAD SENARE
Jag började känna mig väldigt tjock, magen såg allmänt stor ut. Och jag förstod precis varför, för att jag hade knappt tränat de 2 senaste månaderna. Så jag skulle börja göra de. Men min mage var på ngt annat sett väldigt konstigt. Jag spydde dagligen och jag behövde kolla upp de. Så efter skolan så skulle jah och Felix gå tillsammans till vårdcentralen. Jag och Felix gick i samma klass så vi vaknade samtidigt och fixade i ordning oss. Jag tog på mig ett par svart tighta byxor, ett svart linne och en mörkblå tjocktröja. Jag sminkade mig lite lätt men snyggt och plattade håret extra noga. Sen så satte jag mig på stolen i köket och tog en macka, pappa hade inte varit hemma och min brorsa Christoffer som alla kallar för Puffen. Är yngre än mig han är på skolan redan. Efter att vi hade ätit så gick vi till hallen och satte på oss ytterkläderna. Jag tog min väska och mobil och gick ut ur lägengeten med Felix. Vi gick hand i hand till bussen. Och väntade. Vi satt och tog kort med mobilerna och la ut på instagram. Så gulligt par tänkte jag. Jag tror Felix tänkte samma sak. När bussen kom, klev vi på och satte oss nästan längst bak. Vi pluggade mina hörlurar och satt och nynna åt låtarna. När vi var framme så sprang vi in. Vi sprang till våra skåp och låste in grejerna. Vi var 25 försenade. Ops.. Vi gick in och bad om ursäkt. Som tur va så skickade inte läraren oss till rektorn ist fick vi kvarsittning i 25 min. Men det är jag van vid. Efter skolan så åkte jag och Felix till vårdcentralen. Vi satte oss i väntrummet och väntade på att ngn skulle ropa upp mitt namn.
~EFTER 10 MIN~
- Lilly Olsson. Sa en tjej med ett gulligt leende.
Vi gick in och satte oss på en varsin stol.
- jag det är du som hade ngt problem med magen?
- ah det är jag. Sa jag lite blygt.
- låt mig se sa tanten i glasögon.
- okej sa jag och tog av mig jackan.
- du kan lägga dig ner här.
- ok, sa jag och gick mot en liten "säng"
- ja, då kan du dra upp magen och säga vart du har ont.
Jag drog upp tröjan och magen hade blivit större än igår.
Tanten gapade stort och sa att vi skulle göra ett ultraljud.
Hon la ngn varm smörja på magen och tog fram en skärm och en grej man drar runt smörjan med. Hon kollade noga på skärmen. Hon tog av sig glasögonen och kollade på mig.
- du är gravid gumman, det är naturligt.
YOU ARE READING
Smile or cry (felix)
FanfictionLilly träffar hennes drömkille, Felix sandman från the fooo och dem blir kära. Men vad händer sen. Ifall du vill veta så läs gärna. Betyder sjukt mycket. Varning sexuella scener. 13 årsgräns